Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je úte 28. led 2020 0:00:43

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: VIF Super Benzin Aditiv
PříspěvekNapsal: pát 10. led 2020 16:31:15 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11490
Bydliště: Praha
Já ho používám a naprostá spokojenost...

Pro zajímavost posílám odkaz na "akční cenu" v Kelly:
https://www.autokelly.cz/Product/AC-VF0 ... db8a2ac69f


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: VIF Super Benzin Aditiv
PříspěvekNapsal: pát 10. led 2020 17:36:05 
Offline
Globální moderátor
Globální moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 15. srp 2007 0:00:00
Příspěvky: 5223
Bydliště: Hořepník
A mezi námi, jak to poznáš, tu naprostou spokojenost?

_________________
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987.
Ford Scorpio 2.9i Ghia 1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Ford Sierra XR4x4 1985, Sierra 2.0i CL 1992.
EX: Ford Scorpio 24V Cosworth Ghia 1994, Scorpio 2.9i GL 1992.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, Peugeot 309 GTi 1986, Škoda Rapid 130 1986.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: VIF Super Benzin Aditiv
PříspěvekNapsal: pát 10. led 2020 18:05:09 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 07. dub 2012 20:21:53
Příspěvky: 501
Bydliště: Strakonice
Já s tím mám zkušenost hlavně u motorek. Kam to liju, nezůstává na stěnách karburátorů usazená ta hnusná srajda a je to pěkně čistý hliník. U Transalpa jsem ho poslední rok provozu už nedával a při rozebrání karbeců rok od posledního čištění zase zasviněné. A ještě poznatek u auta, konkrétně Seat Arosa: při provozu bez aditiva se vždy po čase rozsvítila kontrolka motoru - vada EGR ventilu. Musel se propláchnout a zase na několik měsíců pokoj. Při užívání aditiva dobré a dokonce jsem pak přišel na to, že jak se vada objeví, stačí vyjet několik nádrží s VIF a vada sama mizí i bez nutnosti rozebrat. Takže něco na tom bude.

_________________
Ford Sierra Mk.I - Brusinkový chrocht, 2.3D/49kW, r.v. 1985
Honda XL600V Transalp
JAWA 350/632 + PAv40
Ford Escort Combi, 1.8 ZETEC, 85 kW, r.v. 1998
Opel Meriva A, 1.6 ECOTEC, 74 kW, r.v. 2006
Ford Sierra Coupe, 2.0 DOHC, 88 kW, r.v. 1991 - bývalá


http://www.fordfans.cz/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: VIF Super Benzin Aditiv
PříspěvekNapsal: sob 11. led 2020 14:55:20 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11490
Bydliště: Praha
Tak zkušenost je nepřenositelná, ale hodím sem nějaké "čtení":
https://www.petrol.cz/petrol-awards/pet ... cinku-6499
http://www.vif.cz/novinky/test-v-casopi ... cisti.html

A pak třeba recenze zákazníků:
https://aditiva.heureka.cz/vif-super-be ... l/recenze/


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: VIF Super Benzin Aditiv
PříspěvekNapsal: sob 11. led 2020 15:02:30 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11490
Bydliště: Praha
A ještě jedna taková ze života...
Používám na chalupě přísadu i do křoviňáku (Honda) a pily (Solo).
A od té doba nemám sebemší problém se startováním, chodem, čištěním karburátoru atd. a to dokonce ani neměním palivo po delší době, kdy stroje nepoužívám, jako jsem to musel dělat dřív...

Stejnou zkušenost mám i z údržby z práce s riderem do Stigy, s pilou a křoviňákem od Husqvarny a dalšími no-name stroji se spalovákem, od doby používání přísady vše naprosto v pohodě.
Dokonce mám stejnou referenci i od servisáků DA (třeba od Zeppelinu, kde dokonce tvrdili, že mají oveřeno u nafty aditivem od Vifu bezproblémové straty v extrémních minusových teplotách).


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: VIF Super Benzin Aditiv
PříspěvekNapsal: pon 13. led 2020 14:06:14 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6852
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
Eddie píše:
A ještě jedna taková ze života...
Používám na chalupě přísadu i do křoviňáku (Honda) a pily (Solo).
A od té doba nemám sebemší problém se startováním, chodem, čištěním karburátoru atd. a to dokonce ani neměním palivo po delší době, kdy stroje nepoužívám, jako jsem to musel dělat dřív...

Stejnou zkušenost mám i z údržby z práce s riderem do Stigy, s pilou a křoviňákem od Husqvarny a dalšími no-name stroji se spalovákem, od doby používání přísady vše naprosto v pohodě.
Dokonce mám stejnou referenci i od servisáků DA (třeba od Zeppelinu, kde dokonce tvrdili, že mají oveřeno u nafty aditivem od Vifu bezproblémové straty v extrémních minusových teplotách).


Já bych tě stejně někdy chtěl vidět manuálně pracovat :-D

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz