Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je pát 15. lis 2019 0:26:19

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: čtv 14. kvě 2009 20:10:30 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. kvě 2009 0:00:00
Příspěvky: 229
Bydliště: Česká Kamenice
Ahoj, chci se zeptat, jestli tu není někdo kdo by mi poradil s naladěním řídící jednotky na Sierru Cosworth 2WD, mám několik chipů s GB ale pořád to není to pravé,, ořechové" Díky


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 15. kvě 2009 9:47:04 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5478
Bydliště: Praha-vychod
Konkretne Ti asi neporadim, ale neni problem ve verzi ridici jednotky? Mam ten dojem, ze jsou 3 verze ridicich jednotek, ktery vsechny nejsou vzajemne kompatibilni (jiny velikosti ROM pameti)
1.) IAW045.01 (nejstarsi verze L1, mam ten dojem, ze je to prvni verze z 3-dveraku)
IAW045.06 (verze L6, myslim ze ten se daval do sedanu 2WD)
IAW048.01 (nejnovejsi verze L8 s vetsi pameti, sedan 4x4, zelene viko ventilu s katalyzatorem)
IAW048.02 (nejnovejsi verze L8 s vetsi pameti, sedan 4x4, cervene viko ventilu bez katu).
Ridici jednotky jsou snad dokonce zamenne (jediny rozdil je TPSko, ktere u stary 2WD modelu dava opacny prubeh signalu)-maji stejne poradi pinu v konektoru, takze tam nemusi byt ani puvodni ridici jednotka, jestli neznas historii auta. Mrkni na stitek na ridici jednotce.

Dalsi vec je, ze kazdy chip nutne potrebuje nutne i spravne typy injektoru a MAP senzoru, neni-li dokonce optimalizovan i na jiny typ turba a wastagatu. Ale to snad vis.

Jestli mas na mysli ladeni EPROMky primo na brzde tak, to nevim kdo dela a jestli naleznes nejakou informaci, tak mi dej vedet. Muzes zkusit zavolat nasemu clenovi Willymu (774703505), ten se okolo cosworthu dost mota, mozna nekoho zna.
Jeste me napada pan Kasl, motorar z Revnic, taky by mohl nekoho znat: 257 721 222.

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát 15. kvě 2009 20:24:24 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. kvě 2009 0:00:00
Příspěvky: 229
Bydliště: Česká Kamenice
Na štítek na jednotce se podívám, ale auto předemnou měl 10 let kamarád, takže historii znám vcelku dobře. V motoru mám green injektors, 3bar map senzor, 31 actuator- wastagate na sériové turbo, RS 500 intercooler atd, chip mám Ahmed Bayjoo a další 2 jiné, ale zdá se mi, když jsem tam dal chip, že to jede beze změny. Kamarád má Cosu 4x4, motor v sérii a po načipování stage 1 to jelo jako pra...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 16. kvě 2009 11:00:06 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5478
Bydliště: Praha-vychod
Predpokladam tedy, ze mas stage2 od Bayjoo, tam nabizeli 2 varianty na:
1.) 2WD 300hp (part# CHIP2COS.2)
2.) to same na 4WD 330hp (part# CHIP4COS.2)

Zkontroluj, kterej z nich to je.
Jinak na passion fordu ty bayjoo chipy moc nechvalili, vyrozumel jsem z ruznejch debat, ze to nemaj moc dobre odladeny.

Co konkretne mas za problem? Kolik tlaci turbo? Nejede to jak by sis predstavoval nebo je nejaky problem s plynulosti prechodu z normalniho rezimu do boostu?

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: sob 16. kvě 2009 15:27:12 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. kvě 2009 0:00:00
Příspěvky: 229
Bydliště: Česká Kamenice
Když jsem dal do auta zelené vstřiky, 31 wastagate, 3bar map seznzor tak se mi tlak na turbu zvedl z 0,7 na 1,2 a po výměně chipu jede auto beze změny a na stejný tlak, ale kdo ví co tam bylo před tím za chip, plomby už byli roztrhlé ... s tím chipem a stěmi věcmi by auto mělo mít cca 330 hp a to už by o proti sérivým 205 hp mělo jet jinak, neříkám, že nejede, už jsem asi zhýčkaný, ale 330 hp by mělo být znát, 1/4 mile jedu za 14,4s takže nic moc


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 17. kvě 2009 13:04:35 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. čer 2008 0:00:00
Příspěvky: 393
Bydliště: Česká lípa, Praha
Milouš: Já ti nejspíš neporadím, ale koukám že od sebe bydlíme kousek :smile:

Co kdybysme dali někdy spěcha a pokecali? hlavně bych se rád podíval na tvojí sirku slint :oops:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 18. kvě 2009 10:12:36 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. kvě 2009 0:00:00
Příspěvky: 229
Bydliště: Česká Kamenice
Prochy na tom chipu mám napsáno Ahmed Bayjoo Sierra 2WD 330 bhp, dnes se dostanu do garáže tak mrknu na štítek řídící jednotky


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 18. kvě 2009 10:14:20 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5478
Bydliště: Praha-vychod
Milouš píše:
Prochy na tom chipu mám napsáno Ahmed Bayjoo Sierra 2WD 330 bhp, dnes se dostanu do garáže tak mrknu na štítek řídící jednotky

Tak udelej par fotek. Ten chip mas v Pectel boardu?

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 18. kvě 2009 13:06:13 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. kvě 2009 0:00:00
Příspěvky: 229
Bydliště: Česká Kamenice
fotky udělám odpoledne, bude to znít blbě, ale co pectel board?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 18. kvě 2009 14:47:32 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5478
Bydliště: Praha-vychod
zadej do googlu slova "cosworth pectel" a pokud umis trochu anglicky dozvis se.

V kostce se jedna o kus tistaku, kterej je pripojenej takovou sedou ksandou uvnitr ridici jednotky. Do toho tistaku se vklada chip. Data jsou vsak oproti standartnimu chipu zakodovana a na desce je jeste dekoder, kterej zajistuje, ze ridici jednotka vidi ta spravna data.
Zaroven je mozny se ktomu bordu pripojit po seriovy lince a zobrazovat nebo i menit MAPy primo za behu motoru.

Dulezity je, ze chip, kterej je delanej do Pectel boardu vypada stejne, ale data jsou kodovana a nefunguje bez Pectel boardu. Firma Pectel pak kasiruje de-facto kazdej chip, protoze si od ni musis koupit ten tistak s dekoderem. Na druhou stranu Ti umoznuje ladit program primo on-line v aute.

To jsem se dozvedel, ale prakticky s tim zkusenost nemam. Program na prohlizeni a ladeni MAP od pectelu se jmenuje IEMS (takovej dost obstarozni DOS program, hodnoty se meni primo hexadecimalne), program na on-line prohlizeni merenych velicin a datalog (MAP, predstih, otevreni skrtici klapky, vstrik a spousta dalsich) je DescproW.
Mam je stahnute oba, ale jak rikam, jeste jsem nad tim moc nebadal.
Hodne se dozvis na www.passionford.com.
Pripadne google, nektera klicova slova: pectel, cosworth, IAW, L8, IEMS descpro, maping.

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 18. kvě 2009 18:57:53 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. kvě 2009 0:00:00
Příspěvky: 229
Bydliště: Česká Kamenice
tak číslo na štítku jednotky je IAW 45.06, takže bych měl mít orego na 2 WD sedan, číslo chipu který jsem měl původně v jednotce je 45F6 L88627H, nevím jestli je to série, na fotce ti zasílám jednotku a chipy které ještě mám


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 18. kvě 2009 18:59:08 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. kvě 2009 0:00:00
Příspěvky: 229
Bydliště: Česká Kamenice
tak fotky asi nedorazí, nějak mi to nejde, vložil jsem je, ale asi jsem něco udělal blbě


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 18. kvě 2009 20:26:40 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. kvě 2009 0:00:00
Příspěvky: 229
Bydliště: Česká Kamenice
Prochy fotky máš v mailu, sem se mi to nepodařilo dát


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 18. kvě 2009 20:50:41 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 02. lis 2006 1:00:00
Příspěvky: 2588
Bydliště: Krakonose
Vubec nevim jestli pomuzu...
ale kdyz slysim slova "330koni" "Ahmed bayoo" a "chip"

tak co mam vycteno z fordich casopisu tak se mi vyzbavi ze to je:
Stage 3 ktera se dva dohromady s tmave zelenejma vstrikama (803cc)plnicim tlakem 1.5baru, 3barovym map senzorem...

_________________
Sierra brother... FOREVER

:opilec: :savle:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 18. kvě 2009 21:42:28 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. kvě 2009 0:00:00
Příspěvky: 229
Bydliště: Česká Kamenice
Kostey, zelené vstřiky 803cc mám, 3 bar map senzor také a wastagete 31 taky, ale tlačím jenom 1,2 bar takže něco není jak má


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 19. kvě 2009 11:48:54 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5478
Bydliště: Praha-vychod
Milouš píše:
Kostey, zelené vstřiky 803cc mám, 3 bar map senzor také a wastagete 31 taky, ale tlačím jenom 1,2 bar takže něco není jak má

Kdyz Ti to tlaci tak malo, tak me napada:
nebastlil si neco kolem ahmad valve nebo blow off ventilu? To je takovej valecek u chladicove pricky, jdou z neho asi 4 tenky hadicky a 2-polovej konektor. Ovlada waste-gate a originalni blow-off. Treba prohozeny hadicky, neco vypadlyho...?

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 19. kvě 2009 12:05:34 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. kvě 2009 0:00:00
Příspěvky: 229
Bydliště: Česká Kamenice
Ne né, to mám v pohodě, ty tlačíš Prochy 1,5 baru?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 19. kvě 2009 12:59:04 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5478
Bydliště: Praha-vychod
Milouš píše:
Ne né, to mám v pohodě, ty tlačíš Prochy 1,5 baru?

Jo, 1.5baru. Taky uz to nevydrzela prevodovka.

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv 21. kvě 2009 17:05:03 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5478
Bydliště: Praha-vychod
Tady je pekne popsany postup ladeni chipu (mapovani):
http://www.motorsport-developments.co.uk/whatismap.html

...a diskuze:
http://www.passionford.com/forum/showthread.php?t=33590

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 27. říj 2009 9:32:47 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. kvě 2009 0:00:00
Příspěvky: 229
Bydliště: Česká Kamenice
Prochy promiň že reaguji až teď, stěhovali jsme se a neměli doma net, z jednotkou mám pořád problém, měl jsem ji u jednoho fachmana a řekl mi že ji mám zablokovanou- nechápu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 27. říj 2009 14:43:07 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5478
Bydliště: Praha-vychod
Nekde jsem videl nejakej SW na rozkodovani Pectelu, mozna ho mam i doma, ale nikdy jsem s tim nelaboroval.

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 27. říj 2009 14:56:51 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
nic o tom vzasade nevim, ale ten Pectel je pripojenej misto puvodni EPROMyk? To by pak mel jit normalne vycist a zkopirovat. Vzdyt z nej preci bezi program procesoru, takze nema sanci poznat, jestli ho cte proc nebo ctecka. Potom by sla udelat kopie nekodovanych dat.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 27. říj 2009 15:02:44 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5478
Bydliště: Praha-vychod
Vtip Pectel boardu je v tom, ze se da ladit nazivo. Ovsem data jsou v EPROMCe Pectelu zakodovana, takze bez Pectel boardu je chip k nicemu. Pectel board je vpodstate hardwarovej dekoder EPROMKy s moznosti ladit data nazivo.

Vycist by mel jit, ale nevim, jestli by to k necemu bylo. Nevim to ovsem jiste, uz dlouho jsem se o to nezajimal a hlava je derava.

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 08. lis 2009 10:28:51 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6838
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
bavil sem se s jednim klukem co tohle dělá v UK

"hele cosworth? nic proti ale v UK tady a austrálii se těmahle autama celkem kluci baví i:)) jinak na to na co ses ptal - k tomu tuningu - měli jsme tu kluka co měl coswortha s motorem YBP a byl jsem to já kdo mu objednával chip na to :P pokud si pamatuju dobře od téhle fiirmy jsem to dělal http://www.motorsport-developments.co.u ... chips.html - a dávali jsme tam 3" vyfuk bez katu co si ten kluk dovezl... a taky jsme objednávali aktuator typ -31 pro Cossie... měl tam T3 turbo.. jinak tuning těchhle aut se hodně liší na motoru který tam máš (dělali ještě motor YBT či YBT ci jak to bylo... jinak klasika, zvedáš tlak aktuátorem, free flow výfuk bez katu, filter, pořádný ECU chip... jo akorát u t25 verze motoru (byly to ty mladší motory) tam se místo chipování samotné ECU rovnou vyhazuje - ford tam použil svuj vlastní management (název byvch ti musel najit na netu) a mení se za management z starších T3 verzi motoru (to nebyl vlastni ford management... u té ford ECU ses nemohl dostat pres nejakych 260koni takze se rovnou meni za tu starsi (nazev bych ti musel dohledat opet na netu kdybys chtel) a s tou se dalo delat co je treba.. jinak potom u stage 3 kdyz tunis tak se pouzivaj vetsi vstriky - bosch 803 je maj oznacene na cossieho pokud si pamatuju jeste z Urban Performance (měli jsme je tam v krabičce na poličce a smrděly tam dlouho..:)) u stage2 pak smozřejmě základ pak vysokotlaka palivovka (195 ltr/h je třeba jinak nebude dost paliva... u stage 2 bys mel byt nekde mezi 270 ci 280 konma... to je na jedno brdo furt..:P co konkretne chces vedet - co muzes udelat s tvojim autem?:) .........
tak ke 400 koním no to už je natenhel motor celkem zátěž - po 350 je to bezpečné i se séiriovými nternals.. ale jinak k téhle hranici už potřebuješ i MLS těsnění pod hlavu (vícevrstvé kovové - originál těsnění je šmejd), pak ARP štefty (klasika jak u nissanu, toyot, mazd...;) určitě ta pumpa, větší vstřiky - tam se používaj ještě větší než ty bosch 803 (nevím přesně ted který typ ale zase od nich) , nový chip, j o pro 400 koní taky upravená hlava - sání uvnitř ní - kvůli zvětšní průtoku vzduchu - orig je celkem restriktivní pro takový výkon... jo a hlavně MAP sensor pro změření absolutního průtoku vzduchu sáním (některé cossieny neměli žádný sensor vůbec ... jinak co se týče spolehlivosti takového mooru .- no, ono se šikne udělat komplet generálklu - kované internals atd.. víš jak to je at ti to vydrží chvíli ;) (pak i 500koní;)
a nevím co je těžkého objednat na co.uk ebay věci sem do česka? pošlou ti to tak ši tak ..;) (kdybys chtěl s ebay poradit dej vědět;) "

Tak dyžtak máme těžkou podporu z UK. :-)

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 09. kvě 2015 1:07:19 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: úte 02. říj 2012 19:58:31
Příspěvky: 153
Ak by ste niekto potrebovali :) V ramci toho ze mame doma plnu garaz cosworthov som zacal robit vyskum tychto prehistorických jednotiek a dnes vieme upraviť akukolvek jednotku (L6,L8,P8) do pozadovaneho stavu :)

Celé tie UK chipy nech su akokolvek dobré...narážajú na jednu podstatnú chybu.... sú univerzálne. To znamená, že jeden motor na tom môže ísť krásne, druhý pôjde ináč (s rovnakým HW).

Hrá tu rolu niekolko faktorov...na akom aute to ladili? ako to ladili? V akých podmienkach? Vlhkost vzduchu, tlak, podnebie...to je všetko v UK totálne iné ako tu u nás!. Tak isto tlak paliva u starších vozov vie dost kolisat...vzhladom na stav palivovej pumpy, regulatora.

Ak chcete dobrý, ale fakt dobrý chip. Jediná šanca je robiť úpravu na mieru pre Vaše auto s požadovanou technikou. Cize minimálne EGT sensor a lambda. Vtedy dokážete namiešať optimálnu zmes pre motor.

Mam to odskusane...2 rovnaké cossie motory, rovnaká úprava....2 rozdielne výsledky.

_________________
Escort Cosworth Lux (1993)
Escort Cosworth Motorsport Gr. N
Sierra Cosworth 4x4 (1990)
http://www.cosworth.sk


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 09. kvě 2015 14:44:39 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12931
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
kde to delas? mas k dispozici brzdu enbo vysledky porovnavas subjektivne a meris sirokopasmovou lambdou?

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 09. kvě 2015 15:45:37 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: úte 02. říj 2012 19:58:31
Příspěvky: 153
Ahoj svoje som robil bez brzdy len na ceste...samozrejme AFR, EGT a pod...Teraz budeme staviť rally special s YB motorom tam zrejme pojdeme na brzdu...uvidime ešte. Tá brzda neurobí vela, skôr je to pohodlnejšie.

_________________
Escort Cosworth Lux (1993)
Escort Cosworth Motorsport Gr. N
Sierra Cosworth 4x4 (1990)
http://www.cosworth.sk


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 24. črc 2019 10:49:27 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 959
Bydliště: Kladno, Praha
Kdyby mel nekdo zajem, tak mam kluka co ma vybaveni a umi ladit IAW jednotky. Muze ladit primo on-line na brzde. Je v Praze.
Brzdu nema, musi se nekam zajet.

Jinak tu mam k dispozici decentni chip pro jednotku L1 (3dver).
Tlak cca 1bar, jinak vse seriove, takze se da jednoduse jen prohodit v jednotce a pamet a frci to. Odzkouseno.

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 28 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz