Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je úte 16. dub 2024 19:28:15

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: P: Sierra sedan 1.6 1990
PříspěvekNapsal: úte 07. úno 2017 17:23:17 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
prochy píše:
Znam 2 lidi co meli TDCI a oboum kleklo do pul roku od koupeni.
po zjisteni ceny opravy auto putovalo rovnou na vrakac.


a vo, vo, vo tokurva de......kulva ne?

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: P: Sierra sedan 1.6 1990
PříspěvekNapsal: úte 07. úno 2017 19:56:25 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 2538
Bydliště: Třebíč
mrtvejch TDCI znám dost, nepopírám, že vyjelo z linky dost šmejdů, ale od kterýho modelu a značky ne, že?...nicméně TDCI patří mezi nejspolehlivější nafty...1.8 TDCI patří mezi ně, pak cokoliv v Transitu a Mondeo včetně TDCI/HDI...jak je možný, že jich tolik najelo přes 400 000km?Tři kila běžná věc...jenže tady se všecko stáčí, pančuje se nafta a šetří se na filtrech...pokud jde o vstřiky, tak repas všech čtyř výjde cca na 16 000,-...což je méně, než oprava palice u duratecu nebo zetecu po sprasení plynem...TDDI je třeba úplně jednoduchej blbec a i čerpadlo se dá řešit a to i za dobrý love...

Já osobně koukám po MK3 2.2 TDCI.....šestikvalt, perfektní podvozek a interier.Kolega má načipovanou 2.2 a to auto má neskutečnej projev...250 000km a leje jen naftu.
S čipem není problém...není sice čip jako čip, ale neznamená automaticky, že se zvýšší emise a spotřeba.Však většina dnešních motorů má verze odstupňovaný právě softwarem...a většinou silnější verze maj niší spotřebu a emise.Silnější se méně nadře.To už tu bylo kolikrát psáno a píše se tu furt...

Hade:srovnáváš TDI 66kw s 3.7 V6, ale srovnat 66kw s 841kw už nejde?...když už takovou verzi neseženeš, tak s eprahuzají vstřiky resp. špičky.Udělá to na tomhle motoru cca 74 kw a projev je ostřejší než u 81kw....A alfisti jsou de facto to stejný, jako tady...jenže oni řeší talianský káry a ne jeden model, takže maj trošku větší záběr...

_________________
já chcu mít taky něco drsnýho v podpisu jako ostatní....

Les, kde roste bez, běhá pes bez ABS.....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: P: Sierra sedan 1.6 1990
PříspěvekNapsal: úte 07. úno 2017 19:58:34 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 2538
Bydliště: Třebíč
Bobo píše:
prochy píše:
Znam 2 lidi co meli TDCI a oboum kleklo do pul roku od koupeni.
po zjisteni ceny opravy auto putovalo rovnou na vrakac.


a vo, vo, vo tokurva de......kulva ne?



taky znám různý příběhy a různý lidi a různý auta...většinou ty auta už jsou mrtvoly samy o sobě.Kvůli samotnejm vstřikovačům nebo čerpadlu snad nikdo na vrakáč žádnou MK3 neposílal....často jsou majitelé skorosocky, který prostě nedaj dvacet do auta.A dvacet v tomhle zahučí jak nic.Žádnej servis nepracuje zadarmo a málokdo dá slevu na nový díly, takže zadní náprava, brzdy, dvouhmota atd. vyšroubujou účet za opravu pořádně vysoko.Taky se u nás takový auta ukážou.Majitelé jezdí dokud se to neposere...propálený písty, vybitý náprávy, zarezlý brzdy atd...Tyhle auta jsou už ekonomiky náročnější, ale který ne...nicméně jsou to držáky, ale od ojetýho auta nejde nikdy očekávat 100% jistotu...ted jsme vyndali vstřiky z auta, co před dvouma rokama jelo na benzín a od tý doby se to nijak neřešilo.Kouří to, nejede to, nejde skoro nastartovat, za tepla točí půl minuty, vynechávaj válce...2.0 TDCI, ale majitel kokot....

ale třeba takovej Lama by mohl napsat o mrdce TDCI svý...má nakrouceno jen tři kila, pan majitel se s tím vůbec nesere a na tři kvalty s tím odtahá transportera od Atlantiku do Plzně...

_________________
já chcu mít taky něco drsnýho v podpisu jako ostatní....

Les, kde roste bez, běhá pes bez ABS.....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: P: Sierra sedan 1.6 1990
PříspěvekNapsal: úte 07. úno 2017 21:56:45 
Offline
Globální moderátor
Globální moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 15. srp 2007 0:00:00
Příspěvky: 5573
Bydliště: Krkonoše
Zřejmě si mě zcela nepochopil já to nemysle tak, že bych srovnával 66 TDi s V6, mysle jsem to tak, že jsem Osmdesátku kupoval jako "daily" s tím, že jsem asi moc věřil pohádkám. Co jsem chtěl říci je to že když srovnám spotřebu 7 nafty a 13 plynu tak mi ta nafta už nedává moc smyslu, zejména když uvážím, že alespoň pro mě je vznětový motor nezajímavý jak výkonem jedno zda 66 nebo 81 tak zejména projevem, koneckonců ani mrznout 3x tak dlouho než u zážehového motoru mě moc nebaví.
Co samozřejmě té rotačce neupírám je fakt, že je tam méně věcí k posrání než u benzínu s plynem.
Jinak mi ta rotačka příjde jako rozumná volba a pro člověka který má auto jen jako dopravní prostředek vcelku ideální, klidně i v O1. Ale pro mě to zkrátka není, tak nevidím důvod proč se zaobírat nějakými vstřiky a čipy.

_________________
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987.
Ford Scorpio 2.9i Ghia 1991, Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 1997.
EX: Ford Sierra XR4x4 '85, Sierra 2.0i CL '92.
EX: Ford Scorpio 24V Cosworth Ghia '94, Scorpio 2.9i GL '92.
EX: Audi 80 B4 1.9 TDi '92, Honda CB 500 '98, AR 155 2.5 V6 '96, AR 145 2.0 QV '96, Peugeot 309 GTi '86, Š. Rapid 130 '86.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: P: Sierra sedan 1.6 1990
PříspěvekNapsal: úte 07. úno 2017 22:23:12 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 2538
Bydliště: Třebíč
reagoval jsem jen na to prvotní srovnání TDI vs. V6 v tom výpočtu, mám stejnej základ, jen s více elektronikou, proto píšu.Já běžně jezdím do šesti a nepřipadám si jako klobouk.Leju čistou naftu, motoricky až na tekoucí čerpadlo je vše OK a za pár kaček, takže úplně super...A ikdyž se nebudu hádat o tom, že naftě trvá déle vytopit auto, tak v autě extra nemrznu ani při teplotách, co byly teď...nevím jak u Audi, ale Passat se vyhřeje docela rychle...byť je fakt, že třeba s novým focusem se to nedá srovnávat.Nastartovat litrovej ecoboost, cvaknotu tři tlačítka a za dvě minuty v autě není zima... :grin:
jinak souhlasím, že je to určitě jednodušší než kdejakej benzín...
O kultuře chodu motoru se s nikým hádat nebudu...mě třeba stará nafta nesmrdí, plyn třeba jo :grin:

_________________
já chcu mít taky něco drsnýho v podpisu jako ostatní....

Les, kde roste bez, běhá pes bez ABS.....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: P: Sierra sedan 1.6 1990
PříspěvekNapsal: pon 26. bře 2018 15:42:11 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 28. říj 2013 22:42:49
Příspěvky: 486
No pánové. Čas nám uběhl jak voda a můžu Vám to teď všechno podložit, jak říká Eddie reálnými zkušenostmi. A to se všemi mými třemi Sierrami na LPG

LPG už mám na obou nainstalovaný.

Začnu 1.6 CVH - Podtlak - ...mimochodem Momo rozvody jsem stále neměnil :mrgreen: . Auto už předtím žralo slušnou porci oleje a na emisích jsem prošel jen podvodem a zdá se, že žere teď o něco víc než když jsem ji před dvěma lety kupoval. ... Nicméně od konce Srpna co to auto mám přestavěné se mi náklady už vrátily 2x ... Za přestavbu jsem dal dohromady 15tisíc (po odečtu DPH) a s autem jsem od té doby najel už 30k a benzín to od léta nevidělo. No jezdím za 10litrů LPG tj zhruba 1,3kč na kilometr. Jako sorry ale veškeré odrazování bylo zbytečné - Na autě mám teď od prosince novou STK, auto jezdí dál a předpokládám, že to tak ještě dva roky a 100 000 ušetřených peněz bude. Výkon to auto sice nemá, ale to já zrovna nevyhledávám. Od té doby se neposralo na autě zhola vůbec nic.
Dokonce mi kvůli LPG zmizely problémy s volnoběhem a vystřelováním otáček a to úplně. Momo asi ví svoje o volnoběhu tohoto vozidla :-D .

Modrásek DOHC od Standy - instalována italská sekvence s nejkvalitnějšími střiky co byly k mání. Celková cena za přestavbu byla po "zákaznické slevě" 22 tisíc korun u ACG Strakonice, kde jsem si nechal dělat i tu 1.6. Opět zmizely problémy s volnoběhem téměř. U auta jde trochu poznat, že výkon chybí v horních patrech, nicméně ty "horní patra" využívám jen sporadicky při zrychlování na dálnici. Spotřeba auta je naprosto neuvěřitelná a jezdím za 7 litrů LPG, což dělá i před odečtem DPH zhruba necelou korunu na kilometr, po odečtu dph okolo 0,8kč/km a to je prosím zima. Je pravda tedy, že jezdím hlavně dlouhé štreky, ale dost se pohybuji i ve městech. Dojezd mám prodloužený tedy až na nějakých 1400-1500km. S plynem jsem během jednoho měsíce otočil 5x Prahu-Vídeň, 4x Vídeň-Budapešť, 2x Vídeň-Wroclaw a 1x Záhřeb a po najetých 7000km jsem už 10 000kč ušetřil a do 2 měsíců budu mít náklad zpět.

A naposledy plynový podtlakový kombajn DOHC (ten stejný jak modrásek) se kterým jsem byl i na srazu - Ten je zplynovaný od roku 1996 a zrovna jsem na něm překročil hranici půl milionu kilometrů . Benzín to auto nevidí a čerpadlo je odpojené. Na emisích jsem sice musel podvádět a auto má i prasklou hlavu (což je opravdu příjemné v zimě :P ) , nicméně jede jede a jede. Startuje se na plyn, jede se na plyn a nesere se. Jezdí zhruba za 9,5 litru při ceně 1,3kč před odečtem DPH, v létě jsem se dostal až na 1kč/km při spotřebě 8litrů a levnějšímu letnímu plynu. Takže jestli DOHC přežije 22let a 500 000km na plyn v podtlaku, tak mi výše zmíněné instalace moderního systému opravdu smysl dávají. Protože jen za minulý rok jsem na tom utržil 120 000kč ... pro nezasvěcené - se všemi třemi auty samozřejmě nejezdím jen já, ale lidi ve firmě.

_________________
:tuli: Od 3.5.2014 Ford Sierra turnier 2.0 DOHC CLX LPG - modrá pastelová - rok 1989 - 1.1.2018 najeto - 188 000km :tuli:
Ford Sierra sedan 1.6 CVH LPG - šedá metalíza - rok 1990 - 1.1.2018 najeto 235 000km
Ford Sierra turnier 2.0 DOHC CLX LPG - důchodový pracovník - rok 1990 - 1.1.2018 najeto 488 000km


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: P: Sierra sedan 1.6 1990
PříspěvekNapsal: pon 26. bře 2018 19:26:34 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 24. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 1959
Bydliště: Bohuslavice 26 78972 p.Dubicko
B L A H O P Ř E J I
Kvuli tomu auta vznikla, užít si jich.
LPG teoretiky jezdící na plyn 14dní nebo spíš nejezdící není potřeba poslouichat ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: P: Sierra sedan 1.6 1990
PříspěvekNapsal: pon 26. bře 2018 22:16:27 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11574
Bydliště: Praha
...no vidíš, já si třeba LPG (a že jsem ho už kdysi měl a nové) znovu nepořídím.
V hl. městě je to s LPG na prd.
Nezaparkoval bych ani v garážích v domě, kde bydlím a před barákem mám nově (od podzimu) modrou zónu.
Trvalé bydliště mám jinde a tak by mě LPG vyšlo na dalších 15 tis. ročně jen kvůli parkování a ještě bych musel parkovat venku.
Nezaparkoval bych v práci, na návštěvě u příbuzných (musel bych si zaplatit dalších min. 2x 15 tis. ročně za další 2 zóny v jiných částech města).

Nezaparkoval bych už ani na Smíchově v nákupáku... atd. atd. atd.
Jasně mohl bych na nákupy jezdit jinam, kde je jen venkovní parkování, ale proč se nechat zbytečně omezovat,,,

Ne pro každého se LPG vyplatí... takže pro mě je prostě finančně výhodnější a daleko jednodušší jezdit za 10 l a pár desetin benzínu :-) .

Když už se tu v inzerci rozjela ta debata o LPG :-) .


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: P: Sierra sedan 1.6 1990
PříspěvekNapsal: čtv 05. dub 2018 11:50:30 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: pon 07. pro 2015 21:30:57
Příspěvky: 196
Bydliště: Frýdlant n./O. - Ostrava
Paráda a potvrzuju.. :-) Mám pracovní Felu v LPG, LPG tam je od roku 2000 (stroj rok 1995), najeto na plyn přes 250tis km a stále jezdí jak nová... Komprese 12,5-13,5atm, spotřeba LPG cca 7 - 10l (těch 7 se mi teda stalo jen asi na dvou nádržích, takže asi bude zarostlý servo motorek), což je cca 1 - 1,4,-/km. Já teda v zimě startuju na BA, v létě na to kašlu a jezdím přímo LPG. Je to znát na benzínové cestě (buď čerpadlo nebo zasraný vstřík), na BA to jede divně, chvilku to jede, chvilku se to dusí.. Ale neřeším to. BA používám jen na start nebo na dojetí k LPG stanici.

_________________
Jawa 50/20 1967 zelená štětkolíza... cca 2xobjetá celá ČR hlavně díky Transpubliku :-D galerie
Manet M-90 1951 @ 125ccm karb. Bing 18 galerie video
Ford Sierra 2.0iS 1986 - 85kW, XR4i podvozek, pepřenky.. galerie
EX: Ford Sierra 1,8TD 1990 - vínová socka s kopou dodělávek :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 69 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz