Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je ned 17. lis 2019 17:01:06

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 11 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Masarykův okruh 28.10.2011
PříspěvekNapsal: čtv 29. zář 2011 20:53:49 
Offline
Globální moderátor
Globální moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 15. srp 2007 0:00:00
Příspěvky: 5164
Bydliště: Hořepník
Pojede si taky někdo zajezdit na okruh?
Já tam jedu určitě, vypadaá to, že i pár lidí s Alfama, tak kdyby se přidalo eště pár Fordů tak by to taky nebylo špatný :-)

http://www.automotodrombrno.cz/sezona-2 ... -2011_1860

_________________
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987.
Ford Scorpio 2.9i Ghia 1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Ford Sierra XR4x4 1985, Sierra 2.0i CL 1992.
EX: Ford Scorpio 24V Cosworth Ghia 1994, Scorpio 2.9i GL 1992.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, Peugeot 309 GTi 1986, Škoda Rapid 130 1986.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Masarykův okruh 28.10.2011
PříspěvekNapsal: pát 30. zář 2011 8:24:02 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. pro 2007 1:00:00
Příspěvky: 1597
Bydliště: Brno
se 120 poníkama na tom širokým okruhu, nic moc, jediná moje zkušenost, že mi tam totálně umřeli brzdy a přední pneu :oops:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Masarykův okruh 28.10.2011
PříspěvekNapsal: pát 30. zář 2011 13:58:25 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 13. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 902
Bydliště: Závišice
možná, možná provětrat ňisana naposled

_________________
ford sierra xr4x4 Grrrrrrrrrrrrr!


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Masarykův okruh 28.10.2011
PříspěvekNapsal: úte 08. lis 2011 0:23:23 
Offline
Globální moderátor
Globální moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 15. srp 2007 0:00:00
Příspěvky: 5164
Bydliště: Hořepník
Nakonec sem tam nejezdil, ale aspoň pár fotek:
http://hadxr.rajce.idnes.cz/Den_otevrene_drahy/

_________________
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987.
Ford Scorpio 2.9i Ghia 1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Ford Sierra XR4x4 1985, Sierra 2.0i CL 1992.
EX: Ford Scorpio 24V Cosworth Ghia 1994, Scorpio 2.9i GL 1992.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, Peugeot 309 GTi 1986, Škoda Rapid 130 1986.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Masarykův okruh 28.10.2011
PříspěvekNapsal: úte 08. lis 2011 11:16:26 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11471
Bydliště: Praha
...málo koní a škoda pneu :-).

Jak má člověk jet na okruhu trošku slušně a nědělat si ostudu před ostatníma nadupanějšíma autama (auto pod 200 koní při standsrdní váze to tam má hodně složité), tak musí jet čistou profesorskou stopu na hraně možností auta a to pak je hrozně do materiálu...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Masarykův okruh 28.10.2011
PříspěvekNapsal: úte 08. lis 2011 20:06:03 
Offline
Globální moderátor
Globální moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 15. srp 2007 0:00:00
Příspěvky: 5164
Bydliště: Hořepník
Tak ono to nebylo jako závod, ale jen volný jízdy.
Ale já sem to nejezdil proto, že jedna jízda byla na 25 min a to moc nevěřim, že by přežily brzdy. Loni v Mostě to měly po deseti minutách a to bylo tak na hraně a to Brno je eště rychlejší okruh.

_________________
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987.
Ford Scorpio 2.9i Ghia 1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Ford Sierra XR4x4 1985, Sierra 2.0i CL 1992.
EX: Ford Scorpio 24V Cosworth Ghia 1994, Scorpio 2.9i GL 1992.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, Peugeot 309 GTi 1986, Škoda Rapid 130 1986.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Masarykův okruh 28.10.2011
PříspěvekNapsal: úte 08. lis 2011 20:07:20 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12931
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
Ja bych mel spis obavy o pneu a prehraty motor ....

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Masarykův okruh 28.10.2011
PříspěvekNapsal: úte 08. lis 2011 20:12:30 
Offline
Globální moderátor
Globální moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 15. srp 2007 0:00:00
Příspěvky: 5164
Bydliště: Hořepník
O motor bych se nebál, už bylo chladno a navíc je to rychlej okruh takže se uchladí v pohodě.
To bylo horší v červenci na Sosnový, teplota vzduchu pres 25C a navíc ten okruh je pomalej, trojku sem tam řadil jen jednou za kolo a to asi tak na 3 vteriny, ale i to vydržel sice sem musel topit a i tak sem měl vodu na 100C, ale vydržela.
Ty pneu záleží hlavně jak bys jel, ale ty brzdy to by byl fakt problém.

_________________
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987.
Ford Scorpio 2.9i Ghia 1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Ford Sierra XR4x4 1985, Sierra 2.0i CL 1992.
EX: Ford Scorpio 24V Cosworth Ghia 1994, Scorpio 2.9i GL 1992.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, Peugeot 309 GTi 1986, Škoda Rapid 130 1986.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Masarykův okruh 28.10.2011
PříspěvekNapsal: stř 09. lis 2011 8:27:10 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. pro 2007 1:00:00
Příspěvky: 1597
Bydliště: Brno
s Brzdama na masarykově okruhu v sériové verzi nevydržela ani brambora 330d r.v. 2006....
Když jsem tam byl se sierrou, tak motor v pohodě (chlazení), brzdy a gumy (185/65/14 :smile: ) na sra.ku


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Masarykův okruh 28.10.2011
PříspěvekNapsal: stř 09. lis 2011 9:08:57 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12931
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
tos mel 260ky nebo 240ky?

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Masarykův okruh 28.10.2011
PříspěvekNapsal: stř 09. lis 2011 13:17:38 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11471
Bydliště: Praha
Gumy ti tam vylepším o hladké venkovní hrany nejpozději do 3 kol :-D .

Až takhle rychle se dá na okruhu spotřebovávat materiál.

Pokud jde o brzdy, tak nemá cenu na okruhu je zkoušet využívat naplno, určitě ne bez relativně nové brzdové kapaliny s vyžším bodem varu a nejlépe aspoň na destičkách tupu Ferodo DS Performace s kvalitními kotouči o správné šířce (nové, skoro nové), protože serie nesnese vyžší téměř stálé zatížení z vyžších rychlostí - dojde k nárůstu teploty na hranici toho, co jednotlivé materiály snesou a tím k jejich výrazně rychlejšímu opotřebení, popř. až možnému zničení a ztráty funkce.
Takže jde hlavně o materiál a jeho opotřebení.

Doporučuji na brzdách nešetřit a pořídit dražší variantu "lepších" komponentů i na normální provoz (i když je běžně nevyužijete).
S brzdami u Sierry jsem nikdy nebyl moc spokojenej (jediné co mě příjemně překvapilo je ex-Kosík, 4-písty a velké kotouče jsou znát).
Jinak 4x4 začala fungovat podle mých představ, až když jsem jí dopřál vrtané drážkované koutouče (koupené od Sandtlera, v tu chvíli jediné dostupné v tomhle provedení na 260mm brzdy pro 4x4, původně jsem chtěl skusit Zimmermanny), destičky Ferodo DS Performace a kvalitní brzdovka.
Ještě by si to k dokonalosti kombinace zasloužilo pancéřové hadičky k brzdičům místo sériových.
Ale varuji předem, že to není levná sranda - oproti serii je řádově dražší (cena se za přední kotouče, destičky a kvalitní kapalinu hravě vyhoupne na cenu celého jiného levnějšího auta, podle použitých dílů to prostě klidně může být i podobné jako hodnota ekovýpalného pro auto bez katu :-) ).

Rozdíl pocitově velký, obvzlášť při větším zatížení nevadnou atd.


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 11 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz