Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je pát 29. bře 2024 7:25:09

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1216 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: pon 11. kvě 2015 7:27:40 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 4020
Bydliště: Hradec Králové
Tak tentokrát něco bez dýmu, a zase to jzd :smile:


Přílohy:
FB_IMG_1431321876635.jpg
FB_IMG_1431321876635.jpg [ 34.66 KiB | Zobrazeno 14940 krát ]

_________________
Jeep grand cherokee 5.9 V8
Chevy van g20 5.7 V8
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: pon 11. kvě 2015 8:25:42 
Offline
Nápojový referent
Nápojový referent
Uživatelský avatar

Registrován: pát 16. črc 2010 0:00:00
Příspěvky: 813
Bydliště: Praha 4-Michle
:D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: pon 11. kvě 2015 8:31:08 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 4020
Bydliště: Hradec Králové
Jinak jeste k tomu koureni, cerpadlo ted bylo nastaveno skoro na max, auto je nyni uz odstaveny pro rozchozeni holseta, ktrej bude tlacit cca o 1 bar vice, pak se to treba o trochu zlepsi :smile:

_________________
Jeep grand cherokee 5.9 V8
Chevy van g20 5.7 V8


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: úte 12. kvě 2015 19:59:14 
Offline
Globální moderátor
Globální moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 15. srp 2007 0:00:00
Příspěvky: 5570
Bydliště: Krkonoše
Škoda že v tom JZD nebyl fotograf :-) Jinak cajk.

_________________
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987.
Ford Scorpio 2.9i Ghia 1991, Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 1997.
EX: Ford Sierra XR4x4 '85, Sierra 2.0i CL '92.
EX: Ford Scorpio 24V Cosworth Ghia '94, Scorpio 2.9i GL '92.
EX: Audi 80 B4 1.9 TDi '92, Honda CB 500 '98, AR 155 2.5 V6 '96, AR 145 2.0 QV '96, Peugeot 309 GTi '86, Š. Rapid 130 '86.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: stř 13. kvě 2015 17:25:39 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11574
Bydliště: Praha
...jestli se ukáže na srazu a slušně poprosí :-), tak by jsem mu mohli nějakou "fotku" spáchat :-) .
Myšlenka fotky je fajn, provedení horší... od barev až po další detaily (ale je fakt, že lidi co fotí se zbytečně velkýma zrcadlovkama :-), bývají náročnější než ti co fotí většinou mobilem nebo i třeba takovou tou malou kompaktní "krabičkou").


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: stř 13. kvě 2015 17:33:22 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12936
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
Eddie píše:
...jestli se ukáže na srazu a slušně poprosí :-), tak by jsem mu mohli nějakou "fotku" spáchat :-) .
Myšlenka fotky je fajn, provedení horší... od barev až po další detaily (ale je fakt, že lidi co fotí se zbytečně velkýma zrcadlovkama :-), bývají náročnější než ti co fotí většinou mobilem nebo i třeba takovou tou malou kompaktní "krabičkou").


Ukáže na srazu ... možná ... rádi bychom ho viděli ....

O tom druhém silně pochybuju, kdyby chtěl tak určitě fotografy poruce má ....

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: čtv 14. kvě 2015 13:00:23 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 2538
Bydliště: Třebíč
Eddie píše:
Ty "trucky" jsou pěkný argument, ale úplně mimo.
Tam totiž už před skoro 20 lety zpátky začali "kouřivost" hodně řešit... a sledují ji dodnes a za jen náznak černého čmoudíky nekompromisně hned z dané jízdy vylučují.


blbě si mě pochopil.Měl jsem na mysli závodní ropu, proto jsem psal o těch truckách...a je kouřivost a kouřivost...snad každej rozumnej diesel si odfoukne třeba při zrychlení, ovšem všeho s mírou.Já bych třeba na svým autě takovej extrém nesnesl.Příjde mi, že když před lety v určitý subkultuře bylo podstatný mít hlasitý auto výfukem, pak audiem, tak teď musí hulit jako lokomotiva....

_________________
já chcu mít taky něco drsnýho v podpisu jako ostatní....

Les, kde roste bez, běhá pes bez ABS.....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: pát 15. kvě 2015 0:46:12 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 4020
Bydliště: Hradec Králové
Jedno video z jarniho testovani
http://m.youtube.com/watch?v=kgaj2e0RKbA

_________________
Jeep grand cherokee 5.9 V8
Chevy van g20 5.7 V8


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: sob 16. kvě 2015 16:21:01 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 4020
Bydliště: Hradec Králové
Next level přátelé :mrgreen:


Přílohy:
FB_IMG_1431785683754.jpg
FB_IMG_1431785683754.jpg [ 40.07 KiB | Zobrazeno 14832 krát ]

_________________
Jeep grand cherokee 5.9 V8
Chevy van g20 5.7 V8
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: pon 18. kvě 2015 7:27:34 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 4020
Bydliště: Hradec Králové
Motor to vydrzel 2 dny :-) vcera pri vytoceny ctyrce zhruba v 6200 rpm explodoval chladic, mozna tesneni, ale spis hlava, turbo je do pulky zality vodou, nicemu se nedivim, cekal jsem to. Koupi se lepsi tesneni, udelame novou hlavu a budem zkouset dal, mozna zvolime turbo s jinou reregulaci.Ten zatah z holseta je ale famozni. Ted si dam ale odfuk a spravim si e38 ;)

_________________
Jeep grand cherokee 5.9 V8
Chevy van g20 5.7 V8


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: pon 18. kvě 2015 13:51:13 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11574
Bydliště: Praha
...ty mě trošku připomínáš doby dávno minulé :-D .

Taky jsem si kdysi hrál (nejen) s motory, zvyšování výkonu mě fakt bavilo i když dodnes si pamatuji ty pohledy učitelů na škole, když jsem s nimi chtěl něco zkonzultovat a nebo v dílnách upravit...
Měl jsem tenkrát spotřebu cca 2 motory na 1 rok na běžné ježdění... ale když to fungovalo, stálo to za to :-) .

Škodovácké motory s 3x uloženou klikou prostě měly své limity... u "běžného motoru" začínalo červené pásmo otáčkoměru na hranici 5 500 ot., já stavěl "nesmysly" :-), které točili klidně 7 600 ot. běžně...
Pro zajímavost, výčty závad (nebudu vůbec uvádět, že se preventivně měnilo vše a daleko častěji, protože bylo jasné že při 85 koních - více než o 25 víc proti sérii, ty věci prostě budou mít daleko nižší životnost :-) ):
- roztržená lamela spojky (o běžném opotřebení se nemá cenu vůbec bavit)
- vyčesaný 3 převodový stupeň
- vysypaný dif. (talířové kolo i "hruška")
- ohnutá ojnice
- uražený ventil
- těsnění pod hlavou (pravidelně, stačilo "včas" nepřeřadit, české se vůbec nedalo použít, objednáváno kvalitnější tenkrát z DE, brzdové komponenty byly zase objednávány z "ostrovů" atd.)
- utržená poloosa
- spálené brzdy (zakalené sklovité kotouče se všemi barvami duhy, shořelíé desky vč. částo plechů, uvařená brzdovka, zničené vše pryžové v systému) - 4 pístky
- praskliny u úchytů v karoserii
- a mnohé další... :-)

Ale třeba jednou i ty oprávněně zapochybuješ nad smysluplností svého počínání a pořídíš nějakou od základu vhodnější, lepší techniku a přestaneš dělat, stavět takovéhle "nesmysly" :-D .


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: pon 18. kvě 2015 15:02:25 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 4020
Bydliště: Hradec Králové
Ja na to mam jinej pohled, v cds jsou lidi co oddelaj tri m5 motory za sezonu, a.erikej ze m5 neni vhodny motor :smile: to je na tom prece to krasny, nemas zadny omezeni, muzes si postavit jak silnej motor chces, bud vydrzi nebo ne :-)

_________________
Jeep grand cherokee 5.9 V8
Chevy van g20 5.7 V8


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: pon 18. kvě 2015 20:03:27 
Offline
Globální moderátor
Globální moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 15. srp 2007 0:00:00
Příspěvky: 5570
Bydliště: Krkonoše
2 dny? Ale kolik kilometrů?

Nicméně kdo si hraje nezlobí a je důležitý, že tě to baví!
Navíc díky tou točíš peníze a tím přispíváš národní ekonomice ;)

_________________
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987.
Ford Scorpio 2.9i Ghia 1991, Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 1997.
EX: Ford Sierra XR4x4 '85, Sierra 2.0i CL '92.
EX: Ford Scorpio 24V Cosworth Ghia '94, Scorpio 2.9i GL '92.
EX: Audi 80 B4 1.9 TDi '92, Honda CB 500 '98, AR 155 2.5 V6 '96, AR 145 2.0 QV '96, Peugeot 309 GTi '86, Š. Rapid 130 '86.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: pon 18. kvě 2015 22:09:35 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 4020
Bydliště: Hradec Králové
zmačkalo to těsnění pod hlavou jak papír od sekaný, do týdne foukáme zas :mrgreen:


Přílohy:
ko1.jpg
ko1.jpg [ 57.33 KiB | Zobrazeno 14755 krát ]
ko2.jpg
ko2.jpg [ 56.88 KiB | Zobrazeno 14755 krát ]
holset.jpg
holset.jpg [ 88.54 KiB | Zobrazeno 14755 krát ]

_________________
Jeep grand cherokee 5.9 V8
Chevy van g20 5.7 V8
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: pon 18. kvě 2015 22:36:11 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
rišáku nedělej klasické těsnění ale wrckaři před lety velmi uspěšně použili papír a měděný kroužek, jezdilo na tom mraky aut tady u nás, mimochodem porsche to používalo seriově ale v ultra drahé variantě dusíkem plněného prstýnku. jen musíš mít nabroušený jak blok tak hlavu, zvětši šrouby na palici nebo rovnou změn na svorníky 12,9 pevnosti. Ten papír s kroužkem jsem nakonec použil i já na tom motoru co jsem měl v avataru

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: úte 19. kvě 2015 8:33:59 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 4020
Bydliště: Hradec Králové
Aha, dik za info, poptam se po tom, je pravda ze to tesneni je proste u tdsa kriticky misto, nadruhou stranu, obavam ze to nedelam naposled stejne

_________________
Jeep grand cherokee 5.9 V8
Chevy van g20 5.7 V8


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: úte 19. kvě 2015 11:25:09 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
no ono když se zamyslíš nad funkcí toho těsnění tak máš výsledek jasnej, zatěsnit prostupy vody a oleje, na to stačí papír, utěsnit styk hlava blok + vyrovnat rozdílné tepelné roztažnosti....čili úkol zněl jasně, bud dej měděné "okroužky" nebo uplně megaoptimálně lehce na cnc zapíchnout drážku kolem válce do hlavy a do toho vsadit adekvátní kroužek na utěsnění, v případě přefoukaného motoru bych šel touhle cestou pač se to těsnění nemůže vytllačit do boku ale opře se o ten zápich..ale zcela upřímně....myslim že máš poddimenzované šrouby hlavy, pokud používáš OEM quality tak ty se ti při 3 bar vždy natahnou, potřebuješ brutalní sílu na udržení palice na místě, pak teoreticky vydrží i to seriové těsnění. Mě se tohle projevovalo u toho 2,0V6 když jsem překonal tak 6000rpm pak se hlavy zvedly, fouklo to a pak to zs přestalo, samo od sebe, nic se nerozebíralo a jezdilo to

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: úte 19. kvě 2015 13:20:42 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11574
Bydliště: Praha
...to těsnění pomocí kroužků se doporučovalo už i na ty motory, se kterými jsem si hrál (Š 130 atd.).
Proto jsem třeba nemohl použít, s ohledem na jiný KP než série, klasické těsnění a nechával jsem si objednávat jiné od "zahraničního výrobce" :-) (bylo to jediná možnost, další už byly právě jen kroužky, pokud bych nechtěl těsnění pravidelně měnit, protože série prostě nevydržela) .
Když se dělalo těsnění pomocí kroužků, tak se použilo klasické, z toho se přesně (podle šablony) vysekla střední část. To se pak usadilo na svorníky (většinou se nenahrazovali všechny pevnostní šrouby, ale jen část) a do středu se usadili kroužky a pak hlava a složit.
A protože šlo o motor s vložkami, bylo důležité měřit a srovnávat (usazení vložek se muselo provést opravdu dobře a měření úchylkoměrem bylo nutné), ale zase se dobře dělalo na vršek vložky osazení na kroužek (ale nemuselo být, šlo to složit i bez).


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: ned 28. čer 2015 9:48:49 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 4020
Bydliště: Hradec Králové
No mrzí mě že sem s nedostal na sraz, budu muset počkat na zabíjačku..

Jinak závod v mostě nám utekl, auto je ted bez motoru, přestrojuju jiný tds. Rozběhne se na malý turbíně, když bude držet, dostane větší, už n ale holseta ale kkk k26, který zatím nemůžu sehnat, kdybyste někdo věděl, dejte mi zprávu, montovalo s do Mannu L2000. Pokud to nebude fungovat dle mých představ, proběhne vástavba benzínu v8 nebo v12, aneb cesta nejmenšího odporu :grin: Chci něco co bude jezdit a nejenom stát. Na blbnutí si koupila moje paní tds, tak bych vývoj pokračoval u ní.


Přílohy:
dilna tds.jpg
dilna tds.jpg [ 79.28 KiB | Zobrazeno 14540 krát ]

_________________
Jeep grand cherokee 5.9 V8
Chevy van g20 5.7 V8
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: ned 28. čer 2015 22:10:23 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 926
Měl jsi vzíte 34er od Marca, za ty prachym i to přišlo dobrý, ikdyž nevim, v jakym stavu je to teď.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: pon 29. čer 2015 17:53:42 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 4020
Bydliště: Hradec Králové
Taky si to ted vycitam trochu... o vikedndu sem se bavil s nynejsim majitelem, ten sikula tam trefil pangejt a udelala se trhlina v bloku, takova skoda, to auto uz pamatuje dost, ale je to spis kosmetika, funguje porad dobre. Kdyz bych fakt chtel, postavim si to taky.

_________________
Jeep grand cherokee 5.9 V8
Chevy van g20 5.7 V8


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: pon 29. čer 2015 22:32:17 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 25. led 2013 13:59:38
Příspěvky: 99
Bydliště: kousek od hk
k26 naky tady mam ale vpíííííííí musim se podivat co tady vlastne mam
jinak se jeste davalo do fiat croma thema
a v benzinu se davalo do audi 2.2t

_________________
pokus sirka coupe 2.0 ohc turbo
volvo 740 turbo
ex ... sierra24vboa a naky to bawo


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: úte 30. čer 2015 10:51:50 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11574
Bydliště: Praha
Slovy Járy Cimrmana, "Rišák je pionýrem slepých uliček" (aneb projekt "turbonaftochrocht" dospěl do slepé uličky, ale i tak mě překvapilo, co to TDSo všechno vydrželo, já mu dával v předpovědi o hodně méně života).


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: úte 30. čer 2015 18:56:04 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 4020
Bydliště: Hradec Králové
Eddie, neboj, takovou radost ti neudělám :smile: ještě zdělám tds motory co mám skladem, a třeba to do tý doby fungovat bude ;)

_________________
Jeep grand cherokee 5.9 V8
Chevy van g20 5.7 V8


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: úte 30. čer 2015 18:57:29 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 4020
Bydliště: Hradec Králové
ano do cromy, audi i porsche, ale ta verze z mana se trochu liší, a na tdsu funguje nejlépe

_________________
Jeep grand cherokee 5.9 V8
Chevy van g20 5.7 V8


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: úte 30. čer 2015 19:22:47 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11574
Bydliště: Praha
RISAK píše:
Eddie, neboj, takovou radost ti neudělám :smile: ještě zdělám tds motory co mám skladem, a třeba to do tý doby fungovat bude ;)


A já už si skoro myslel, že jsi dostal rozum... tak nic, třeba časem :-) .


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: stř 01. črc 2015 21:52:57 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 4020
Bydliště: Hradec Králové
šel jsem proti proudu odmala a vždycky půjdu.... to tds fungovat bude, jen musím pochopit že méně je někdy více a zvolit vhodný turbo a sázím boty, že do roka si z cds ponesu pohár ;) je to jen o práci a penězích

v sosnový jsme zakouřili i se sériovým turbem


Přílohy:
kouř.jpg
kouř.jpg [ 59.07 KiB | Zobrazeno 14423 krát ]

_________________
Jeep grand cherokee 5.9 V8
Chevy van g20 5.7 V8
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: stř 01. črc 2015 22:04:05 
Offline
Globální moderátor
Globální moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 15. srp 2007 0:00:00
Příspěvky: 5570
Bydliště: Krkonoše
Je pravda, že ať už si o naftovym závoďáku myslím cokoliv, tak tenhle přístup a vytrvalost uznávám.

_________________
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987.
Ford Scorpio 2.9i Ghia 1991, Audi A6 C4 2.5 TDi Quattro 1997.
EX: Ford Sierra XR4x4 '85, Sierra 2.0i CL '92.
EX: Ford Scorpio 24V Cosworth Ghia '94, Scorpio 2.9i GL '92.
EX: Audi 80 B4 1.9 TDi '92, Honda CB 500 '98, AR 155 2.5 V6 '96, AR 145 2.0 QV '96, Peugeot 309 GTi '86, Š. Rapid 130 '86.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: stř 01. črc 2015 22:26:53 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 11. bře 2010 1:00:00
Příspěvky: 6962
Bydliště: Trutnov
já tomu fandim, Rišákovi fandim ať to dotáhne k obrazu svýmu, už teď je celkem daleko :)

pro mě byla vždycky neuvěřitelná darda OM606 co s ní dokázali :wink:

_________________
Ford Focus mk3.5 ST benzín
Ford Focus mk2 1,6 ropa

bylo:
Ford Sierra combi 2.0 DOHC N9C Ghia Koncern killer :smile:
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC daily
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra sedan 1.6 CVH daily
Ford Sierra combi 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra combi 1.8TD
Peugeot 205 1.1
Š Felicia 1.3 combi
Opel Ascona C 1.8 ohc hb


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: pon 13. črc 2015 18:24:56 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 4020
Bydliště: Hradec Králové
přes Redyho objednáno menší, zato ale osvědčné turbo K26( ještě jednou díky :-) )

ideální pracovní tlak bude okolo 3 barů, pak bysme měli dosáhnout těchto hodnot, kdo ví, třeba i více :)
přez zimu komplet polyuretany, lak a polepy... ;)
https://www.youtube.com/watch?v=Ae4Jdrih1MY


Přílohy:
kkk k26.jpg
kkk k26.jpg [ 44.74 KiB | Zobrazeno 14368 krát ]

_________________
Jeep grand cherokee 5.9 V8
Chevy van g20 5.7 V8
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1216 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz