Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je čtv 18. dub 2024 2:04:04

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 85 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 25. čer 2010 23:23:33 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
hele , testaci ti udělá kdokoliv odkuďkoliv ale musí na to mít razítko , ty pak musíš na kraj a tam si vyběhávat s tou testací zbytek 8-) přesnějc to zjistim pokud budeš chtít

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 25. čer 2010 23:24:05 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 2538
Bydliště: Třebíč
no, hele, kdybych si chtěl nechat spz, tak prostě nahlásím ztrátu, asi bys zaplatl nějakou pokutu, ale mohl by sis je nechat doma v garáži :grin:
můžu se ti na to zeptat.Já tohle neřeším, jsem člen klubu, teda doufám, že snad ještě sem :-D a zatím auto na veteransky nebudu přihlašovat, ale u nás je to nějak za bůra a vyřizuje se to v jihlavě...

_________________
já chcu mít taky něco drsnýho v podpisu jako ostatní....

Les, kde roste bez, běhá pes bez ABS.....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 25. čer 2010 23:26:12 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
bůr je hodně :-D stojí to nějak dvojku 8-) a pak každej rok snad 200 ale nejsem si jistej , jak sem psal , pokud bude zájem tak zjistim 8-)

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 25. čer 2010 23:26:57 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 2538
Bydliště: Třebíč
gemini, musíš auto nafotit, zdokumentovat, musí mít doklady nebo platní štítky, kody atd., pak kupku potřebuješ a nějaký ty knihy resp. tabulky, podle kterejch by se daly doplnit do nivýho techničáku hodnoty jako výkon motoru, spotřeba, váha atd. atd....a hlavně auto musí bejt ve způsobilým stavu.Rozhodně na ty značky nedostaneš shnilotinu z půlky nepůvodní nebo nedej bože tuning,pokud není dobovej...

_________________
já chcu mít taky něco drsnýho v podpisu jako ostatní....

Les, kde roste bez, běhá pes bez ABS.....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 25. čer 2010 23:29:52 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 29. kvě 2010 0:00:00
Příspěvky: 710
Bydliště: Liberec / Cannes ( Fr. )
když to zjistíte tak budu jedině rád, každej tvrdí něco jinýho. Mám ještě v záloze 1201 s vyřazeným TP a první majitel bylo ministerstvo zemědělství a chtěl bych to pak na veteránský značky přihlásit. Někdy.
Až to rozchodim.

_________________
Ford Sierra 2.0 DOHC r.v 1990
Ford Sierra 2.0 i S OHC r.v 1987
Fiat 125 r.v 1971 R.I.P
Škoda 120 L r.v 1987
Škoda Felicia 1.3 r.v 1997
Volvo 265 kombi 2.7 r.v 1978 R.I.P
Avia 31.1 N SJA 3.6l r.v 1986 R.I.P


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 25. čer 2010 23:30:12 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 2538
Bydliště: Třebíč
hele, říkám, že sem to ještě neřešil.Ptal jsem se po tem akorát minulej rok, páč jsem měl v plánu koupit nějakou starou granadu z UK nebo z Němec resp. něco hezkýho na západ od nás.Něco zajmavýho, pěknýho, původního a bleskem to mrsknout na značky.Jenže se všecko posralo a pak jsem to neřešil.....takže ruku do ohňa za toho bůra bych nedal...

_________________
já chcu mít taky něco drsnýho v podpisu jako ostatní....

Les, kde roste bez, běhá pes bez ABS.....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 25. čer 2010 23:34:21 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
jasný no , musí se vyplnit ta testace , najít kód motoru atd , to je všechno jeden krok 8-)

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 01. srp 2010 10:36:26 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 02. lis 2008 1:00:00
Příspěvky: 34
Bydliště: Čáslav
NOIR píše:
To se mě zatim netýká páč mám obyč. značky, jen mě naprdli že starý původní co na autě byli LB - něco mi mermomocí museli na úřadě vyměnit za nový :plac:
Ale kdybys měl nějakej tip jak se rychle dostat k veteránským značkám tak sem s ním. Předpokládám že nějaký krajská testace atd. se ještě musí ne?


Na vete. čísla musí být auto vyřazeno z registru tzn. musel by jsi ho nejdřív odhlásit. Pri tebe bude nejlepší jen změnit pojišťovnu některé nabízejí výhodné povinné ručení bez nutnosti testace pro auta do nějakých 70. let. Veteránská čísla nemají žádnou velkou výhodu nemusíš na STK, ale musíš každý rok na testaci tak to vyjde na stejno.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 01. srp 2010 20:14:32 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 29. kvě 2010 0:00:00
Příspěvky: 710
Bydliště: Liberec / Cannes ( Fr. )
Veteránský značky jsem chtěl na š 1201, ta je vyřazená z evidence už 40 let :smile:

_________________
Ford Sierra 2.0 DOHC r.v 1990
Ford Sierra 2.0 i S OHC r.v 1987
Fiat 125 r.v 1971 R.I.P
Škoda 120 L r.v 1987
Škoda Felicia 1.3 r.v 1997
Volvo 265 kombi 2.7 r.v 1978 R.I.P
Avia 31.1 N SJA 3.6l r.v 1986 R.I.P


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 01. srp 2010 22:22:52 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
Martin80 píše:
NOIR píše:
To se mě zatim netýká páč mám obyč. značky, jen mě naprdli že starý původní co na autě byli LB - něco mi mermomocí museli na úřadě vyměnit za nový :plac:
Ale kdybys měl nějakej tip jak se rychle dostat k veteránským značkám tak sem s ním. Předpokládám že nějaký krajská testace atd. se ještě musí ne?


Na vete. čísla musí být auto vyřazeno z registru tzn. musel by jsi ho nejdřív odhlásit. Pri tebe bude nejlepší jen změnit pojišťovnu některé nabízejí výhodné povinné ručení bez nutnosti testace pro auta do nějakých 70. let. Veteránská čísla nemají žádnou velkou výhodu nemusíš na STK, ale musíš každý rok na testaci tak to vyjde na stejno.


přetestace a technická je uplně něco jinýho 8-)

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 01. srp 2010 22:26:27 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 29. kvě 2010 0:00:00
Příspěvky: 710
Bydliště: Liberec / Cannes ( Fr. )
To bych tady nepitval, rozhodně nehodlám kvůli uspoře na pojistným dávat auto na veteránský čísla, když u vyřazenýho auta jiná cesta krom nějaký pochybný přestavby nevede.

_________________
Ford Sierra 2.0 DOHC r.v 1990
Ford Sierra 2.0 i S OHC r.v 1987
Fiat 125 r.v 1971 R.I.P
Škoda 120 L r.v 1987
Škoda Felicia 1.3 r.v 1997
Volvo 265 kombi 2.7 r.v 1978 R.I.P
Avia 31.1 N SJA 3.6l r.v 1986 R.I.P


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 01. srp 2010 22:27:31 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 2538
Bydliště: Třebíč
NOIR:k tomu, abys mrsknul auto na vet. čísla, nepotřebuješ papíry k autu.Podstatný jsou VINka a nějaký dokumenty, podle kterejch se může vše ověřit a vystavit dle toho novej TP.Důležitý je, aby auto bylo co k čemu, páč ně každej vrak se může hodit na tyhle značky, ale sedanů je docela málo.Jsou to krásný auta 8-)

_________________
já chcu mít taky něco drsnýho v podpisu jako ostatní....

Les, kde roste bez, běhá pes bez ABS.....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 01. srp 2010 22:32:59 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 29. kvě 2010 0:00:00
Příspěvky: 710
Bydliště: Liberec / Cannes ( Fr. )
To vim, papíry mám vyřazený ale jsou a souhlasí s autem. No zatím bych tím sedanem mohl plašit špačky na zahradě :smile:

_________________
Ford Sierra 2.0 DOHC r.v 1990
Ford Sierra 2.0 i S OHC r.v 1987
Fiat 125 r.v 1971 R.I.P
Škoda 120 L r.v 1987
Škoda Felicia 1.3 r.v 1997
Volvo 265 kombi 2.7 r.v 1978 R.I.P
Avia 31.1 N SJA 3.6l r.v 1986 R.I.P


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 01. srp 2010 22:34:48 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 2538
Bydliště: Třebíč
tak pokud máš k tomu papíry, tak je to ideal.To, že je auto vyřazený z evidence nic neznamená a nic nemění.Prostě veterani nespadají do běžný evidence.Když pořešíš stav, tak máš vystaráno.... 8-)

_________________
já chcu mít taky něco drsnýho v podpisu jako ostatní....

Les, kde roste bez, běhá pes bez ABS.....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 01. srp 2010 22:40:48 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 29. kvě 2010 0:00:00
Příspěvky: 710
Bydliště: Liberec / Cannes ( Fr. )
Ještě jsem měl spadeno na jedno auto co má jeden dědula ve stodole, ale to je ještě přihlášený ve třetí říši a má značky Wermacht :smile:

_________________
Ford Sierra 2.0 DOHC r.v 1990
Ford Sierra 2.0 i S OHC r.v 1987
Fiat 125 r.v 1971 R.I.P
Škoda 120 L r.v 1987
Škoda Felicia 1.3 r.v 1997
Volvo 265 kombi 2.7 r.v 1978 R.I.P
Avia 31.1 N SJA 3.6l r.v 1986 R.I.P


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 01. srp 2010 22:47:15 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
a na kapotě orlice :-D to bude drahej kousek

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 01. srp 2010 22:49:36 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 29. kvě 2010 0:00:00
Příspěvky: 710
Bydliště: Liberec / Cannes ( Fr. )
No to ne, ale značky WH má. Zatím to vocas nechce prodat páč co když někam bude potřebovat jet. A má to tam od roku 1945 :mad:
To asi bude už vybitá aku :smile:

_________________
Ford Sierra 2.0 DOHC r.v 1990
Ford Sierra 2.0 i S OHC r.v 1987
Fiat 125 r.v 1971 R.I.P
Škoda 120 L r.v 1987
Škoda Felicia 1.3 r.v 1997
Volvo 265 kombi 2.7 r.v 1978 R.I.P
Avia 31.1 N SJA 3.6l r.v 1986 R.I.P


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 01. srp 2010 23:03:58 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
co ty víš , dá do toho jinou a naskočí to :-D něco podobnýho už sem zažil :-D

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 02. srp 2010 16:32:35 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 2538
Bydliště: Třebíč
snad nemá KDF 82 alias Kübellwagen?To je nejhezčí Volkswagen, co kdy vyrobili.Sice nepatří ke špičce v žebříčcích TÜV, ale v žebříčcích Wehramchtu byl velmi vysoko....

_________________
já chcu mít taky něco drsnýho v podpisu jako ostatní....

Les, kde roste bez, běhá pes bez ABS.....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 02. srp 2010 16:56:44 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11574
Bydliště: Praha
...ať má co má, tak ví asi moc dobře co :-) .

Páč kdyby mu na tom nezáleželo nebo nevěděl a jen mu to překáželo, už by to tam dávno nebylo - to já poznám :-) .

Život je otázkou priorit, ale cenné věci (cennější než ty tzv. "obyčejné" . prostě nečím zajímavé - a teď určitě nemám na mysli "Ochcávku s turbochrochtem pod kapotou" :-D ) si kupce vždycky najdou (v případě, že jsou vůbec na prodej).

A snad je jasný, že ať už s KDF a nebo třeba s Kosou nebudeš jezdit jako s nákupní taškou do Kauflandu pro rohlíky za 0,90 Kč :-D .


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 02. srp 2010 22:07:24 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
seš z levnýho kraje Eddie :-D rohlíky za devadesát halířů :-D

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 08. srp 2010 10:01:43 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: úte 25. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 2191
Bydliště: okres Pelhřimov
Vím že jsem mimo mísu, ale vzhledem k napdisu mi to sem skvělě padlo ...

Obrázek

umrelej starter a automat neroztáhneš ...

_________________
Moc se nesměj, stejně chcípneš
Nemám DOHC v sedanu, sem nula ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 08. srp 2010 10:42:53 
Offline
Kmenový člen
Kmenový člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2240
Bydliště: Želiezovce
:oO :oO

Ja myslel ze skopkem tahas Fiata z blata ven :smile:

_________________
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Honda CB500T


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: To znám
PříspěvekNapsal: sob 13. lis 2010 23:13:26 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: ned 02. pro 2007 1:00:00
Příspěvky: 64
Bydliště: Český Brod
No, já jsem se Sierrou začal v roce 2004, koupil za 11, dal ji dohromady a rok a půl s ní jezdil. Pak prodal a koupil Scorio 86, to jsem měl 4 roky. Mezi tím jsme potřebovali ještě jedno auto, čili zase Scorpio 91, pak jsem prodal tu 86 a koupil Klauna. S tou 91čkou jsem najel 150tis, hlavně slovensko, Chorvatsko, Ostrava, prostě dálky. Dal jsem do toho plyn, vše opravil, nechal vyvařit a jen jezdil a jezdil. Ukažte mi dne auto, co najede 150 tisíc, i se všema opravama a pořizovací cenou včetně plynu jsem za něj dal cca 50tis. Nyní s ním už rok a půl nejezdím, opravil jsem si jednoho klauna, ale jezdí s ním kamarád, kterému jsem ho zapůjčil a spokojenost. To auto má určitě přes 400tis. a vrní a vrní....

A je to starý křáp, jenže když si zvyknete, že vše je za chvíli opravené, vyměněné, auto konstrukčně jednoduché, jízdní vlastnosti lepší, než Dvojková Oktávka v TDI 2.0 (osobní zkušenost z firmy, auto jsem odmítnul a radši jezdil služebně vlastním) Akorát je pravda, že s bezpečností to už asi tak horké nebude, doba v tomto segmentu opravdu pokročila, to je pravda...

Tak to je můj příběh, prostě koupím slušné auto za 15tisíc s nějakou vadou, vezmu 40tis. a koupím nový spotřebák, nechám opravit lemy a pak najedu 200tis a někomu věnuju. Na sousedy peču, já se za to nestydím. Místo placení leasingu za nové jedu s rodinou každý týden na hory a v létě k vodě :-)

_________________
Ford Scorpio 2.0i DOHC 91, LPG
Ford Scorpio 2.0i OHC 86

EX Ford Scorpio DOHC 91
EX Ford Sierra OHC
EX Wartburg 353.1


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: ...
PříspěvekNapsal: čtv 09. pro 2010 18:55:00 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 17. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 45
Bydliště: praha
Když jsme u těch příběhů, tak u nás doma prošlo hodně fordů , když zapátrám v paměti (scorpia 2.0, 2.9, 2.9, 2.0, 2.0 DOHC, Mondeo 2.0, Sierra 1.8TD), osobně jsem provozoval a spravovat poslední 4 kusy. Momentálně z výčtu už je jen Mondeo. Sierru jsem měl přes 3 roky, koupenou za 12, vyměněno půl auta. Překvapilo mě že po přetržení rozvoďáku, jsem byl schopen to rozebrat za dvě hodiny na parkovišti před barákem i v mrazu, a po výměně ventilů a podložek + těsnění a rozvodu a složení to jelo jak mělo. Byť je 1.8TD prý nejhorší motor který ford kdy vyrobil, došel jsem k názoru že přežije fakt hodně.
Se svou Sierrou jsem se rozloučil 2x. Poprvé v květnu kdy mi ji ukradli a dneska podruhé, kdy mi ji jako nalezenou, těžce zbídačenou a nepojízdnou policajti předali, že jsem ji rovnou odvezl na ekolikvidaci. Musím říct, že Scorpio a Sierra mají v sobě něco co ty novější auta prostě nemají. (Pozn. bratr stále vzpomíná na své scorpio 2.0 DOHC automat) Nevím co to je, ale je to to, co veteránisti nazývají duší. S mondeem a sierrou jsem najezdil asi stejně, možná s Mondeem víc, ale když jsem si do sierry dnes naposledy sedl, začal jsem uvažovat, že bych si ji asi zase koupil. Má prostě něco do sebe.
Právě dnes lidi koukají spíš na koně, érbegy, a zrychlení a mají hodně na výběr. Pro ně je tohle prostě starej vrak co nejede a kterej mu hlavně málokdo bude závidět, a o to dneska hodně lidem jde nejvíc, že....

_________________
Sierra 1.8 TD, byla naprostá spokojenost, měla své mouchy ale i tak jela... R.I.P.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 10. pro 2010 0:11:40 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5527
Bydliště: Praha-vychod
Pekne si to shrnul 8-)

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jak hluboko jsme klesli???
PříspěvekNapsal: sob 30. črc 2011 18:57:40 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 23. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 24
Bydliště: Pardubice
i když staré téma.....ale musim říci že to co píse kolega nademnou je pravda 8-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jak hluboko jsme klesli???
PříspěvekNapsal: pon 01. srp 2011 11:24:08 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 23. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 1682
Bydliště: V podstatě bezdomovec
A další z dnešního hlediska problém... zadní náhon. Nedávno mě vezl jeden známej ve svý TDi oktávce a já mu řekl že je škoda toho, že tomu nedávaji zadní náhon. On na to že by to bylo neprodejný a ře by se s tim nedalo jezdit, nebo by to muselo bejt nacpaný elektrikou aby to všechno hlídala. :-D

_________________
Pokrok je cesta do pekla
Vetešník poddruh pokustón


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jak hluboko jsme klesli???
PříspěvekNapsal: pon 01. srp 2011 11:33:36 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 11. bře 2010 1:00:00
Příspěvky: 6962
Bydliště: Trutnov
:lol: :lol: to jsou dnešní rozmazlený a neschopný řidiči. To se toho tak bojej nebo co???
Zazobanci si taky kupujou já nevim třeba Ferrari, Corvettu, Maserati, Porsche, to má taky náhon na zadek
a pochybuju že ty zazobaní co příjdou domu svlíknou kvádro a navlíknou se do závodní kombinézy a dou si s tím hrát
na okruh a učit se co to dělá. Každej v tom musí mít tunu eletriky a když to selže tak sou stejně v háji. :mad:

_________________
Ford Focus mk3.5 ST benzín
Ford Focus mk2 1,6 ropa

bylo:
Ford Sierra combi 2.0 DOHC N9C Ghia Koncern killer :smile:
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC daily
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra sedan 1.6 CVH daily
Ford Sierra combi 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra combi 1.8TD
Peugeot 205 1.1
Š Felicia 1.3 combi
Opel Ascona C 1.8 ohc hb


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Jak hluboko jsme klesli???
PříspěvekNapsal: pon 01. srp 2011 16:40:41 
Offline
Globální moderátor
Globální moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 15. srp 2007 0:00:00
Příspěvky: 5573
Bydliště: Krkonoše
Koneckonců když se už montuje do dodávek (do aut pro profi řidiče) asistent pro rozjezd do kopce, "shift light" a ESP. Tak proč by měl umět řídit civilista, že jo.

_________________
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987.
Ford Scorpio 2.9i Ghia 1991, Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 1997.
EX: Ford Sierra XR4x4 '85, Sierra 2.0i CL '92.
EX: Ford Scorpio 24V Cosworth Ghia '94, Scorpio 2.9i GL '92.
EX: Audi 80 B4 1.9 TDi '92, Honda CB 500 '98, AR 155 2.5 V6 '96, AR 145 2.0 QV '96, Peugeot 309 GTi '86, Š. Rapid 130 '86.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 85 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 0 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz