Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je pon 16. pro 2019 14:37:24

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: který motor?
PříspěvekNapsal: úte 18. srp 2015 22:04:29 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 11. bře 2010 1:00:00
Příspěvky: 6854
Bydliště: Trutnov
v hlavě mám pár variant co a jak a kterej agregát použít - DOHC na běžný ježdění ok ale chci něco víc
co by bylo asi nejlepší řešení pro stavbu?

- stávající DOHC -> upravit, snížit KP, vyměnit nějaký vnitřnosti... atd atd + turbo viz. z historie pokusu co měl Ladis
- Zetec blacktop + turbo
- kolín 2.9 V6 - upravit zvýšit KP a pohrát si s atmosférickým plněním
- turbo
- 2.9 V6 Cosworth
- 2.0 YB Cosworth turbo

rozpoutejte debatu a názory, do čeho by kdo šel. :grin: pomůže mi to se rozhodnout

_________________
Ford Sierra combi 2.0 DOHC N9C Ghia "Amy"

bylo:
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC daily
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra sedan 1.6 CVH daily
Ford Sierra combi 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra combi 1.8TD
Peugeot 205 1.1
Š Felicia 1.3 combi
Opel Ascona C 1.8 hatch


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: který motor?
PříspěvekNapsal: úte 18. srp 2015 22:32:21 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 24. bře 2012 1:28:28
Příspěvky: 414
Bydliště: Pardubice
Myslím, že když rozjedeš projekt úpravy stávajícího nebo dokonce výměny a ještě úpravy vyměněného motoru, tak do toho projektu zahučí takovej ranec, že až to všechno posčítáš, tak se nebudeš stačit divit.
Pokud to ale dopadne a nevykrvácíš na tom úplně, budeš mít auto, se kterým na STK projdeš jen přes Bystrozrakého (s momentálně zavázanýma očima) a nevím, jestli jezdit s neschválenou záležitostí je to pravé ořechové.
Navíc historická hodnota a prodejnost takové stavby je skoro nulová.
Když už, tak bych to za sebe (pokud si to nenecháš rozmluvit) viděl max na light úpravu stávajícího motoru.
Filtry, vyleštit sání, apod.
Anebo je druhá možnost: jezdit s tím co máš a dávat měsíčně do kasičky slušnou sumičku a pak si koupit po vzoru Pira dream car.
Jenže to nebude hned a mládí je nedočkavé ;) .
Potom se taky může smeknout člověku noha a je "v tom" až po uši a místo dream caru bude řešit kočárek, plínky atd...
:-D

_________________
Sord Fierra XR4i 1983

Ford Escort 1,4 AWF, Talbot Rancho, Citroen Visa 0,6 (3x), Citroen C15, NSU Ro 80, J5 doublecab, Nissan Serena 2,3d, Mercedes Vaneo 1,9, Toyota Yaris 1,0, Š1203 valník
Ex:Ford Sierra 2,0i, Ford Orion 1,8D, Ford Escort 1,4 AWF, Fiat Palio Weekend, Š1203 minibus de luxe 1,5, Citroen Visa 1,8D, Opel Kadett 1,4, Wartburg 311


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: který motor?
PříspěvekNapsal: stř 19. srp 2015 0:04:17 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 18. pro 2012 11:38:34
Příspěvky: 1509
Bydliště: Praha 4 - Novodvorská, občas Vrchlabí
Xixao má pravdu. Vykašli se na nějaký stavby, našetři si a kup si něco co bude mít opravdovou hodnotu a bude to už od výroby krásně jezdit. A je přeci spoustu krásných aut, kdo říká, že to musí být jenom Sierra :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: který motor?
PříspěvekNapsal: stř 19. srp 2015 11:15:21 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: pon 15. srp 2011 23:29:14
Příspěvky: 605
A přestavět to na 2,9v6 tak jak je přestavěná ta hadova,to by nešlo? Myslím hlavně tu papírovou část.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: který motor?
PříspěvekNapsal: stř 19. srp 2015 11:22:49 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 959
Bydliště: Kladno, Praha
Danny, jsem myslel ze nakupujes V6 cose na prestavbu a ted takovahle slova ?

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: který motor?
PříspěvekNapsal: stř 19. srp 2015 13:08:01 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12932
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
Ta prestavba te jen v materialu vyjde to co cele auto ...

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: který motor?
PříspěvekNapsal: stř 19. srp 2015 15:39:58 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 959
Bydliště: Kladno, Praha
Ja jdu cestou DOHC.
+ papiry zustanou (pro me dulezite)
+ motoru je kvanta a za malo penez
+ skrin je MT75 = silnejsi nez T9ka
+ 16v hlava na to za tasku hrusek (na rozdil od YB hlavy pro pinto)
- je na to malo "hotovych" dilu

Pres 200 koni se seriovym spodkem vyzkouseno. 250 uz praskaj ojnice.
Kovane ojnice se daji koupit (stejne jako pro N7A RS2000).

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: který motor?
PříspěvekNapsal: stř 19. srp 2015 16:38:23 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5480
Bydliště: Praha-vychod
A budes turbit nebo vic tocit?

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: který motor?
PříspěvekNapsal: stř 19. srp 2015 16:55:26 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11475
Bydliště: Praha
DOHC je jistota méně problémů, než jiná další možnost...
DOHC s 16V hlavou z RS2000 už tu i párkrát jezdilo a bylo tu hned několik odkazů na galerie (přestavby, výsledek atd.), takže jde o relativně nejjednodušší cestu a nijak extra drahou... navíc ti zůstane blok, tzn. dokladově ok (č. motoru, typ motoru).

2,9i V6 je jiný typ motoru a sice se párkrát povedlo v minulosti dotáhnout i přestavbu, ale pochybuji, že se to dá dnes ještě zvládnout.
Navíc série DOHC a V6 má rozdíl ve výkonu "jen" 20 koní (92 kW vs. 107 kW), takže hodně peněz, starostí, dokladově skoro nereálné a to vše pro 15 kW výkonu a hezčí zvuk?

BOA tady už je rozdíl výkonu lákavější, a když už se pokoušet o nemožné, tak proč nezkusit zápis tohohle agregátu... (šlo by to mimo ČR, ale pochybuji, že na legalizaci bude někdo mít tolik energie, času a peněz, tzn.: vyvézt auto do jiného státu v EU, přihlásit - nutná spolupráce s někým, kdo v místě žije, zařídit TK a změnu agregátu a pak opět dovézt do ČR a přihlásit již se zapsaným jiným motorem).
Jenže výše uvedený postup jsem viděl jen párkrát, většinou kvůli tomu, že u nás nebylo reálné udělat správě dokladově úpravu, o kterou měl majitel zájem a kterou mimo území ČR v rámci EU nabízela spec. firma a majitel chtěl mít nejen úpravu, ale i dokladově vše v pořádku (prostě jde o drahou srandu).

BOB - ne. Motor má už jinou elektroniku a ŘJ s BOA není v tomto případě dobré řešení (pojede to, ale třeba proměnlivá délka sání musí zůstat vyřazena atd.), takže to nikdy nebude na 100% to pravé.

YB Csw. - to je lepší rovnou koupit celé auto (vyjde to nakonec levněji a bude to dokladově i osazením dílů - auta se totiž neliší jen motorem, v pořádku).

Pokud chceš zajímavé auto a nechceš investovat rovnou do Csw., tak jdi do V6 (ale origo stav a doklady, prakticky jen dovoz), vyjde to v pořizovačce na půlku a v provozu také.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: který motor?
PříspěvekNapsal: stř 19. srp 2015 18:52:10 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 959
Bydliště: Kladno, Praha
Ja chci zkusit mensi turbo. Vzdycky me turbo lakalo (na hrani) a chci tah dole, zadne 6 tis. ot.
Mam Mitsubishi TD04-13 (z Volva)
Do 1 Atmo by melo zvladnout. Davalo se jak na 2.0, tak 2.5ky a melo by mit brzkej spool.
Jelikoz chci ale min. 220PS, tak jsem koupil ty ojnice a vymenim radsi i pisty.
(Jinak pistu objednavam 6 kusu, protoze jsou z Nissan Skyline RB30, takze jeste jedna sada a mame pisty na 3 auta :-) )

Jsem ve spojeni se spanelem co ma dohc+turbo uz dlouho. Pisty seriove.
Jedine co mu na tom odchazi jsou ojnice. Ma na tom T3ku turbo. Vzdycky kdyz natlaci vic a dostane se k 250ps,
tak ji zlomi. :-) Tvrdi ze u 220ps jezdil dlouho a v pohode. Ale dela s tim celkem vylomeniny,
protoze na megasquirtu porad ladi takove to razeni pod plnym knedlem (ted nevim jak tomu v EN nadavaji).
Proste spinac na spojce a jakmile ji vymacknes ecu ti pohlida otacky treba na 4 tis.
To musi byt pro mechaniku po pusteni celkem supa. Trvdil ze mu ta ojnice vzdycky odesla pri pusteni spojky.

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: který motor?
PříspěvekNapsal: stř 19. srp 2015 21:12:04 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 959
Bydliště: Kladno, Praha
Jinak ten spanel:
- vse seriove (ojnice koupil take ty kovane, ale jeste je tam nedal), pisty serie (10.3:1),
- puvodni 8v hlava bez uprav
- kompres nesnizoval, ale co mi posilal mapu predstihu, tak nahore uz ma toho predstihu
nejak dost malo, rekl bych ze uz tam nebude moc rezerva "uhybat detonacim"
S 16v hlavou by to melo byt lepsi (moznost vice tlaku, nebo vetsi rezerva), protoze 16v ma idealni strechovitej tvar.
- MLS tesneni (dle meho blbost jakekoliv jine tam dnes cpat). Ford na nej presel uz u RS2000.

Pisty - tu je moznost tam prdnout z N3A pisty s 9.8:1. Pokud bych to stavel s 16v hlavou, tak bych je tam uz
urcite prestehoval. Zadne velke upravy, jen plug&play.

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: který motor?
PříspěvekNapsal: stř 19. srp 2015 22:08:32 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6843
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
Pořád sem plánoval předělat zelenou na 3.7L a podobně.
Pokud na to člověk má čas a prostory tak proč ne.

Ale třeba umě nejjednodušší cesta byla koupit celek, ano nebude to taková hračička ale aspoň to je papírově OK a celkově to má nějakou hodnotu a podobně.

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: který motor?
PříspěvekNapsal: stř 19. srp 2015 22:14:25 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 11. bře 2010 1:00:00
Příspěvky: 6854
Bydliště: Trutnov
super super jsem rád že se to tu trochu rozjelo :-)

samozřejmě bych chtěl zachovat originál Sierru takže Zetec blacktop určitě padá ikdyž na turbení je super.
Taktéž tím pádem i 2.9 Boa
taky jsem uvažoval nad náročností papírový přestavby takže by snad šlo přestavět jedině na YB ale jak píšete tak ano vím kosa stojí majlant kor když se shání po dílech.

Tomine tvoje slova mě dost zaujaly, a hlavně jak jsi řekl po papírový stránce auto zůstává stejný a tudíž pořád originál :-) ikdyž přifouknutej, nicméně pokud vím tak Ford nabízel taky nějakou úpravu DOHC na turbínu ne? viz Turbotechnic

_________________
Ford Sierra combi 2.0 DOHC N9C Ghia "Amy"

bylo:
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC daily
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra sedan 1.6 CVH daily
Ford Sierra combi 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra combi 1.8TD
Peugeot 205 1.1
Š Felicia 1.3 combi
Opel Ascona C 1.8 hatch


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: který motor?
PříspěvekNapsal: stř 19. srp 2015 22:32:17 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12932
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
to nenabizel ford ale turbonetics primo ... nedavno byla za pakatel na ebayi a nikdo jste ji nechteli ...

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: který motor?
PříspěvekNapsal: stř 19. srp 2015 22:45:39 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 11. bře 2010 1:00:00
Příspěvky: 6854
Bydliště: Trutnov
to mě muselo minout :( nic takovýho si nepamatuju že byla

_________________
Ford Sierra combi 2.0 DOHC N9C Ghia "Amy"

bylo:
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC daily
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra sedan 1.6 CVH daily
Ford Sierra combi 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra combi 1.8TD
Peugeot 205 1.1
Š Felicia 1.3 combi
Opel Ascona C 1.8 hatch


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: který motor?
PříspěvekNapsal: čtv 20. srp 2015 10:12:17 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 959
Bydliště: Kladno, Praha
Jojo. Vyhledej si Ford DOHC turbotechnic a vypadne toho dost.

piro: Jasne, Cosu bych bral taky, ale. Do te zasahovat bych se "bal", tedy bylo by to auto na obcasne projeti pri peknem pocasi. To uz je kategorie "investice" a pak lze tedy mluvit o "zachovani hodnoty".
Ja chci auto se kterym si zajedu k Lidlu pro rohliky, stejne jako zajedu na chatu. Kdyz bude v nedeli prset, tak se z toho nevokotim. :-)
A to dle meho urcuje vyber.
U DOHC je to pro me kategorie "na hrani a na uceni" a nemusim resit zachovani hodnoty. Sice se stejne chci snazit delat co nejmene nevratnych zasahu, protoze je fakt nedotcena, ale ...

Dle meho je dohc + 16v nejlevnejsi cesta ktera neni zavrena i daleko pres 200ps.
Ten motor jeste neni zadna malorazka na ktere se setri gramy.
Jedine co je tam vachrlate o cem vim jsou ty ojnice.
Kdybych nechtel blbnout pres 200ps, tak bych je nechal puvodni. (On ten Turbotechnic vedel proc to nastavuje k tem 200.)
Na to jak ty ojnice vypadaji neskutecne subtilne, tak pres svuj nedostatek materialu
u horniho oka jsou dost odolne.

spanel (s 8v hlavou !)
338Nm ? :oO To mam na Mondeu 2.5T a svezeni je to vic nez pekne a Sirka bude mit o dost mensi vahu ...


Přílohy:
dyno 2.jpg
dyno 2.jpg [ 120.86 KiB | Zobrazeno 10878 krát ]

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: který motor?
PříspěvekNapsal: čtv 20. srp 2015 14:58:32 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6843
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
Doma mam něco o Turbo Technics na DOHC ma. pak nahodim.

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: který motor?
PříspěvekNapsal: čtv 20. srp 2015 17:04:38 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5480
Bydliště: Praha-vychod
To vypada velice pekne...

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: který motor?
PříspěvekNapsal: pát 21. srp 2015 0:20:53 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 18. pro 2012 11:38:34
Příspěvky: 1509
Bydliště: Praha 4 - Novodvorská, občas Vrchlabí
Tomin píše:
Danny, jsem myslel ze nakupujes V6 cose na prestavbu a ted takovahle slova ?


Tomine, ano :-D V garáži mi leží BOA a kupátko čekající na vyvaření a zkompletování. Nicméně za tím co jsem psal si stojím.
U mě to byla náhoda, že jsem narazil na inzerát motoru, který vypadá, že má za sebou velký servis se všemi důležitými součástkami, převodovkou a elektrikou za krásný peníze a po pár měsících jsem koupil kupátko, ve kterém mám BOA zapsané v TP. Nebylo to plánované a o tom to je, prostě se to sešlo a já věřím, že za peníze hotového kusu nebo méně dokážu postavit tenhle komplet, kterých tak uplně moc nejezdí a papírově to bude legální.
Ale nemít nic a rozhodnout se, že si postavim závoďáka Marlboro s BOA pod kapotou a začít shánět auto, motor a řešit papíry, tak je to prostě volovina.

A kdybych si měl vybrat mezi tím, co stavím a originální kosou, tak už mě teď stejně víc láká tahle kombinace. Kupátko se mi líbí víc a přijde mi sportovnější než sedan. A hlavně chci mít tu obrovskou lopatu na víku kufru :-D :-D :-D Krom toho když vidím, kolik se prodává Cosworthů a kolik je k mání V6, tak doufám že i co do exkluzivity bude to moje auto třeba trochu zajímavější, alespoň pro mě. A za další, já mám rád projev atmosférického motoru a baví mě ho vytáčet. Dneska už se téměř všechna auta dělají přeplňovaná, třeba to za pár let bude rarita projet se s atmosférickou zadokolkou v manuálu ;)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: který motor?
PříspěvekNapsal: pát 21. srp 2015 15:27:47 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: pon 15. srp 2011 23:29:14
Příspěvky: 605
To kupé má Boa zapsané v tp? Jak?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: který motor?
PříspěvekNapsal: pát 21. srp 2015 21:20:20 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 11. bře 2010 1:00:00
Příspěvky: 6854
Bydliště: Trutnov
Tomin, tyjo to je super :) to se mi velice zamlouvá, čiže je asi rozhodnuto jakou cestou jít dál :wink:
můžu tě poprosit o sdílení tvých informací a poznatků co máš? buď sz nebo třeba mr.momo(zamotanec)seznam.cz
chci si to pořádně prostudovat a pak shánět co je potřebný.

Rob: zázrakem tak bych to popsal já

_________________
Ford Sierra combi 2.0 DOHC N9C Ghia "Amy"

bylo:
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC daily
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra sedan 1.6 CVH daily
Ford Sierra combi 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra combi 1.8TD
Peugeot 205 1.1
Š Felicia 1.3 combi
Opel Ascona C 1.8 hatch


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: který motor?
PříspěvekNapsal: pát 21. srp 2015 23:11:43 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 959
Bydliště: Kladno, Praha
Ja s tim zadne tajnosti delat nebudu, ale rikam, ucim se na tom, tedy zadne vyzkousene cesty, ale mozna i "slepe ulice jak krava" :-)
Az bude chvilka sepisu (do vlakna k Siri) moje uvahy o pistech, turbu, svodech apod., co jsem resil.

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: který motor?
PříspěvekNapsal: pát 21. srp 2015 23:18:55 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 11. bře 2010 1:00:00
Příspěvky: 6854
Bydliště: Trutnov
super :grin: nejde o tajnosti ale třeba jestli nemáš nějaký soubory apod...

čiže mám další krok co dělat bezva :wink:

_________________
Ford Sierra combi 2.0 DOHC N9C Ghia "Amy"

bylo:
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC daily
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra sedan 1.6 CVH daily
Ford Sierra combi 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra combi 1.8TD
Peugeot 205 1.1
Š Felicia 1.3 combi
Opel Ascona C 1.8 hatch


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: který motor?
PříspěvekNapsal: pát 21. srp 2015 23:42:08 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 959
Bydliště: Kladno, Praha
Soubory ? Postahoval jsem celej internet :-) Mam toho tolik ze nevim kde co mam na disku.
Bez porna se to ale na jedno CD vejde. :lol:
U Siri jsem zalozil "rozcestnik" na veci co resim, tak tam postupne neco naplnim.
Ne ze bych veril tomu ze to tady zacne x lidi hned stavet, ale ... stejne sem si chtel nekam napsat poznamky apod.

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: který motor?
PříspěvekNapsal: sob 22. srp 2015 16:13:26 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: ned 23. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 1668
Bydliště: Úsobí
Koukám že se tady ty projekty rozjíždí a to je si myslím dobře. Co se týče výběru motoru tak nejlíp si myslím že uděláš když použiješ to co máš doma nasyslený, jinak tě to vyjde na hrozně moc. Dál bych určitě nevymýšlel nějaký úpravy atmosferického motoru, nikdy ti to nepřinese tolik výkonu jako přeplňování a dáš za to stejný peníze. Myšlenka V6 csw, to bych rovnou zavrhnul, moc drahý na údržbu a moc úprav na tom taky asi neuděláš. 2.0 csw se mi líbí, ale nebude nejlevnější a už je v podstatě motor hotový takže si moc neupravíš. Osobně bych šel do jakýkoliv V6 OHV, OHC nebo cvh, to je na hraní nejlepší ale pokud máš vícero dohc a máš s těmi motory už nějaký zkušenosti, tak jdi do hoho. Určitě ti budu držet palce.

_________________
Pokrok je cesta do pekla
Vetešník poddruh pokustón


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: který motor?
PříspěvekNapsal: čtv 08. říj 2015 20:34:19 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 4020
Bydliště: Hradec Králové
Trochu jsem si to tu pročet a vzpomněl si, když mi bylo 18 a měl sem stejný dilema.... Zvítězila přestavba 2.9 bob, jako dárce se koupilo celý csw scorpio a i přes hodně, hodně komplikací to frenk nakonec rozchodil. Odzačátku se ale ozývaly rozvody, auto se dostavělo na konci léta, přes zimu sem si řek že udělám rozvody, nestihl jsem to, řetěz, který přece nemůže hned prasknout opravdu prasknul :smile: a tak bylo co cca 3000 km po srandě, musim ale uznat že i tak to se sierrou hejbalo celkem slušně. Pak ke mně přišla frenkova "bláznivá" sierra 2.9 12v a jela skoro líp než 2.9 csw. Po nějaký době šly obě Sierry do světa( dodnes se mi trochu stýská) začly se doma hromadit bmw, a nakonec mě chytnula mnou vždy opovrhovaná nafta, po první úpravě nabržděno 348 nm, to byl impuls k dalšímu ladění. Byť je to nafta, tak ty kopance od turba jsou něco nepopsatelnýho :-) Přeplňovanej motor se prostě ladí uplně jinak. Dnes jsem v motoru a spojce za nějakých 50k a s novým, větším turbem se snad dostan přes 250ps a 500nm, s tím že můžu točit k 7000 rpm. Ale vše spolu souvisí, povolí spojka, převodovka, poloosy.... no a už vymejšlíš a jedeš v tom za další ranec :-) Je to o kompromisu, ale většinou už to na daily auto nebude. Na moký silnici s odlehčeným autem už teď rozhabu i čtyrku.... takže skoro nepoužitelný v provozu

Nakonec rada. ve většině případů vyjde líp koupit rovnou celý auto :)

_________________
Chevy van g20 5.7 V8
Bmw e36 325tds touring


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: který motor?
PříspěvekNapsal: pát 09. říj 2015 14:22:40 
Offline
Globální moderátorka
Globální moderátorka
Uživatelský avatar

Registrován: stř 19. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 2949
Bydliště: Pelhřimov
Tomin píše:
Danny, jsem myslel ze nakupujes V6 cose na prestavbu a ted takovahle slova ?

Stavěl jí Frenk, muel vyběhat papír od Forda, nebylo to plug and play a následně když zjišťoval, tak už nešlo..takže ne - teď už to neuděláš.

_________________
Audi A4 B5 1,9 TDi
Honda CB600S Hornet
Yamaha FZR 600R ex
Ex Ford Scorpio Ghia 2,9 V6 Ford Sierra 2,0 DOHC ; Ford Scorpio Ghia 2,3i ; Ford Scorpio 2,0i ; Opel Omega 2,5 V6 (omyl); BMW 320i sedan; BMW 316i sedan; Ford Sierra 1,8TD + pár aut na ND
Musím vymyslet taky nějakou hustou narážku do podpisu, očividně to dost frčí :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: který motor?
PříspěvekNapsal: pát 09. říj 2015 14:23:15 
Offline
Globální moderátorka
Globální moderátorka
Uživatelský avatar

Registrován: stř 19. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 2949
Bydliště: Pelhřimov
Rob píše:
A přestavět to na 2,9v6 tak jak je přestavěná ta hadova,to by nešlo? Myslím hlavně tu papírovou část.

překlep, moje reakce byla na toto

_________________
Audi A4 B5 1,9 TDi
Honda CB600S Hornet
Yamaha FZR 600R ex
Ex Ford Scorpio Ghia 2,9 V6 Ford Sierra 2,0 DOHC ; Ford Scorpio Ghia 2,3i ; Ford Scorpio 2,0i ; Opel Omega 2,5 V6 (omyl); BMW 320i sedan; BMW 316i sedan; Ford Sierra 1,8TD + pár aut na ND
Musím vymyslet taky nějakou hustou narážku do podpisu, očividně to dost frčí :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: který motor?
PříspěvekNapsal: sob 10. říj 2015 19:38:19 
Offline
Globální moderátor
Globální moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 15. srp 2007 0:00:00
Příspěvky: 5187
Bydliště: Hořepník
No to je otázka, petrsierra přetavoval to černé coupé též z DOHC na V6 12V a papírově to šlo zařídit a řešil to později než Frenk. A vyprávěl to tak nějak, že mu to napsaly pak ten papír ztratil a znova to nešlo a pak nakonec zase jo. Hrozně záleží kdo tam zrovna sedí a jestly se mu to chce řešít.

_________________
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987.
Ford Scorpio 2.9i Ghia 1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Ford Sierra XR4x4 1985, Sierra 2.0i CL 1992.
EX: Ford Scorpio 24V Cosworth Ghia 1994, Scorpio 2.9i GL 1992.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, Peugeot 309 GTi 1986, Škoda Rapid 130 1986.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: který motor?
PříspěvekNapsal: sob 10. říj 2015 19:40:54 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2540
Bydliště: Liberec
Já to řešil nedávno a motor do 2.0 dohc 2.9 ze škopka nešel ofiko dát, ale když byl papírově
2.9 ze sierry s kodem B4B tak to šlo :lol:
Není nic jednoduššího než se ZDARMA zeptat zde:
https://www.fordservice.cz/zazadat-o-certifikat/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 36 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz