Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je čtv 26. lis 2020 2:40:00

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1216 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 41  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: čtv 21. srp 2014 14:46:54 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 4020
Bydliště: Hradec Králové
Myslel jsem, že je to jak pises, ale doopravdy ne. Je vlastně jedno s čím jedes, třeba Míša Sacherova jezdí ve stejný skupině a má v e30 3.5 motor, tahle skupina je prostě jen pro ty min bohatý :smile: jezdil se mnou i Nissan co měl přes 400 koní, hodně výkonu tu jde ale dohnat šikovností

A paradox jr že hodně aut ze streetu stejně přijelo na podvalu protože maj i klec atd..

_________________
Jeep grand cherokee 5.9 V8
Chevy van g20 5.7 V8


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: čtv 21. srp 2014 15:40:00 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11562
Bydliště: Praha
...no právě.
Mě totiž přijde ten "sportovní řád" téhle disciplíny trošku zvláštní (kor na to, že je "posvěcený" oficiální sportovní autoritou a to FAS AČR). Skoro mi přijde, že to nikdo moc nečetl... protože, kdyby ano, tak by si přece nemohly jednotlivé odstavce vlastně v pravidlech této disciplíny odporovat.

Kategorie STREET je vůbec "divná" a docela diskutovaná (kdo a co do ní správně patří a nepatří..., něco k tomu letos - co se týká účasti psala třeba i Lenka Turnerová a další).
Ale těch rozporů (ve sportovním řádu CDS) je tam víc... třeba jak jsi zmínil ten motor, jak by jsi rozuměl ty třeba formulaci "Lze použít nejen sériově vyráběný motor pro daný typ automobilu"?
Já bych to viděl tak, že kód motoru musí odpovídat typové řadě E30 (když už jsi zmínil Míšu Sacherovou - jako sympatickou drifterku :-), tak dáme trochu řeč o jejím autě ) a co víc, dokonce pokud jde o odvolání se sportovního řádu na zákon o provozu na pozemních komunikacích, tak v tomto případě, bych to dokonce viděl na stejný typ motoru jako je uveden v TP.
Pokud tam bude tato formulace (odkaz na zákon), tak třeba rám by tedy automaticky u STREETu být nemohl (pokud by nebyl zapsán v TP), museli by se dodržovat všechny další omezení pro "normální auta" od rozměrů kol až po poslední maličkost...
Ono, ale když vezmeš tu M. Sacherové E30, tak mě do toho STREETu fakt nepasuje i z mnoha dalších důvodů (řečených přímo v řádech CDS), třeba namátkou:
- "Původní konstrukce zavěšení kol musí zůstat zachována."
Nebo kdyby jsme chtěli hodně rejpat, tak má zrovna tohle BMW jedu celkem vděčně focenou blbůstku a to "vytuněné zpětné zrcátko" :-) :
- "Výhled dozadu musí být zajištěn dvěma vnějšími zrcátky (jedno vpravo a jedno vlevo). Tato zrcátka musí být v sériovém provedení."

No, držím ti palce, ale už i tvoje auto by se asi do některých požadavků zákona (který přímo zmiňuje a vyžaduje i sportovní řád CDS) vešlo možná s odřenejma ušima (ostatní úpravy dle řádu CDS - technických podmínek pro kategorii STREET máš myslím v pohodě) a pak závodíš v kategorii se speciály, které tam podle pravidel, které ale nikdo moc neřeší a hlavně nedodržuje, vlastně vůbec nemají co dělat...
Podle mě ta kategorie neodpovídá svému názvu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: čtv 21. srp 2014 18:33:24 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 926
Eddie, ještě z dob Ivana Perneckýho má na starosti technický podmínky CDS pan Brabec,myslim, že je v řádu i někde podepsanej. Problém je, že řád se během let upravuje tak aby adresoval aktuální problematiky, ale bohužel je změnovanej po česku, takže přibývaj pouze dovětky, ale to co by mělo zmizet tam zůstává.
Dlouhou dobu komisařum ležel v žalůdku tatrabant, protože byl údajně nebezpečnej, tak se udělal přípis, že značka motoru musí odpovídat značce kastle, která zavřela dveře spoustě rozdělaným autum. Po dvou letech, kdy přípis stále byl platnej, se to vlastně začalo tolerovat, atd. atd.
Posuzování prostě probíhá individuelně, jde vlastně jen o to aby auto bylo bezpečný pro řidiče a okolí, víc se toho až tolik neřeší.
Kategorie street a pro je druhá věc. Nicméně podle i světovejch měřítek je právě sacherky E30 ukázkový street auto. Seriový zavěšení zůstalo, myslí se tim mcpherson vpředu a vzadu vlečka, to že ramena vyměníš za jiný, nikdo neřeší. Klec je taky celkem běžná věc, která ani auto moc neznevýhodňuje, spíš bych řekl naopak a výměna motorů je běžná jak v D1 Street Legal, tak v D1 GP v USA a ta 3,5 zas takový dělo neni. Co jsem se bavil s klukama z Drift garage, tak sierra s 24v jede podstatně líp, škoda Rišáku:x
A Eddie ty se v tom vlastně zase moc nějak rejpeš :banan:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: čtv 21. srp 2014 21:45:24 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 4020
Bydliště: Hradec Králové
Proč škoda? já jsem za tyhle volný pravidla jenom rád, nikdo mě nebude pak huhlat když tam budu mít turbo velký jak chci já. A auto co nemá ve streetu co dělat je Marcela Baláže, respektive měl by mít soudnost a postoupit výš, je ale zas pravda že loni na czechringu nedokázal projet jedinou zatáčku čistým smykem a to měl m3, takže se asi potřeboval naučit. Já to vždy pojedu za účelem zábavy, vše ostatní mi je fuk ;)

_________________
Jeep grand cherokee 5.9 V8
Chevy van g20 5.7 V8


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: čtv 21. srp 2014 22:15:36 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11562
Bydliště: Praha
...no, měl jsem nějakej nápad Rišákovi ukázat, že Sierra by na takové svezení mohla být použitelné nářadí a asi by to jeho čoudící BMW uměla i prohnat :-) .
Navíc M. Sacherouvou jsem okukoval v minulé sezóně... A ještě jezdím cestou do práce okolo jedné garáže v Jinonicích a potkávám tam taky podobně postiženého jedince jako Rišák a taky s BMW.
Ale po prostudování pravidel na to určitě peču, protože aby nebylo jasné, co do jediné možné kategorie (právě Street) můžeš postavit (vlastně skoro nic, co jí jezdí není podle pravidel, takže se blbě zatvářím na nějakého komisaře a ten mě sebere nálepku a jedu domů...), to fakt nemá cenu...
Jo a ta V6 24V by pod kapotou podle striktního výkladu pravidel stejně nesměla být...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: čtv 21. srp 2014 22:23:49 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 11. bře 2010 1:00:00
Příspěvky: 6929
Bydliště: Trutnov
nemám tu debatu o driftování přesunout jinam??
pokud ovšem Rišáku to tu nechceš nechat

_________________
Ford Sierra combi 2.0 DOHC N9C Ghia "Amy"

bylo:
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC daily
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra sedan 1.6 CVH daily
Ford Sierra combi 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra combi 1.8TD
Peugeot 205 1.1
Š Felicia 1.3 combi
Opel Ascona C 1.8 hatch


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: čtv 21. srp 2014 23:03:49 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
spíš to přejmenovat na Driftorat :smile: :smile: :smile:

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: pát 22. srp 2014 22:36:24 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 4020
Bydliště: Hradec Králové
Sierrra 24v musí zadriftovat o tom žádná, ale rychlejší tratě jako je brno třeba si myslím že by nezvládla, v tuto chvíli asi ani moje Bmw. Ale tam právě mířím, já jsem uplně na začátku, a ty nejznatlnější úpravy jsou teprve předemnou(větší IC, mechanický čerpadlo, větší turbo) kdežto s atmosférou už se jen tak dál nepohnete. Druhá věc je použitelnost, můj motor je nejproduktivnější cca v rozmezí 2200 až 4200 rpm, benzín musíte držet prakticky furt u hranice omezovače a už nezbývají otáčky když je potřeba korigovat. Sám sem to na závodech viděl. Já točím max 5300 rpm, tam už sice motor není uplně ve svym živlu, ale pořád udrží kola v prokluzu. Trojka je ideální driftovací převod a to díky krouťáku třeba benzínový 2.5 už moc nezvládají, byť mají papírově víc kw, ale schází jím ten krouťák. Zatím se obejdu i bez ruční brzdy, používám jen kinetiku a nástup turba. Hrozně mi ten průběh vyhovuje. A v neposlední řadě je to ovladatelnost auta, Bmw je čitelnější, klidnější, se Sierrou sem se víc pral. Je to individuální, každýmu vyhovuje něco jinýho a každej má prachy na něco.... mě to prostě baví, a když lidi viděj driftovat naftu, jsou překvapený o to víc.

Jo a Rat už to moc není, dovyvaří se co je ještě potřeba a půjde na celolak, aby při vožení lidí nedělalo ostudu :-)

_________________
Jeep grand cherokee 5.9 V8
Chevy van g20 5.7 V8


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: ned 31. srp 2014 22:14:15 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 4020
Bydliště: Hradec Králové
malej pomocník :-) lůžko navařený, ještě protahat trubky


Přílohy:
10600563_898960136799543_3386768024528962175_n.jpg
10600563_898960136799543_3386768024528962175_n.jpg [ 44.48 KiB | Zobrazeno 8181 krát ]

_________________
Jeep grand cherokee 5.9 V8
Chevy van g20 5.7 V8
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: pon 01. zář 2014 21:56:33 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
neřikej žes to kupoval ???? tohle sme už dávno dělali ze spojkovýho válce na škodofku a oproti speedpru to vyšlo na čtvrtinu

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: úte 02. zář 2014 21:15:09 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 4020
Bydliště: Hradec Králové
kupoval, stojí to dnes už celkem smích, že se to ani nevyplatí bastlit doma a aspoň to k něčemu vypadá, vím že to jde vyrobit, ale radši využiju čas jinak :smile:

_________________
Jeep grand cherokee 5.9 V8
Chevy van g20 5.7 V8


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: stř 03. zář 2014 23:02:24 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 4020
Bydliště: Hradec Králové
jinak nadešel čas a tdso přestane sloužit jako dělník, když se zadaří vrátím se zpět k sieře ;)

_________________
Jeep grand cherokee 5.9 V8
Chevy van g20 5.7 V8


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: stř 03. zář 2014 23:18:41 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6907
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
No jo když jí miluješ neni co řešit :-D

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: stř 03. zář 2014 23:29:49 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 4020
Bydliště: Hradec Králové
jako daily je to nenahraditelný, o tom žádná

_________________
Jeep grand cherokee 5.9 V8
Chevy van g20 5.7 V8


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: čtv 04. zář 2014 10:16:50 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
pouze s DOHC :-D :-D

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: čtv 04. zář 2014 10:28:04 
Offline
Administrátor
Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 5501
Bydliště: Praha-vychod
O tom zadna, DOHC rulez :banan:

_________________
Ford sierra DOHC sedan LPG-nejnovejsi priblizovadlo :)
Ford Sierra cosworth 4x4
Ford Mondeo 2.0i kombi LPG
Ford Sierra kombi 4x4 LPG (ex., ale neslo na dily, Ladis se o nej hezky postaral)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: čtv 04. zář 2014 18:11:37 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 4020
Bydliště: Hradec Králové
Je to dohc, zítra se jedu podívat.

_________________
Jeep grand cherokee 5.9 V8
Chevy van g20 5.7 V8


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: pát 05. zář 2014 12:17:42 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 11. bře 2010 1:00:00
Příspěvky: 6929
Bydliště: Trutnov
kama? :wink:

_________________
Ford Sierra combi 2.0 DOHC N9C Ghia "Amy"

bylo:
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC daily
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra sedan 1.6 CVH daily
Ford Sierra combi 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra combi 1.8TD
Peugeot 205 1.1
Š Felicia 1.3 combi
Opel Ascona C 1.8 hatch


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: pon 29. zář 2014 21:06:24 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 4020
Bydliště: Hradec Králové
Sierra nedopadla, byla boraná víc než je zdrávo, o jiné nevím takže po daily autu musím kouknout jinde. E39 nebo E34 v touringu. Jinak sem trochu pokrátil výfuk


Přílohy:
1382898_911708725524684_7341220928513683354_n (1).jpg
1382898_911708725524684_7341220928513683354_n (1).jpg [ 106.45 KiB | Zobrazeno 7950 krát ]

_________________
Jeep grand cherokee 5.9 V8
Chevy van g20 5.7 V8
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: pon 29. zář 2014 21:41:44 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6907
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
Si hrajes na cajicka co? :D

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: úte 30. zář 2014 11:41:09 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11562
Bydliště: Praha
To je fotka... :-D .
Strop v garáži už máš tedy "vymalovaný" a ten pohled na ten černý oblak z místa řidiče s němým úžasem.... :-D :-D :-D .


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: úte 30. zář 2014 11:41:53 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11562
Bydliště: Praha
To je ještě stále "dle pravidel" do "streetu"?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: úte 30. zář 2014 14:22:16 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
já myslim že na technický by nebyl problém :smile:

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: úte 30. zář 2014 17:51:36 
Offline
Globální moderátor
Globální moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 15. srp 2007 0:00:00
Příspěvky: 5389
Bydliště: Hořepník
Ještě bych tam dodělal záklopku ať do toho výfuku neprší ;)

_________________
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987.
Ford Scorpio 2.9i Ghia 1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Ford Sierra XR4x4 1985, Sierra 2.0i CL 1992.
EX: Ford Scorpio 24V Cosworth Ghia 1994, Scorpio 2.9i GL 1992.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, Peugeot 309 GTi 1986, Škoda Rapid 130 1986.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: úte 30. zář 2014 18:29:34 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: úte 25. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 2191
Bydliště: okres Pelhřimov
hadXR píše:
Ještě bych tam dodělal záklopku ať do toho výfuku neprší ;)


Bo seno na valníku vzádu ... Jinak recese pěkná :)

_________________
Moc se nesměj, stejně chcípneš
Nemám DOHC v sedanu, sem nula ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: úte 30. zář 2014 21:12:48 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 4020
Bydliště: Hradec Králové
myslíte takto? odzačátku s tím počítám, tak dovalte 25. října na czechring a uvidíte to živě :)
mám nejrychlejšího Zetora ve vsi :smile:

jinak pravidla CDS nijak neomezují výfukový systém, příští rok celou sezónu asi stejně neodjezdím, hk, sosnová, možná brno, uvidím kolik toho na autě stih u udělat...


Přílohy:
1743462_914374888591401_2633512857553464105_n.jpg
1743462_914374888591401_2633512857553464105_n.jpg [ 20.7 KiB | Zobrazeno 7895 krát ]

_________________
Jeep grand cherokee 5.9 V8
Chevy van g20 5.7 V8
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: úte 30. zář 2014 21:18:27 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11562
Bydliště: Praha
Kdepak, marná sláva, traktory ten "vejfuck" mají delší, aby to šoférovi nečudilo před čumák... :-) .


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: úte 30. zář 2014 22:10:24 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 11. bře 2010 1:00:00
Příspěvky: 6929
Bydliště: Trutnov
čím teď jezdíš do práce? :-D

_________________
Ford Sierra combi 2.0 DOHC N9C Ghia "Amy"

bylo:
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC daily
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra sedan 1.6 CVH daily
Ford Sierra combi 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra combi 1.8TD
Peugeot 205 1.1
Š Felicia 1.3 combi
Opel Ascona C 1.8 hatch


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: stř 01. říj 2014 7:13:34 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 4020
Bydliště: Hradec Králové
Normálně s bmw zatím, přehodit vyfuky je otázkou 10 minut

_________________
Jeep grand cherokee 5.9 V8
Chevy van g20 5.7 V8


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Rišákův Dailyrat
PříspěvekNapsal: stř 01. říj 2014 11:45:12 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12932
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
a to jsem se chtel prave preptat, jak to "prepinas". Puvodni vyfuk nechavas asi porad na aute, akorat prehodis priruby?

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 1216 ]  Přejít na stránku Předchozí  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 41  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Google [Bot] a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz