Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je stř 20. lis 2019 6:06:52

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ] 
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 12. pro 2012 19:43:17 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2540
Bydliště: Liberec
Protože tady je lék na rozbitý dohc výměna motoru za V6 :smile:
tak je potřeba po swampu doladit i otáčkoměr. Je to jednoduchý, stačí rozdělat
otáčkoměr ze 4 vála a vyměnit kondenzátor 6n8 na 4n7
V každý slušný prodejně s elektrotechnickýma dílama ho mají 8-)
Tady je šajze fotka desky na otáčkoměr kde vyměníte ten kondík


Přílohy:
kondík.jpg
kondík.jpg [ 5.54 KiB | Zobrazeno 12851 krát ]
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 12. pro 2012 21:03:33 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
ty voe co by jsi měnil, když stačí potočit tím trimrem a nastavíš si tento otáčkoměr klidně i na 12V když bude třeba :mad:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 12. pro 2012 21:10:59 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2540
Bydliště: Liberec
ty vole točil jsem a bylo to k hovnu


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 12. pro 2012 21:14:03 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
voe ja točil a teĎ mi z V6ky fachčí na 4hrnek a je to liga

asi jsi točil švihadlama od okýnek a ne trimrem ...... :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 12. pro 2012 21:16:26 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2540
Bydliště: Liberec
asi nějakej dobrej tým, njn sts chvojkovice brod :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 12. pro 2012 21:19:33 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
LPG píše:
asi nějakej dobrej tým, njn sts chvojkovice brod :lol:



u náááás na HANÉ o tom ani nedéééchej.....tu sóóóó samííí odbornííke :smile:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 12. pro 2012 22:01:03 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6840
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
Vy dva ste se hledali až ste se našli :-D
Proč doteď každej měnil budíky?

A ja kto je s otáčkoměrem z coswortha? někdo řiká že funguje někdo že ne.

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 12. pro 2012 22:15:46 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2540
Bydliště: Liberec
No tou výměnou kondenzátoru hned ukazuje tak jak má a nemusíš kroutit čímsi co stejně bude ukazovat podle plotu. Ale bobo to má v paži no :lol:
Kosáckej budík jsem nikdy neviděl takže nemám tušení. Ale kosa je stejně
auto jen pro exoty nebo el_barta :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 12. pro 2012 22:21:47 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6840
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
No, já právě mam kosí budíky tacho OK, teplota nádrž OK, ale otáčkoměr blbl, naten poput mi právě někteřá řekli že to je vklidu a někteří že neni, tak nevim jsetl ito je chyba v železe nebo jak právě.

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 12. pro 2012 23:38:46 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 06. pro 2007 1:00:00
Příspěvky: 1597
Bydliště: Brno
LPG mi dělá radost v poslední době:-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 12. pro 2012 23:56:48 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12931
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
LPG píše:
auto jen pro exoty nebo el_barta :mrgreen:


aspon ze me nemas za exota :-D, holt vyssi level !!!

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 13. pro 2012 8:55:50 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
LPG... jako máš pravdu, že pokdu ten kondík vyměníš, tak jsi okamžitě nacejchovanej s otáčkama ze 4hrnku na V6ku

jinak kroutit s tím trimrem a nacejchovat otáčkoměr aby ukazoval jak má, tak je jasný,že to nastavuju podle otáčkoměru co mám na stroboskopu, aby to ukazovalo co má a ne podle plotu ty květáku :smile:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 13. pro 2012 20:32:05 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 18. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 1161
Bydliště: Bratislava
toto by teoreticky mohlo fungovat aj na mojom vymysle ci? teda aspon dufam :smile: ale urcite to vyskusam
btw. mozes mi poslat tu fotku na mail? nejde mi tu otvorit dajak 8-)
richard.horny92(zamotanec)gmail.com
diky

_________________
"Drive it like you stole it"

Ford Sierra 2.9 24v Cosworth
Ford Escort mkV Cabrio 1.8 Zetec 96kw Daily
Ford Orion mkIII Ghia Si 1.6 cvh 77kw
Ford Escort mkIV Cabrio 1.4 cvh mrtvolka ulozenka
...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 18. úno 2013 18:40:16 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 18. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 1161
Bydliště: Bratislava
takze trosku to tu vytiahnem hore, LPG este jeden problem som dnes zistil, je fajn ze 4N7 treba ale jaky? tych je viac druhov :smile: mam teraz doma 3 druhy preistotu a to 472J100 -250 -400 a origo co tam je ma oznacenie 6N8 J63, teda aspon otackomer z DOHC, skusim tam dat tu 100vku a uvidime, budem informovat :smile:

a lepsie fotka, ten kondik je ten zlty uplne dole

Obrázek

_________________
"Drive it like you stole it"

Ford Sierra 2.9 24v Cosworth
Ford Escort mkV Cabrio 1.8 Zetec 96kw Daily
Ford Orion mkIII Ghia Si 1.6 cvh 77kw
Ford Escort mkIV Cabrio 1.4 cvh mrtvolka ulozenka
...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 18. úno 2013 19:19:47 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2540
Bydliště: Liberec
aha, to jsem nenapsal měl by být na 25V nebo na 50V


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 18. úno 2013 19:26:29 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 18. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 1161
Bydliště: Bratislava
no chalan v obchode na mna kukal jak na kkta, vobec som nevedel co mam pytat :mad:
nahodil som tam teda ten 472J100 a zajtra to hodim do auta a uvidim ci nieco spravy alebo nie, este mi je furt zahada ten trimer, ci kolecko ci nastavitelny odpor ci co to je, skusal som s tym tocit a vobec nic, tak uvidim zajtra co to bude robit s tym novym kondikom

_________________
"Drive it like you stole it"

Ford Sierra 2.9 24v Cosworth
Ford Escort mkV Cabrio 1.8 Zetec 96kw Daily
Ford Orion mkIII Ghia Si 1.6 cvh 77kw
Ford Escort mkIV Cabrio 1.4 cvh mrtvolka ulozenka
...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 18. úno 2013 19:29:26 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2540
Bydliště: Liberec
to říkám furt že trimmer funguje asi jenom bobovi. prostě neznám nikoho kdo to tím nastavil :lol:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 18. úno 2013 19:41:45 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2540
Bydliště: Liberec
třeba tady je
http://www.tipa.eu/cz/kondenzator-keram ... 6/d-83790/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 18. úno 2013 20:19:20 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 18. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 1161
Bydliště: Bratislava
jo akurat ja tam mam iny, "foliovy" ako vidis na foto, je to ten sivy (origo zlty) + lepsie fotka trimru aby to tu bolo jasne, som zvedavy na zajtra co to spravy :lol:

Obrázek

_________________
"Drive it like you stole it"

Ford Sierra 2.9 24v Cosworth
Ford Escort mkV Cabrio 1.8 Zetec 96kw Daily
Ford Orion mkIII Ghia Si 1.6 cvh 77kw
Ford Escort mkIV Cabrio 1.4 cvh mrtvolka ulozenka
...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 18. úno 2013 20:46:16 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 4982
Bydliště: HRONOV
NA tišťáku označený C4 ??

_________________
peugeot 206 1.1 44kw
ford sierra DOHC combi 1992
ford sierra cupé 1984 raplika cosworth Marlboro (po rekonstrukci ,již na značkách)
ford sierra 4x4 nelze specifikovat tip karoserie( Závodní sekačka) RIP
renault 12tl (né dacia)RIP
moskvich 412 RIP
škoda 100 RIP
octavia super RIP (ale doklady jsem si nechal na památku)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 18. úno 2013 21:21:22 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 18. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 1161
Bydliště: Bratislava
jo presne ... prrrdele keby som tu nemal susedov hned by to som siel vyskusat, zvedavy som sakra :smile:

_________________
"Drive it like you stole it"

Ford Sierra 2.9 24v Cosworth
Ford Escort mkV Cabrio 1.8 Zetec 96kw Daily
Ford Orion mkIII Ghia Si 1.6 cvh 77kw
Ford Escort mkIV Cabrio 1.4 cvh mrtvolka ulozenka
...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 19. úno 2013 11:06:19 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
no dle toho fota je mi jasný že to nefunguje nastavit tím trimrem....ja mám úplně jiný zapojení té elektroniky pro otáčkoměry =jiný plošný spoje, jiný šváb atd. u kterýho mi to jde právě nacejchovat tím trimrem ;)

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 19. úno 2013 14:35:58 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 18. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 1161
Bydliště: Bratislava
taaaaaaaaaakze ............. nefunguje :zed: skusim som "novy" aj stary, skusal som mat nastartovane, tocit tym bazmekom, skusil som to napojit aj na priamo z edisu kde viem kde mam signal , nic rucicka sa ani nepohla ...
mam taku otazku, dohc ma otackomer pohanani z cievky, ohc pravdepodobne tiez nie? a ohv? hlavny rozdiel bude asi to ze 24v to ma priamo z edisu alebo z ecu

_________________
"Drive it like you stole it"

Ford Sierra 2.9 24v Cosworth
Ford Escort mkV Cabrio 1.8 Zetec 96kw Daily
Ford Orion mkIII Ghia Si 1.6 cvh 77kw
Ford Escort mkIV Cabrio 1.4 cvh mrtvolka ulozenka
...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 19. úno 2013 16:19:13 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2540
Bydliště: Liberec
Té vůl, když nemáš signál tak ti nepůjde žádnej otáčkoměr i kdybys v něm měnil atomový jádro :lol:
OHV má taky signál od indučky, ale jak je to z edisem nemám tušení :oops:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 19. úno 2013 16:24:52 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 18. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 1161
Bydliště: Bratislava
signal som mal, len som neskumal kade je vedeni, tam som nameral na volnobeh cca 0,65v, ked som natiahol kabel priamo z edisu (na skusku) tak tam som mal nieco okolo 1,30v ale aj tak nic, a viem ze to funguje, foter ma robote multimeter ktory dokaze aj otacky merat a tam mi to fungovalo nadherne, len ten sprosty otackomer to nechce pobrat :mad:

_________________
"Drive it like you stole it"

Ford Sierra 2.9 24v Cosworth
Ford Escort mkV Cabrio 1.8 Zetec 96kw Daily
Ford Orion mkIII Ghia Si 1.6 cvh 77kw
Ford Escort mkIV Cabrio 1.4 cvh mrtvolka ulozenka
...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 19. úno 2013 16:42:19 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2540
Bydliště: Liberec
No ale to funguje na jiným principu než když napojíš otáčkoměr normálně na indučku.
Tam se to muselo předělat nějak před budíkama aby to fungovalo s edisem, to co
jsem popisoval to funguje spolehlivě v 2.9 V6 12V
tady se řeší předělání při edisu
http://www.megamanual.com/ms2/EDIS.htm


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 19. úno 2013 20:35:18 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: stř 18. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 1161
Bydliště: Bratislava
no vyskusam aj toto, ukazem chalanovy schemu a ze toto chcem :mad: snad tak tyzden -dva a uvidim co to povie

_________________
"Drive it like you stole it"

Ford Sierra 2.9 24v Cosworth
Ford Escort mkV Cabrio 1.8 Zetec 96kw Daily
Ford Orion mkIII Ghia Si 1.6 cvh 77kw
Ford Escort mkIV Cabrio 1.4 cvh mrtvolka ulozenka
...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 21. úno 2013 9:40:13 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
ber prostě signál od spínanýho vývodu zapalovací jednotkou na indukční cívce a na EDIS se vyser.....ne jednom vývodu idukční cívky je po zapnutí klíčku stále +12V a ten druhý vývod, to je právě ten o kterým tu s LPG píšeme, to je ten na kterej píchni signálovej vývod od otáčkoměru

PS: doufám že další vývody otáčkoměru = zbývající 2 máš připojený na + 12V a kostru což je kdekoli v autě na kastli nebo kterýkoli hnědý drát ve svazcích drátů......no a na ten zbývajcí 3tí co má otáčkoměr právě posílej ten signál od indukční cívky jak jsem psal :wink:

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: čtv 24. zář 2015 12:37:29 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2540
Bydliště: Liberec
Tahle úprava v otáčkoměru by měla fungovat, aby šlo zapojit na signál s edisu,
takže vyměníme součástku na desce r12/d2 na diodu 1N4148
Nemám to odzkoušeno, ale údajně to frčí


Přílohy:
edis.jpg
edis.jpg [ 122.55 KiB | Zobrazeno 11856 krát ]
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 18. bře 2019 17:02:42 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: pon 11. bře 2019 18:36:59
Příspěvky: 21
Bydliště: Praha
Trochu obnovím téma. Klasický problém - na V6 nefunkční otáčkoměr. Verze 3 šroubky 3 matičky. 12 v je, signál z cívky též. Vykuchal jsem desku, propájel kontakty, proměřil trimr a nic. Jeden černý drátek, co vede k tělesu otáčkoměru se mi nezdál (vypadal skříple), nahrazen a ouha. Po zapnutí zapalování se ručka přemístí na max. ovšem stačí motýlí dotyk na plošňák a je na nule, další dotek je max. atd. Celý plošňák i všechny nožičky prohlédnuté pod lupou a ok. Tak jsem tam vrazil ze čtyřválce verzi 3 kolíky bez matiček a hurá, fachá. Samozřejmě ukazuje víc. Tak se vrhám na trimr a opravdu se dají regulovat údaje. Jenže ne dost. Trimr na doraz a odpovídá to tak pětiválci :grin:
Čímž se dostávám k otázce a) nemáte někdo otáčkoměr na V6 ? (asi planý dotaz) b) nějaký jiný na čtyřválec na vyzkoušení, jestli se nepůjde dát víc stáhnout ?

_________________
Sierra 2,9 i GL
rodičové : Cortina Mk I; Mk II; Mk III labuť; poslední Sierra 2,0 DOHC koupený v ČR 93
já dříve : Fiesta 1,6D; Escort Turnier 1,6D i 1,8D; HB 1,6i; XR3; Taunus 2,3 Ghia; Sierra 2,3D několik 2,0 Pinto HB ; Granady 78-85 sedany, kombíky i dvoudvířko od 1,7 l do 2,8 l 4 i 5 kv. + automat, od L po Ghia. Proč jsem si nějakou nenechal....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 30 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz