Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je čtv 18. srp 2022 5:58:01

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Karburátor Weber 40/45
PříspěvekNapsal: čtv 13. čer 2019 17:59:22 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: sob 30. čer 2018 9:49:41
Příspěvky: 12
Zdravím, ještě předtím, než se pustím do psaní chci říct, že jsem úplný lajk, který by se chtěl o autech naučit co nejvíce.

Chtěl jsem se zeptat jak vlastně funguje předěláni původního karbecu na tzv. dvojité karburátory jako je např Weber 40. Funguje to tak, že do motoru jde více paliva? (2x tolik) Tím pádem se spotřeba taky dvojnásobně zvedne? Nebo to funguje podobně jako např. u chipu atmosferickych motorů, kdy se vlastně spotřeba teoretiky zvýší, ale vlastně díky tomu, že se dostaneme např. na 50kmh před nižsi rychlosti rychleji než předtím, tak se spotřeba nakonec tolik nezvýší? Ještě by mě zajímalo o kolik mohou tyto dvojité karburátory zhruba zvýšit výkon. Děkuji

(Mám Ford Sierra MK1 1.8 66kW 1984)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Karburátor Weber 40/45
PříspěvekNapsal: čtv 13. čer 2019 23:34:24 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 396
Bydliště: Praha kousek za zlicinem
do motoru ti nemuze jit 2x tolik paliva protoze by to nejelo. pomer smesi je dan ale jde o to jak rychle dokazes naplnit spalovaci prostor.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Karburátor Weber 40/45
PříspěvekNapsal: úte 30. črc 2019 23:09:17 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte 04. pro 2018 21:20:51
Příspěvky: 74
Samotné karbce ti nic moc krom spotřeby nedají, Je vhodné je použít na nějak komplexně upravený motor... Základ je mít upravenou hlavu, vyšší kompresi a k tomu vačku, pak nějaké přizpůsobené svody a výfuk. DCOE mají výhodu že plní každý válec samostatně, jsou to dva karbce v jednom. Poté je důležité naladit předstih. Vše jde ruku v ruce. V dnešní době je mnohem výhodnější koupit ECU které stačí jedno čidlo a naladíš celý motor. Jenom naladění dvou DCOE je kolem 8000,- Pak existují civilní DCOE (teď nevím přesné označení) které se dávali do starých aut, třeba Alfa Romeo.. Jsou vyráběné jako sériové s ohledem na spotřebu a zároveň i vhodné pro sériové motory.

_________________
--BEE FREE--
--REAL DREAM--
--KEEP FUN--


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 3 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz