Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je ned 19. srp 2018 11:43:59

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: ABS pumpa a palivove cerpadlo DOHC
PříspěvekNapsal: pát 13. črc 2007 15:18:19 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 1589
Bydliště: Choceň
Mam dva dotazky :)

Jak zapojit ABS pumpu aby aspon tlakovala. Mam puvodni svazek (snad cely) ale ABS je v nem zamotany a nece se mi to rozmotavat a koumat co kam patri...pokud to teda nejni nejak jednoduchy aby to pochopil i hloupej, teda ja :)

A to druhy je totez, jak zapojit cerpadlo z DOHC aby tlacilo pravdepodobne po sepnuti klicku nejspis porat..budu tim krmit karbec, doufam ze to pujde :lol: Nebo na cudlik, to je fuk. Pokud na cudlik tak ejstli staci jit prez cudlik nebo to ce relatko :grin: (mozna je to hloupej dotaz ale elektrika je pro me cikanska ctvrt ) :smile:

_________________
Minulost je neměnná, budoucnost nejistá a přítomnost jede smykem...

Labourer: Ford Sierra 2.0i 4x4 sedan "ESS" - momentálně zazimováno. Prasklé okno, umírající přední dif...budoucnost nejistá...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 15. črc 2007 15:09:39 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 4930
Bydliště: HRONOV
doporučoval bych přes relátko , páč by ti mohl vypínač časem shořet ( pokud by to bylo na přímo )


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 15. črc 2007 19:30:00 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 1589
Bydliště: Choceň
Relatko, ja si to taky rikal, kde to sezenu? :D ja sem na tohle hroznej...to sem zvedavej jak zapojim mlhovky :D :D :D

_________________
Minulost je neměnná, budoucnost nejistá a přítomnost jede smykem...

Labourer: Ford Sierra 2.0i 4x4 sedan "ESS" - momentálně zazimováno. Prasklé okno, umírající přední dif...budoucnost nejistá...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 15. črc 2007 22:16:51 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5432
Bydliště: Praha-vychod
Relatko vyndas z jedne ze svych nefunkcnich sierr, aby si pro nej nemusel chodit do obchodu. Na benzinovou pumpu staci i to nejmensi, ktere najdes (byva jich tam nekolik v pojiskove skrince, barvy bile nebo hnede). Poslu Ti mejlem schema ABS.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: ned 15. črc 2007 22:25:20 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 12. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 945
Bydliště: Praha
Vim, ze to neni nikterak uzitecna rada ale snazil bych se to zapojit uplne stejne jako to bylo puvodne. Mam pocit (jenom pocit) ze ABS pumpa ma tlakovej spinac, ktery pres rele spousti motor ABS a po dosazeni spravneho tlaku rele zase rozepne. To je snad zaklad. Nevim sice jestli pouzijes jenom brzdy a jednotku tam nedas ale opravdu pozor. sierra s ABS brzdou ale bez aktivniho ABS je strasne prebrzdena na za dek, nema zatezak a proto radeji pozor, chova se potom velice nevypocitatelne (to samozrejme plati pro ABS ktere hlasi ze je vypnute)
Jak ja vzpominam na ABS v sirce... To bylo naprosto supr. Hlavne to ze clovek v kolone mohl vypnout motor a presto mu sel posilovac brzd.


Naposledy upravil pkod dne pon 16. črc 2007 12:57:30, celkově upraveno 2

Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 16. črc 2007 11:24:52 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 1589
Bydliště: Choceň
Oki, relatka teda vykradu z te pojistkovky co je na celym tom zamotanym svazku.

Ono to ABS nefungovalo ani kdyz darce jeste zil. (darce byl vubec asi nejaky unikat, byl na nem 28mm stabilizator :shock:, to nemam ani na 4x4) Na palubce svitila kontrolka jak na prvnoho maje :) Uvidime, snad se mi to povede nejak rozumne ozivit :) Kazdopadne tedy dekuji za vsechy rady 8-)

_________________
Minulost je neměnná, budoucnost nejistá a přítomnost jede smykem...

Labourer: Ford Sierra 2.0i 4x4 sedan "ESS" - momentálně zazimováno. Prasklé okno, umírající přední dif...budoucnost nejistá...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon 16. črc 2007 11:37:55 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5432
Bydliště: Praha-vychod
To ze nefungovalo ABS, Te ted nemusi nijak trapit. Vetsinou odejdou cidla. Tobe ted postaci, pokud to bude tlakovat brzdovej valec a to je vse. Takze vykuchej to opatrne (jak jsem Ti psal v mejlu-vsechno komplet), myslim, ze nebude potreba zadnej kabel smikat, vsude by mely bejt konektory. Staci jit po kabelech a rozmotas to 8-).


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: ABS
PříspěvekNapsal: pon 16. črc 2007 11:49:09 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11139
Bydliště: Praha
Když to čtu, tak znovu přemýšlím o změně...
Mám 4x4 bez ABS (origo je to v předu menší kotouče, vzadu bubny).
Už jsem měnil brzdiče a kotouče za větší z ABS verze (brzdí to daleko líp).
Těd jsem pořídil ještě jednu 4x4 na ND a ta ABS má (ale zadní brzdiče KO).
Přemýšlel jsem o tom co Twyggy, přehodit si ještě tu pumpu...
Prochy, prosím prosím taky mi pošli to schémátko z pokecem jak se do toho dát - díkes moc.

Ale jestli do toho jít nebo nejít, trošku mě vyděsilo, jak jste tu psali, že to bude "přebržděný"... dyť jediný co tím docílým, je stálá (a pravděpodobně větší) hodnota podtlaku pro posilovač, nebo se pletu?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: díkes moc...
PříspěvekNapsal: pon 16. črc 2007 14:02:43 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11139
Bydliště: Praha
...za ten návod Prochy 8-) .
Ale jak jsem na to teď koukal, tak to stejně "radši" nechám někomu zapojit... mechanicky si poradím, ale té elektriky se sice možná zbytečně, ale stejně trošku bojím :( .


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: ABS
PříspěvekNapsal: pon 16. črc 2007 14:03:33 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5432
Bydliště: Praha-vychod
Eddie píše:
Když to čtu, tak znovu přemýšlím o změně...
Mám 4x4 bez ABS (origo je to v předu menší kotouče, vzadu bubny).
Už jsem měnil brzdiče a kotouče za větší z ABS verze (brzdí to daleko líp).
Těd jsem pořídil ještě jednu 4x4 na ND a ta ABS má (ale zadní brzdiče KO).
Přemýšlel jsem o tom co Twyggy, přehodit si ještě tu pumpu...
Prochy, prosím prosím taky mi pošli to schémátko z pokecem jak se do toho dát - díkes moc.

Ale jestli do toho jít nebo nejít, trošku mě vyděsilo, jak jste tu psali, že to bude "přebržděný"... dyť jediný co tím docílým, je stálá (a pravděpodobně větší) hodnota podtlaku pro posilovač, nebo se pletu?


Ale ty mas kotoucovy brzdy vzadu, takze to by nebyl problem. Pokud se jedna o ABS verzi, tak ta nema omezovac brzdneho tlaku na zadek, protoze v pripade nouze zafunguje ABS. Jinak z hlediska bezpecnosti je spis problem auto, ktere ma prebrzdenej zadek (smyk zadni napravy). Pokud bude brzdit vic predek nevadi to (stejne vetsina novejch to tak ma).
Kazdopadne ABS pumpa je uplne jiny kafe nez obyc. posilovac. Staci lehce zavadit o brzdu a jdes na sklo oproti obyc. valci.

Jinak schematka jsem Ti poslal taky.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: ABS bez ABS :-)
PříspěvekNapsal: pon 16. črc 2007 14:15:29 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11139
Bydliště: Praha
No, já mám právě tu parádu, že i když je to Ghia, tak ABS neměla (vzadu mám fakt bubny, ale aspoň mi funguje ručka jak má).
A proto, že když se dělaly přední kotouče nebyly zrovna po ruce ty naprosto atipický menší na 4x4, dali jsme tam z ABS verze větší a vyměnili i brzdiče... takže takověj "bastl" :) .
No a teď když mám k dispozici z toho auta na ND ABS pumpu (teda ono je tam všechno, ale pochybuju o funkčnosti jednoho z čidel na přední nápravě a zadní brzdiče jsou špatný a hlavně se mě to teď nechce měnit celý), tak mě když jsem viděl Twiggyho dotaz napadlo proč to neprohodit taky...
No každopádně, ještě trošku by si Sierra vylepšit brzdy zasloužila :) .

PS: ještě jednou díkes za radu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 17. črc 2007 12:22:10 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 1589
Bydliště: Choceň
Eddie, kdyz uz si to nacal, prave chci kupovat kotouce na 4x4 ABS jenze v katalogu houby poznam jaky to sou. Nevis kody? Nebo treba vysku kotouce? :)

_________________
Minulost je neměnná, budoucnost nejistá a přítomnost jede smykem...

Labourer: Ford Sierra 2.0i 4x4 sedan "ESS" - momentálně zazimováno. Prasklé okno, umírající přední dif...budoucnost nejistá...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: kotouče
PříspěvekNapsal: úte 17. črc 2007 12:54:28 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11139
Bydliště: Praha
No, mohl bych ti to změřit :) .
Průměr a tloušťka jsou stejný jak na ABS verzi dvoukolky, ale jeden rozměr je jiný (doufám, že to správně pojmenuju), je to rozdíl mezi rovinou náboje kotouče a třecí plochou (přirovnal bych to např. ET u kola).
Katalogový č. už samozřejmě nevím...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 17. črc 2007 13:05:47 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 1589
Bydliště: Choceň
Jj, rikejme tomu treba vyska kotouce :) Ja samozrejme chytrak nejvetsi sem stary krivy kotouce odrezal flexou pac jinad dolu vazne nesly a rikal si pohodka, mam jiny kotouce z ABS dvoukoly to bude stejny... :) No a neni, takze jezdim ale nechtej vedet jak to je reseny :D

_________________
Minulost je neměnná, budoucnost nejistá a přítomnost jede smykem...

Labourer: Ford Sierra 2.0i 4x4 sedan "ESS" - momentálně zazimováno. Prasklé okno, umírající přední dif...budoucnost nejistá...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 17. črc 2007 13:12:16 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11139
Bydliště: Praha
...to snad radši ani nechci vědět :D .
Ale první co by mě napadlo by byla podložka na uchycení brzdičů, ale to je fakt "masakr" :smile: .


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 17. črc 2007 13:49:56 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 1589
Bydliště: Choceň
A to zas nenapadlo me :smile:

_________________
Minulost je neměnná, budoucnost nejistá a přítomnost jede smykem...

Labourer: Ford Sierra 2.0i 4x4 sedan "ESS" - momentálně zazimováno. Prasklé okno, umírající přední dif...budoucnost nejistá...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 07. srp 2007 13:09:34 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 1589
Bydliště: Choceň
Tak sem vypreparoval tu kabelaz jak si radil. Od ABS kabelaze do hlavniho svazku vedly dva konektory. Jejich stopovani odhalilo tlustej zlutej drat k zapalovani, a pak hromadu tenkych dratu do pojistkovky a taky cerno/cervenej drat na spinac brzdovych svetel. Vim ze si mi psal kterej drat mam zapojit na klicek ale ja se stejne zeptam(tu dokumentaci sem si vytisk a ma to na me asi stejne efekt jako ty obrazky do kterejch se ma 15minut civet a pak se ukaze treba buvol). Je kabelaz v Sierre po celou doby vyroby blbuvzdorna? Tzn ze kdyz vsecky tydle dratky uskripnu, najdu v tom Coupe z roku 84 jejich barevny ekvivalenty na ktery kdyz je zas napajim tak to bude makat? Tak si rikam ze kdyz uz to delam tak by se to tam mohlo dat komplet s cidlama se vsim, ze by to treba nekdy i ABSkovalo :smile:

Jo a taky na tej "liste" z kastliku kde sou 3 relatka k ABS sem sou i dve, jedno vetsi, jedno mensi a pojistka a na tom vetsim je napsano "Zum benzinpumpe" Vyplati se stopovat ty draty? :)

_________________
Minulost je neměnná, budoucnost nejistá a přítomnost jede smykem...

Labourer: Ford Sierra 2.0i 4x4 sedan "ESS" - momentálně zazimováno. Prasklé okno, umírající přední dif...budoucnost nejistá...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 07. srp 2007 13:24:36 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11139
Bydliště: Praha
Twyggy: fakt mě děsíš, ještě jsem se do toho rozebírání a vypreprarování nepustil, ale fakt jsem o tom vážně přemýšlel.
Teda, já to dokážu max. mechanicky rozebrat prohodit a složit, ale jak tak koukám tu elektriku a podle tvého vyprávě, určitě to nezapojím, takže až to budu mít předělané budu muset sehnat někoho, kdo se stěmi kablíky popere za mě, páč jak to čtu :oO , tak já to fakt nebudu... :(
To bych dřív asi uviděl toho bůvola :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 07. srp 2007 13:35:49 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 1589
Bydliště: Choceň
Eddie: neni problem prijedu, poslepu nahazim, za 5 minut hotovo :) Se mi o tech kabelech bude snad zdat (a hned potom se mi bude zdat o tom, jak ty draty zere buvol) :D Elektrice opravdu nerozumim. Ale budu to muset nejak zlomit. Ono neco parkrat vyhori a pak uz to treba budu umet :smile:

Ten zlutej drat si myslim ze je presne ten co mi prochy psal ze mam zapojit na klicek a mam dojem ze je zlutej i v Coupe. Jenze co ta tuna dratu do pojistkovky :cry:

A taky musim vykrouzit dalsi diru do kastle v motorovym prostoru kterej uz je nalakovanej :P

_________________
Minulost je neměnná, budoucnost nejistá a přítomnost jede smykem...

Labourer: Ford Sierra 2.0i 4x4 sedan "ESS" - momentálně zazimováno. Prasklé okno, umírající přední dif...budoucnost nejistá...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 07. srp 2007 13:42:01 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11139
Bydliště: Praha
Twyggy: počkej, řekni mi radši něco o té "další díře", tomu bych mohl rozumět, to je čistě mechanická zálažitost a s elektrikou ani bůvolama to nemá nic společného, to já poznám :-D .


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 07. srp 2007 13:42:18 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5432
Bydliště: Praha-vychod
Moc nechapu o cem si presne mluvil. Nesmis se na me zlobit, ale ABS kabelaz zpameti neznam. Ani jsem nepochopil, jestli uz kabelaz vyndal nebo vystipal. Napis to jasneji, treba Ti pak poradim, pokud budu vedet.

Jinak nedoporucuji Ti cokoliv stipat, protoze jak to udelas, tak uz to nikdo neda do kupy. Je potreba jit po dratech a jenom odpojovat konektory (ale tech moc neni). Urcite dobre vis, ze obcas draty stejne barvy jsou pouzity pro ruzny veci.
Kazdopadne dva 4-vodicovy konektory (na prave strane u spolujezdce v urovni cca 40cm nad podlahou) co vedou do hlavniho svazku, tam nech a zapoj je na stejne nezapojene protikusy v druhym aute. Stejny draty by meli jit na stejny draty v protikusu. Muze se Ti stat, ze Ti pujde samec na samce. Prelomovej byl rok 1990 nebo 1991 (tam prohodili z neznameho duvodu samce za samice a naopak). Pak budes muset sebrat prislusne protikusy z nejake nepotrebne kabelaze a jeden po druhym prepajet. Dej si ale bacha na pozice dratu, ty zustali stejne, tak at to neprohodis.

Zum benzinpumpe asi nebude k ABSku... :grin:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 07. srp 2007 13:51:32 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 1589
Bydliště: Choceň
Oki, ja se vyjadrovat neumim, to ja vim :)

Takze:
CELY svazek mam vyndany z auta, pri vyndavani se nekde nariz flexou, ale neporusil. Auto ze ktereho pochazi je uz nejspis pretaveno na lzicky (budiz ji zeme lehka).

Z celeho svazku sem vypreparoval cast, na ktere vysi relatka, konektory k pumpe, konektor k jednotce a konektory k cidlum. Tohle vsecko bylo k hlavnimu svazku pripojeno prez 2 ctyrpinovy konektory. Obema prochazi zluty drat ktery se za nima spojuje. Pak nejake modro/cerne,cerno/cervene,cely cerveny a dalsi si nepamatuju. Zluty jede na klicek, cerveno/cerny na spinac brzdovhyc svetel na pedalu a ostatni tusim miri do pojistkove skrine.

Jeste jsem nic neuskripal. To ze stejny barvy se pouzivaji pro vic veci sem si myslel, proc by to bylo snadny kdyz to muze bejt zamotany :cry: , tak sem se radsi zeptal.

O existenci stejnych dvou ctyrpinovych konektoru v kabelazi karburatoroveho auta z roku 84 pochybuju :( (vybava LASER, pekenj nazev pro ultra social...jo vlastne to ma zadni sterac :smile: )

Jak to tak ctu tak vemu fotak a vsecko to du vyfotit ;)

Zum benzinpumpe - tam sem zas nedokoncil myslenku :D Jasny ze to je k cerpadlu, spis jestli ma cenu preparovat ty kabely nebo si udelat(ha ha) svoje :)

Eddie: "Dalsi dira" se nachazi pod baterkou, ty ji mozna maz uz vykrouzenou, to zas akorat ja jak mezek vyzeru tu nejvetsi drinu a ostatni uz se jen povezou :smile:

_________________
Minulost je neměnná, budoucnost nejistá a přítomnost jede smykem...

Labourer: Ford Sierra 2.0i 4x4 sedan "ESS" - momentálně zazimováno. Prasklé okno, umírající přední dif...budoucnost nejistá...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte 07. srp 2007 16:26:28 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 1589
Bydliště: Choceň
Takze od pantaty vedou draty:

Konektory nejsou ani tady:
Obrázek
Ani tady:
Obrázek
konektory od ABS svazku:
Obrázek
ABS svazek:
Obrázek
Konektory od hlavniho svazku:
Obrázek
A kam to vede:
Obrázek

_________________
Minulost je neměnná, budoucnost nejistá a přítomnost jede smykem...

Labourer: Ford Sierra 2.0i 4x4 sedan "ESS" - momentálně zazimováno. Prasklé okno, umírající přední dif...budoucnost nejistá...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 08. srp 2007 7:56:24 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5432
Bydliště: Praha-vychod
Konektory ABS hlavniho svazku (v tom kupe) nehledej v motorovem prostoru, ale v kabine pod palubkou v pravem rohu pred spolujezdcem.

Jeste Ti poslu podrobnou odpoved kam co zapojit, kdyby si ty konektory nenasel, vydrz, makam na tom.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 08. srp 2007 8:00:26 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 1589
Bydliště: Choceň
Super, diky moc ;) Vubec nevim co bych si bez tebe pocal 8-)
jeste se du mrknout pod tu palubku...

_________________
Minulost je neměnná, budoucnost nejistá a přítomnost jede smykem...

Labourer: Ford Sierra 2.0i 4x4 sedan "ESS" - momentálně zazimováno. Prasklé okno, umírající přední dif...budoucnost nejistá...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 08. srp 2007 13:57:06 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5432
Bydliště: Praha-vychod
Tady je obrazek tech dvou 4-pinovejch konektoru kabelaze ABS:
Obrázek

Pokud nenajdes v coupe ty 2 protikusy, co by meli jit do hlavni kabelaze, tak je potreba zapojit 5 dratu z tech dvou 4-pinovejch konektoru:

    1.) 50-7 (SW-GN=cerno/zeleny), pokracuje na schema cislo 3 (konkretne 3a-poslu mejlem), tam na pajeny spoj S1039, pak spinaci kontakt (87) rele XII (u nizsich modelu neni, je tam klema). Vpodstate se da zapojit primo na spinacku (klicek)-poloha c.3-startovani.

    2.) 15 (SW=cerny), jde na pajeny spoj S1076 blizko pojistkovky (pod ni), dal na zapalovani. Je mozne pripojit primo na spinacku-poloha c.2-zapalovani.

    3.) 75-1 (GE=zluty), jde primo na spinacku-poloha c.1-prislusenstvi.

    4.) 31B-17 (BR-GE=hnedo/zluty), jde primo na konektor budiku, pin cislo 11.

    5.) 54-39 (SW-BL=cerno/modry), jde na pajeny spoj S1041 (blizko spinace vyhrivani zadniho okna), pak pokracuje jako 54-4 (SW-GE=cerno/zluty) na jedne strane na pojistku c.22 (ridici obvody, kontrolky, 4A), na druhe strane do konektoru C-900 (konektor budiku), pin c.1. Muzes to pro jednoduchost pripojit primo na pin cislo 1 budiku.


Predesilam, ze jsem vychazel ze schemat pro rocnik 90-91, takze na Tvym MK1 coupe, to muze byt trochu jinak. Kdyby si mel problem, tak se ozvi.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 08. srp 2007 14:23:02 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 1589
Bydliště: Choceň
:) Dekuju moc. Je to vysvetleny tak ze by to i blbej pochopil takze snad to zvladnu :) Coupe sem prolezl jak to jen slo, ale kde nic tu nic. Jeste se podivam pod jednu izolaci ale nedavam tomu moc nadeji, od sofera k spolujezdci vede svazecicicek tak o tloustce 4-6ti dratu :D

Kazdopadne tohle si vytisknu, a vlitnu tam. Nejdriv vsecko najdu, polepim si to stiteckama a pak asi vyskripu draty z teho hlavniho svazku co uz je stejne na nic a pak to napajim kam bude potreba :) Jen doufam ze budou sedet barvy, pac jinak sem ztraceny :D

Mam trochu obavy z dratu na budikach. Ty sem musel kompletne prehazet kvuli budikum s otackomerem. Budiky ale pochazeji z Mk. I. takze by se zas az tak moc dit nemelo...no uvidim... :) Myslim ze mam ty draty dkonce popsany co kde puvodne bylo :grin:

Kazdopadne jeste jednou diky za tvuj cas 8-)

_________________
Minulost je neměnná, budoucnost nejistá a přítomnost jede smykem...

Labourer: Ford Sierra 2.0i 4x4 sedan "ESS" - momentálně zazimováno. Prasklé okno, umírající přední dif...budoucnost nejistá...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř 08. srp 2007 14:36:16 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5432
Bydliště: Praha-vychod
Twyggy píše:
:) Dekuju moc. Je to vysvetleny tak ze by to i blbej pochopil takze snad to zvladnu :) Coupe sem prolezl jak to jen slo, ale kde nic tu nic. Jeste se podivam pod jednu izolaci ale nedavam tomu moc nadeji, od sofera k spolujezdci vede svazecicicek tak o tloustce 4-6ti dratu :D

Kazdopadne tohle si vytisknu, a vlitnu tam. Nejdriv vsecko najdu, polepim si to stiteckama a pak asi vyskripu draty z teho hlavniho svazku co uz je stejne na nic a pak to napajim kam bude potreba :) Jen doufam ze budou sedet barvy, pac jinak sem ztraceny :D

Mam trochu obavy z dratu na budikach. Ty sem musel kompletne prehazet kvuli budikum s otackomerem. Budiky ale pochazeji z Mk. I. takze by se zas az tak moc dit nemelo...no uvidim... :) Myslim ze mam ty draty dkonce popsany co kde puvodne bylo :grin:

Kazdopadne jeste jednou diky za tvuj cas 8-)


Hodne bych se bal hledani dratu v hlavnim svazku jenom podle barev. Je jich tam totiz spousta stejne barevne kombinace, ale pro jinej ucel.

Takze to zapoj tam, kam jsem Ti napsal tucne v prispevku vyse. Hlavne v tom coupe nic nestrihej.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re:
PříspěvekNapsal: ned 18. čer 2017 11:19:33 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 914
Bydliště: Kladno, Praha
prochy píše:
... Muze se Ti stat, ze Ti pujde samec na samce. Prelomovej byl rok 1990 nebo 1991 (tam prohodili z neznameho duvodu samce za samice a naopak). Pak budes muset sebrat prislusne protikusy z nejake nepotrebne kabelaze a jeden po druhym prepajet. Dej si ale bacha na pozice dratu, ty zustali stejne, tak at to neprohodis....


Take strkam abs svazek do auta a zrovna me tohle potkalo. (Diky Prochy za dulezite info.)
Nema nekdo ten 4 pinovy ctvercovy konektor SAMICE ve dvou kusech ? (jedine s kouskem pouzitelnych dratu, protoze se obavam ze se mi ho nepodari rozdelat)
Myslim ze i na DOHC kabelazi jeden takovy je, kdyby nekdo mel uz rozstrihanou kabelaz ....

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: ABS pumpa a palivove cerpadlo DOHC
PříspěvekNapsal: pon 19. čer 2017 9:38:11 
Online
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 11. bře 2010 1:00:00
Příspěvky: 6689
Bydliště: Trutnov
myslím že jednu el rozpletenou mám jako dárce takže zkusím kouknout

_________________
Ford Sierra combi 2.0 DOHC N9A Ghia "Amy"

bylo:
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC daily
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra sedan 1.6 CVH daily
Ford Sierra combi 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra combi 1.8TD
Peugeot 205 1.1
Š Felicia 1.3 combi
Opel Ascona C 1.8 hatch


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 32 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz