Fordsierra.cz
http://www.fordsierra.eu/phpBB3/

Rišákův Dailyrat
http://www.fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=16&t=7845
Stránka 38 z 41

Autor:  RISAK [ stř 19. srp 2015 22:33:41 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

zas se začlo pracovat :)

Přílohy:
tds live.jpg
tds live.jpg [ 90.66 KiB | Zobrazeno 9276 krát ]
tds kit.jpg
tds kit.jpg [ 56.65 KiB | Zobrazeno 9276 krát ]

Autor:  RISAK [ ned 13. zář 2015 22:36:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

Takhle mizej pisty na tds :smile: to je kolegy, hold 350ps a 4,5 baru už je celkem dost

Přílohy:
FB_IMG_1442176002233.jpg
FB_IMG_1442176002233.jpg [ 52.63 KiB | Zobrazeno 9224 krát ]

Autor:  el_Barto [ ned 13. zář 2015 22:45:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

a neni uz 4,5baru trochu moc? :-D

Autor:  RISAK [ ned 13. zář 2015 23:16:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

Když to natlačí tohle turbo, tak určitě :-D kupodivu to fungovalo celkem dlouho

Přílohy:
FB_IMG_1442178864366.jpg
FB_IMG_1442178864366.jpg [ 42.92 KiB | Zobrazeno 9216 krát ]

Autor:  Swamp [ pon 14. zář 2015 8:42:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

Většinou jde srát ten 4. nebo 5. válec co?

Autor:  Eddie [ pon 14. zář 2015 20:18:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

...tady je koukám někdo stále (jak by řekl Jára Cimrman) "pionýrem slepých uliček".
Někdo holt musí říct světu, že "tds se tunit sice dá, ale nevydrží dlouho"...

PS: Jó trpaslík je dobrý plavec, ale...

Autor:  RISAK [ pon 14. zář 2015 20:58:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

Swamp píše:
Většinou jde srát ten 4. nebo 5. válec co?


přesně tak, všichni jsme na to koukali :smile: nadrobený ventily v turbu housingu, přežilo to

Jinak Eddie, vem si to z jiný, nezaujatý stránky, málokterej motor vydrží dlouhodobě víc než dvojnásobnej výkon bez vnitřních úprav ;)

Autor:  Swamp [ úte 15. zář 2015 10:07:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

Tady jde eddie o to, že hodnota těch motorů je taková, že se vyplatí brát je jako spotřební díl, než je stavět kovaný...

Jinak Radku, když s tim chcete jít dál, myslim si, že by bylo lepší otevřít stávající sání a zvednout mu průřez, dalo by se jen proříznout pilou a vevařit tam klín tak aby se zužovalo směrem dozadu aby jsi dosáhl lepšího plnění. Při těhle průtokách to tam už podle nemůže proudit rovnoměrně proto se čtvrtej a pátej válec vždycky odjebe. Stejnej problém má podle mě i Michal Reichert, jeho sání mi na ten výkon přijde taky hodně restriktivní.

Autor:  RISAK [ stř 30. zář 2015 22:51:26 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

než budu úplně pojízdnej, schazuju ještě nějaký gramy :-)

Přílohy:
kufr1.jpg
kufr1.jpg [ 97.83 KiB | Zobrazeno 9110 krát ]
kufr2.jpg
kufr2.jpg [ 93.91 KiB | Zobrazeno 9110 krát ]

Autor:  el_Barto [ stř 30. zář 2015 22:56:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

To už rovnou sundej ty loga a napis TDS :-)

Autor:  anii [ čtv 01. říj 2015 7:31:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

:smile: Nechtěla bych vedle tebe sedět při nárazu, zmuchláš se jak hajzlpapír :smile:

Autor:  Eddie [ čtv 01. říj 2015 13:41:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

...výztuhy se u závodniček neodstraňují (bezpečnost).
Pokud chceš šetřit váhu, tak se do výztuh pro odlehčení vrtá, ale nikdo rozumný ji nevyfikne celou...

Pak je ještě varianta nechat výztuhu a na ní nalepit nový lehčí plášť (AL, plast, karbon, sklokeramiku atd.), ale nevím co ti pravidla dovolují, mám dojem že se pravidel pro street, tak jak jsem je před časem zjišťoval, se stejně tak úplně nedržíš, ale když to nevadí...

Autor:  RISAK [ čtv 01. říj 2015 15:35:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

Eddie, to je vyztuha zadniho vika :-) to s bezpecnosti moc spolecnyho nema, navic bude stejne laminatovy casem. Jinak,ma auto vyztuhy vsechny. A jestli rozhodnu dat i ram, tak pak uz neni vubec o cem. Na sierra foru to neprehanejte s bezpecnosti :smile:

Autor:  dave [ čtv 01. říj 2015 22:11:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

Se divim ze nikdo nereagoval v mym vláknu kde mam na sierre laminátovou kapotu a zadní víko :smile: asi ani nebudu radši davat fotku vyrezanejch zadních dveri :-D

Autor:  RISAK [ pát 02. říj 2015 7:06:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

Z dveří mám taky jen slupku :-)

Autor:  el_Barto [ pát 02. říj 2015 23:07:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

Obrázek


https://www.youtube.com/watch?v=VdphvuyaV_I

Autor:  RISAK [ sob 03. říj 2015 21:42:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

Už aby to zas bylo, jezdil sem naposled na jaře :-?

Přílohy:
FB_IMG_1438796674329.jpg
FB_IMG_1438796674329.jpg [ 29.08 KiB | Zobrazeno 9029 krát ]

Autor:  PAVIK [ sob 03. říj 2015 21:53:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

A já trouba řeším repas vstřiků a čerpadla když mi to trochu čmoudí - a on je to vlastně závoďák :grin: Přeju ať se brzy zase klouzneš (sám jsem teď už druhý měsíc bez motorky a mám taky absťák jako prase).

Autor:  hadXR [ ned 04. říj 2015 0:34:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

Já sem dneska oživil jednu 2.9 4x4 tak sem s ní mírně zoral místní louky :grin:
Risaku i když ten vůj výtvor není podle mých představ tak to beru, kdo si hraje nezlobí a co si kdo postaví do kuřiva je jen jeho věc.

Autor:  RISAK [ ned 04. říj 2015 20:49:44 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

Hade, to je v pořádku :grin: musím udělat návštěvu někdy, docela se mi stejká po siřře :)

Jinak opakuji stále, není to o dýmu ale u starý nafty to jinak nejde, neladím přes notebook a jednotku, ale šroubovákem, tak si to hold ve spodním spektru, když není správnej tlak trochu zahulí, jestli ladise přemluvím, a odbrzdí mi tu dýmovnici tak si troufáme atakovat hranci 500nm a to už je nějaká síla ;)

Autor:  momo [ pon 05. říj 2015 13:21:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

500Nm? chceš se rovnat s WV bi TDi? :-D určitě jsi čistší než on
kolik tomu odhaduješ teď?

Autor:  Eddie [ pon 05. říj 2015 13:54:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

Tak a co "umře" příště?

500 Nm je přeci jen už fakt dost na některé díly... třeba Škoda Fabia R5 má cca 420 Nm (Fabia S2000 facelift pouhých 253 Nm, původní S 2000 jen 245 Nm a staré WRC - třeba Octavia 560 Nm až 600 v EVO III).
Pro zajímavost, systém pohonu dodával pro Octavii Prodrive (cena cca 7 mil. Kč, cena celého auta v té době cca 20 mil. Kč), něco mi tedy říká, že "home garege tuning" nebo "sériové ND", jako převodovka, spojka, dify, poloosy atd. ti po seznámení se s 600 Nm dojdou podat ruku buď do kabiny a nebo z auta emigrují do blízkého okolí tratě...
A nějak u těch úprav a jejich parametrů pořád nechápu, co že je to ta kategorie "street"?

Autor:  RISAK [ pon 05. říj 2015 14:33:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

Jistě že něco odejde :smile: v těhle podmínkách to jiný nebude, moc zavodnich aut prece taky neodjezdí celou sezónu bez poruchy, kór když jsem jeste furt ve fazi vývoje, nahodou to je na tom to zajimavy, co vydrzi a co ne, co bude fungovat a co ne, je bych si hotovy auto snad ani koupt nemoh :-)

Autor:  hadXR [ pon 05. říj 2015 16:47:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

Jasně stav se. Akorát Sierra půjde na zimu opět spát, no spíš mě čeká dost práce.
Ta oživéná orající 2.9 nebyla Sierra.

Jinak je prostě průser v tom, že ten turbodiesel je nejlevnější cesta za výkonem. Dostat něco z NA benzínu je asi mimo možnosti většiny z nás. A u turbobenzínu to chce nějakou tu elektroniku co taky stojí peníze když se má šplhat někam hodně nahoru.

Autor:  RISAK [ pon 05. říj 2015 19:29:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

v tom máš Hade pravdu, proto jdu zatím touhle cestou, jde z toho dostat slušnej výkon za rozumnej peníz, ale neříkám, že je to nejvhodnější náčiní, to bych hledal jinde, ale už to vyžaduje uplně jiný investice, doufám, že časem se přiblížím i tomuto stádiu :-)

budu rád když příští seónu budu moct odjet co nejvíce závodů, posbírat zkušenosti, naučit se tratě a pak už mi bude v celku jedno co řídím

Autor:  RISAK [ ned 25. říj 2015 19:08:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

tak už foukám na k26, zatím velká spokojest, tlačím jen 2.2 baru a i tak to letí jak prdly :smile:

Přílohy:
k26 v aute.jpg
k26 v aute.jpg [ 69.82 KiB | Zobrazeno 8917 krát ]
k26 v aute 2.jpg
k26 v aute 2.jpg [ 81.38 KiB | Zobrazeno 8917 krát ]

Autor:  RISAK [ úte 27. říj 2015 22:04:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

jedna malá ochutnávka z první jízdy :smile:

https://youtu.be/vk-5M7mThiU

https://youtu.be/uxPRyDGG-mY

Autor:  el_Barto [ stř 28. říj 2015 13:40:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

on to tu fakt nahrál :-).

Autor:  RISAK [ stř 28. říj 2015 22:28:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

co by ne :-) jinak vim že to tu nikoho nezajímá, ale auto je skoro hotový na neděli, hrozně se těšim po takový době ;) bude jezdit cca 40 aut, hodně poláků, poslední akce letos

Přílohy:
tds rh.jpg
tds rh.jpg [ 73.23 KiB | Zobrazeno 8857 krát ]

Autor:  momo [ čtv 29. říj 2015 0:13:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

:deejay: snad budeš mit i nějaký videa z neděle

Stránka 38 z 41 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/