Fordsierra.cz
http://www.fordsierra.eu/phpBB3/

el_Barto - Wilík 2.0T
http://www.fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=16&t=8718
Stránka 9 z 9

Autor:  el_Barto [ pát 31. bře 2017 9:34:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: el_Barto - Wilík 2.0T

Myslíš že by se do toho daly naložit dvojčata?

Autor:  momo [ pát 31. bře 2017 12:06:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: el_Barto - Wilík 2.0T

jistě :jazyk: proč by ne, pořád to je Sierra a vzadu je dost místa ;)

Autor:  Eddie [ pát 31. bře 2017 12:17:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: el_Barto - Wilík 2.0T

...2 dětské sedačky, 2 dospělí, to se vejde i do sedana.
S kočárky to už ale asi nebude "to pravé".
Tak ono nejstylovější by bylo se vypravit Csw. a doprovodným vozidle... úplně nejlepší by bylo 2 sedany, ale chápu, že to je hned dražší cesta.
Nicméně pochlubit se Csw. by pro tebe mohla být motivace, kor když je tam dost investic práce za tebou atd.
Na co jiného by to auto mělo být než pro radost a třeba i cestu na sraz... jezdit s ním pro rohlíky do obchodu nebo do práce, na to už asi není, ale Sierra sraz bez Sierry to nedává ten správný smysl.

Autor:  el_Barto [ pát 31. bře 2017 12:31:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: el_Barto - Wilík 2.0T

S dvojčatama jsme měli problém se poskládat do Focusa kombi na 2 noci. Do sedana fakt ne.
Netvrdím, že bych s ním na sraz rád nejel, ale ne za každou cenu. Beztak byste někdo znesvětil minimálně kapotu.

BTW: Příležitostně do práce s ním v pravděpodobně jezdit budu.

Autor:  momo [ pát 31. bře 2017 12:56:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: el_Barto - Wilík 2.0T

znsevětit kapotu se může jen Hadovi :smile: a stalo se tak jen proto že to auto měl jak jetel takže se na ní dobře kreslilo prstem, jak bylo vidno....
a myslim že všichni na sraze by snad měli mít tu soudnost aby se tak nestalo ;) kor když bys to měl nablejskaný.
apropo vždyť co bude sraz není zas tak daleko od Ovy ne? tak vem se ženou Willíka a Vanessku a tam se poskládáte všichni v pohodě snad. a navíc to bude nejkouzelnější tandem co snad by mohl být ;) csw a doprovodné dohc v rs3 :wink: :wink:

Autor:  Eddie [ pát 31. bře 2017 13:35:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: el_Barto - Wilík 2.0T

...ono, odreagování se a zábava je jedna věc, ale asi by se mělo ctít pravidlo, že na cizí auta se nesahá.
pozn.:
Toho se třeba já držím a pokud bude mít někdo nějakou vtipnou poznámku, tak na Rozkoši jsem cpal lahev od RUMu (nebo zelené, nebo co že jsme to tenkrát konzumovali) do výfuku pouze svého auta :-) .

Ono, když si někdo sedne na kapotu, tak to není 2x vtipný, o malování do sajrajtu na laku prstem se taky nedá mluvit jako o něčem úplně neškodným a vtipným.
By mě docela zajímalo, jak by se pak třeba takový vtipálek tvářil, kdybych mu přinesl k úhradě fakturu za opravu.
Hezky si v profi lakovně a klempírně nechat opravit ten lavor od zadní části těla a pak nechat celý díl aspoň rozleštit...
pozn.:
Když by se šlo vyloženě do důsledku, tipoval bych zakončení u soudu v občanskoprávním sporu, protože těch několik tis. by asi nikdo z kapsy vyndat nechtěl...
Danovi se trochu divím, že tohle přešel a naopak řešil jiné blbosti, třeba kázeň při dodržování časového harmonogramu akcí jako na vojně a pomalu seřizování vteřinové ručičky na hodinkách :-) .

Ale to je malinko od tématu... (nicméně jsem drzý až vyzývavý a mám prostě se občas nestydím si "otevřít hubu" a asi už jinej nebudu :-) ).
Barto, hele pokud sám jako představitel tohoto "volné sdružení zatím ještě stále s více méně jmenovaným prezidentem" na srazu neukážeš Sierrou, tak mě prostě zklameš...
To pro mě začíná prostě ztrácet původní smysl...
A to i přes to, že tvé objektivní důvody chápu.
Takhle to prostě nebude směřovat k tomu, aby jezdilo víc lidí, kteří mají "hezkou Sierru".
A vožrat se v kempu s partou známých můžu skoro kdekoliv a kdykoliv a vůbec si přitom nemusím hrát na Sieřří klubovou akci.

Autor:  hadXR [ pát 31. bře 2017 18:31:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: el_Barto - Wilík 2.0T

Já bych tu na Jirku nezkoušel nějaký argumenty typu: "Sraz bez Sierry je o ničem". Ani mu tady nebudu vysvětlovat, že před 30-ti lety by jel se svou rodinou na dovolenou do Jugoslávie ve své vysněné Škodě 120 L a vešel by se tam (uznávám, měla dva kufry :) ú) a byl by nadšený, že má tuto možnost, kterou nemá jen tak někdo.
Dokonce je mi jasná ekonomická stránka věci, že najet cca 700 km ve dvou autech něco stojí.
Ale spíše bych se ho zeptal jak často si udělá čas na to se projet v Cosworthu, neřkuli třeba několik stovek kilometrů? Nebo bude stát někde zavřený jako už jedna Sierra. A připomněl, že cesta na sraz ho už nějaký čas stát bude, takže je to skoro ideální příležitost, neb to bude stát "jen" peníze. Navíc má na výběr jestli ty 4 hodiny stráví za volantem "autobusu" nebo špičkovýho youngtimeru ;)

Momo s tou špinavou kapotou to byl skutečně oduševnělý argument, jestli tě uráží mé špinavé auto tak ti přivezu šůrováky a můžeš se činit, předpokládám že ti budou všichni urputně fandit.

Eddie ta moje kapota je holt nějak moc přitažlivá, na Lučině se na ní souložilo ve Zvůli se na ní výtvarně realizovali kreténi, asi letos pojedu na motocyklu ten nemá kapotu.
Ale nějak více se nad tím pozastavovat asi nejde, to je tou zkaženou dobou, ale o by bylo na hlubší debatu u piva a ne na rozepisování se u fóra.

Autor:  momo [ pát 31. bře 2017 19:20:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: el_Barto - Wilík 2.0T

HAD: to neměla být narážka nýbrž spíš pokus o nadsázku aby se toho Jirka tolik nebál :x
sám vím že okolnosti ti nepřály z časového hlediska se pověnovat autu... bohužel :-?

a to že se toho někteří zhostili že haupna poslouží ať už jako ideální malířské plátno nebo formu na obtisk prdele je vskutku smutný :( tím bych to uzavřel a doufal že se podobné věci vyskytovat už nebudou.
add. ať se tu nerozrůstá OT

Autor:  breakthru [ pát 31. bře 2017 20:03:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: el_Barto - Wilík 2.0T

on ten prách vůbec nefunguje jako zkurvenej šmirgl..

Autor:  Haninka712 [ pát 31. bře 2017 21:40:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: el_Barto - Wilík 2.0T

na sraz jsem se vždycky těšila. vloni jsme vynechali, protože holky měly měsíc. letos mají rok, a situace není o nic lehčí- rostou jim zuby, každý zub= týden prořvaných nocí. ted rostou i stoličky, což znamená prořvané i celé dny. (mléčný chrup má 20 zubů, holky jsou dvě, to je 40 zubů= 40 týdnů bezesných nocí... to je skoro celý rok !!!!!!! )taky holky začínají chodit... pořád padají... to se taky neobejde bez řevu. v těchto chvílích oceníme různé "pomocníky" - houpací lehátka, různé hrací hračky, které se opravdu nevejdou do kapsy a které je aspon na chvíli zabaví, at je klid... ač doted holky jezdily v autě bez problémů, tak ted s růstem zubů i v autě pláčou, takže Jirka řídí, já sedím u nich a věnuju se jim. Takže at už z prostorových důvodů nebo těch rodičovských opravdu nepřichází v úvahu jet dvěma autama.

a je celkem vtipné, že "experty" na sbalení dětí do auta jsou ti, kteří sami nemají ani jedno dítě, natož dvojčata...

tak si to přeberte, jak chcete, to, že přijedem na sraz jiným autem, přece neznamená, že jsme nějací méněcenní a nemáme tam co dělat ...

Autor:  el_Barto [ čtv 20. dub 2017 8:54:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: el_Barto - Wilík 2.0T

Obrázek

Autor:  Eddie [ čtv 20. dub 2017 13:09:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: el_Barto - Wilík 2.0T

O kolik jsou ty řemenice lehčí než origo?
Pod ty imbusy (na řemenicích) nedáváš podložky?

Autor:  Piro:cz [ čtv 20. dub 2017 13:15:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: el_Barto - Wilík 2.0T

Třeba ta na klice je jednou tolik lehčí :-)

Autor:  Eddie [ čtv 20. dub 2017 13:31:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: el_Barto - Wilík 2.0T

...no, proč se na to ptám, Dan asi tuší.
Taky jsem takové věci dělával a měl na klice u upraveného motoru lehčí řemenici.

Řemenice samotná (na klice) se vyvažuje (odvrtáváním stejně jako setrvačník) - neříkám že nutně vždy (třeba když na duralu již není kde brát atd.), ale mělo by to tak být (já tehdy nechával dynamicky vyvažovat každý díl zvlášť tzn. samostatně řemenici, kliku i setrvák, Dan to nechával dělat dohromady).

Jak už jsem tedy zmínil, Dan musel vyvažovat celý klikový mechanismus vč. řemenice a setrváku (na minulém srazu jsme nakonec na vlastní oči viděli, jak to dopadne, když to není "dobře").

Pokud to dělá Ládis, tak snad ví... (ale to si ten původní motorář po Danovo "rozborce a výměně" asi také myslel a jak to "nedopadlo").

Jirka si to určitě nějak přebere a vyřeší, ale radši to pro zamyšlení zmiňuji.

Autor:  Piro:cz [ čtv 20. dub 2017 13:37:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: el_Barto - Wilík 2.0T

Eddie píše:
...no, proč se na to ptám, Dan asi tuší.
Taky jsem takové věci dělával a měl na klice u upraveného motoru lehčí řemenici.

Řemenice samotná (na klice) se vyvažuje (odvrtáváním stejně jako setrvačník) - neříkám že nutně vždy (třeba když na duralu již není kde brát atd.), ale mělo by to tak být (já tehdy nechával dynamicky vyvažovat každý díl zvlášť tzn. samostatně řemenici, kliku i setrvák, Dan to nechával dělat dohromady).

Jak už jsem tedy zmínil, Dan musel vyvažovat celý klikový mechanismus vč. řemenice a setrváku (na minulém srazu jsme nakonec na vlastní oči viděli, jak to dopadne, když to není "dobře").

Pokud to dělá Ládis, tak snad ví... (ale to si ten původní motorář po Danovo "rozborce a výměně" asi také myslel a jak to "nedopadlo").

Jirka si to určitě nějak přebere a vyřeší, ale radši to pro zamyšlení zmiňuji.


Já si myslim že Láďa ví velice dobře co dělá :-)

Autor:  Eddie [ čtv 20. dub 2017 14:59:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: el_Barto - Wilík 2.0T

...neříkám, že ne, ale určitě bych se ho pro jistotu zeptal.
Ono totiž i malý problém s vyvážením může nadělat velkou paseku...

Autor:  Tomin [ čtv 20. dub 2017 15:40:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: el_Barto - Wilík 2.0T

A realny kladny prinos ???
Navic, mam za to ze hmota remenice kliky pusobi take jako tlumici hmota.
1, rezonancni kmitocet kliky se zmeni. Kdo vi kam se posune ?
2, mensi vaha na konci kliky = mensi tlumeni torznich kmitu = vetsi torzni zatizeni kliky.

Autor:  hadXR [ čtv 20. dub 2017 15:43:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: el_Barto - Wilík 2.0T

Já sem spíš zvědavej jak dlouho vydrží ty silentbloky motoru mě se tenhle Flo-flex na pravé straně vymačkal po nějakých 10 tkm.

Autor:  ladis.biker [ čtv 20. dub 2017 16:21:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: el_Barto - Wilík 2.0T

řemenice jsou vyfoceny po vytočení a zkušebním nasazení na motor ... následně budou vyváženy a eloxovány. důvod výroby řemenic nebyla nižší váha, ale především žalostný stav těch stávajících ...

Autor:  Eddie [ čtv 20. dub 2017 16:27:20 ]
Předmět příspěvku:  Re: el_Barto - Wilík 2.0T

...tak teď už bych tomu i rozuměl :-) .

Autor:  el_Barto [ stř 03. kvě 2017 21:50:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: el_Barto - Wilík 2.0T

Obrázek Obrázek

Stránka 9 z 9 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/