Fordsierra.cz
http://www.fordsierra.eu/phpBB3/

Rišákův Dailyrat
http://www.fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=16&t=7845
Stránka 37 z 41

Autor:  RISAK [ pon 11. kvě 2015 7:27:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

Tak tentokrát něco bez dýmu, a zase to jzd :smile:

Přílohy:
FB_IMG_1431321876635.jpg
FB_IMG_1431321876635.jpg [ 34.66 KiB | Zobrazeno 12170 krát ]

Autor:  kalty [ pon 11. kvě 2015 8:25:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

:D

Autor:  RISAK [ pon 11. kvě 2015 8:31:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

Jinak jeste k tomu koureni, cerpadlo ted bylo nastaveno skoro na max, auto je nyni uz odstaveny pro rozchozeni holseta, ktrej bude tlacit cca o 1 bar vice, pak se to treba o trochu zlepsi :smile:

Autor:  hadXR [ úte 12. kvě 2015 19:59:14 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

Škoda že v tom JZD nebyl fotograf :-) Jinak cajk.

Autor:  Eddie [ stř 13. kvě 2015 17:25:39 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

...jestli se ukáže na srazu a slušně poprosí :-), tak by jsem mu mohli nějakou "fotku" spáchat :-) .
Myšlenka fotky je fajn, provedení horší... od barev až po další detaily (ale je fakt, že lidi co fotí se zbytečně velkýma zrcadlovkama :-), bývají náročnější než ti co fotí většinou mobilem nebo i třeba takovou tou malou kompaktní "krabičkou").

Autor:  el_Barto [ stř 13. kvě 2015 17:33:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

Eddie píše:
...jestli se ukáže na srazu a slušně poprosí :-), tak by jsem mu mohli nějakou "fotku" spáchat :-) .
Myšlenka fotky je fajn, provedení horší... od barev až po další detaily (ale je fakt, že lidi co fotí se zbytečně velkýma zrcadlovkama :-), bývají náročnější než ti co fotí většinou mobilem nebo i třeba takovou tou malou kompaktní "krabičkou").


Ukáže na srazu ... možná ... rádi bychom ho viděli ....

O tom druhém silně pochybuju, kdyby chtěl tak určitě fotografy poruce má ....

Autor:  breakthru [ čtv 14. kvě 2015 13:00:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

Eddie píše:
Ty "trucky" jsou pěkný argument, ale úplně mimo.
Tam totiž už před skoro 20 lety zpátky začali "kouřivost" hodně řešit... a sledují ji dodnes a za jen náznak černého čmoudíky nekompromisně hned z dané jízdy vylučují.


blbě si mě pochopil.Měl jsem na mysli závodní ropu, proto jsem psal o těch truckách...a je kouřivost a kouřivost...snad každej rozumnej diesel si odfoukne třeba při zrychlení, ovšem všeho s mírou.Já bych třeba na svým autě takovej extrém nesnesl.Příjde mi, že když před lety v určitý subkultuře bylo podstatný mít hlasitý auto výfukem, pak audiem, tak teď musí hulit jako lokomotiva....

Autor:  RISAK [ pát 15. kvě 2015 0:46:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

Jedno video z jarniho testovani
http://m.youtube.com/watch?v=kgaj2e0RKbA

Autor:  RISAK [ sob 16. kvě 2015 16:21:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

Next level přátelé :mrgreen:

Přílohy:
FB_IMG_1431785683754.jpg
FB_IMG_1431785683754.jpg [ 40.07 KiB | Zobrazeno 12062 krát ]

Autor:  RISAK [ pon 18. kvě 2015 7:27:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

Motor to vydrzel 2 dny :-) vcera pri vytoceny ctyrce zhruba v 6200 rpm explodoval chladic, mozna tesneni, ale spis hlava, turbo je do pulky zality vodou, nicemu se nedivim, cekal jsem to. Koupi se lepsi tesneni, udelame novou hlavu a budem zkouset dal, mozna zvolime turbo s jinou reregulaci.Ten zatah z holseta je ale famozni. Ted si dam ale odfuk a spravim si e38 ;)

Autor:  Eddie [ pon 18. kvě 2015 13:51:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

...ty mě trošku připomínáš doby dávno minulé :-D .

Taky jsem si kdysi hrál (nejen) s motory, zvyšování výkonu mě fakt bavilo i když dodnes si pamatuji ty pohledy učitelů na škole, když jsem s nimi chtěl něco zkonzultovat a nebo v dílnách upravit...
Měl jsem tenkrát spotřebu cca 2 motory na 1 rok na běžné ježdění... ale když to fungovalo, stálo to za to :-) .

Škodovácké motory s 3x uloženou klikou prostě měly své limity... u "běžného motoru" začínalo červené pásmo otáčkoměru na hranici 5 500 ot., já stavěl "nesmysly" :-), které točili klidně 7 600 ot. běžně...
Pro zajímavost, výčty závad (nebudu vůbec uvádět, že se preventivně měnilo vše a daleko častěji, protože bylo jasné že při 85 koních - více než o 25 víc proti sérii, ty věci prostě budou mít daleko nižší životnost :-) ):
- roztržená lamela spojky (o běžném opotřebení se nemá cenu vůbec bavit)
- vyčesaný 3 převodový stupeň
- vysypaný dif. (talířové kolo i "hruška")
- ohnutá ojnice
- uražený ventil
- těsnění pod hlavou (pravidelně, stačilo "včas" nepřeřadit, české se vůbec nedalo použít, objednáváno kvalitnější tenkrát z DE, brzdové komponenty byly zase objednávány z "ostrovů" atd.)
- utržená poloosa
- spálené brzdy (zakalené sklovité kotouče se všemi barvami duhy, shořelíé desky vč. částo plechů, uvařená brzdovka, zničené vše pryžové v systému) - 4 pístky
- praskliny u úchytů v karoserii
- a mnohé další... :-)

Ale třeba jednou i ty oprávněně zapochybuješ nad smysluplností svého počínání a pořídíš nějakou od základu vhodnější, lepší techniku a přestaneš dělat, stavět takovéhle "nesmysly" :-D .

Autor:  RISAK [ pon 18. kvě 2015 15:02:25 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

Ja na to mam jinej pohled, v cds jsou lidi co oddelaj tri m5 motory za sezonu, a.erikej ze m5 neni vhodny motor :smile: to je na tom prece to krasny, nemas zadny omezeni, muzes si postavit jak silnej motor chces, bud vydrzi nebo ne :-)

Autor:  hadXR [ pon 18. kvě 2015 20:03:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

2 dny? Ale kolik kilometrů?

Nicméně kdo si hraje nezlobí a je důležitý, že tě to baví!
Navíc díky tou točíš peníze a tím přispíváš národní ekonomice ;)

Autor:  RISAK [ pon 18. kvě 2015 22:09:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

zmačkalo to těsnění pod hlavou jak papír od sekaný, do týdne foukáme zas :mrgreen:

Přílohy:
ko1.jpg
ko1.jpg [ 57.33 KiB | Zobrazeno 11985 krát ]
ko2.jpg
ko2.jpg [ 56.88 KiB | Zobrazeno 11985 krát ]
holset.jpg
holset.jpg [ 88.54 KiB | Zobrazeno 11985 krát ]

Autor:  G.Cowlley [ pon 18. kvě 2015 22:36:11 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

rišáku nedělej klasické těsnění ale wrckaři před lety velmi uspěšně použili papír a měděný kroužek, jezdilo na tom mraky aut tady u nás, mimochodem porsche to používalo seriově ale v ultra drahé variantě dusíkem plněného prstýnku. jen musíš mít nabroušený jak blok tak hlavu, zvětši šrouby na palici nebo rovnou změn na svorníky 12,9 pevnosti. Ten papír s kroužkem jsem nakonec použil i já na tom motoru co jsem měl v avataru

Autor:  RISAK [ úte 19. kvě 2015 8:33:59 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

Aha, dik za info, poptam se po tom, je pravda ze to tesneni je proste u tdsa kriticky misto, nadruhou stranu, obavam ze to nedelam naposled stejne

Autor:  G.Cowlley [ úte 19. kvě 2015 11:25:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

no ono když se zamyslíš nad funkcí toho těsnění tak máš výsledek jasnej, zatěsnit prostupy vody a oleje, na to stačí papír, utěsnit styk hlava blok + vyrovnat rozdílné tepelné roztažnosti....čili úkol zněl jasně, bud dej měděné "okroužky" nebo uplně megaoptimálně lehce na cnc zapíchnout drážku kolem válce do hlavy a do toho vsadit adekvátní kroužek na utěsnění, v případě přefoukaného motoru bych šel touhle cestou pač se to těsnění nemůže vytllačit do boku ale opře se o ten zápich..ale zcela upřímně....myslim že máš poddimenzované šrouby hlavy, pokud používáš OEM quality tak ty se ti při 3 bar vždy natahnou, potřebuješ brutalní sílu na udržení palice na místě, pak teoreticky vydrží i to seriové těsnění. Mě se tohle projevovalo u toho 2,0V6 když jsem překonal tak 6000rpm pak se hlavy zvedly, fouklo to a pak to zs přestalo, samo od sebe, nic se nerozebíralo a jezdilo to

Autor:  Eddie [ úte 19. kvě 2015 13:20:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

...to těsnění pomocí kroužků se doporučovalo už i na ty motory, se kterými jsem si hrál (Š 130 atd.).
Proto jsem třeba nemohl použít, s ohledem na jiný KP než série, klasické těsnění a nechával jsem si objednávat jiné od "zahraničního výrobce" :-) (bylo to jediná možnost, další už byly právě jen kroužky, pokud bych nechtěl těsnění pravidelně měnit, protože série prostě nevydržela) .
Když se dělalo těsnění pomocí kroužků, tak se použilo klasické, z toho se přesně (podle šablony) vysekla střední část. To se pak usadilo na svorníky (většinou se nenahrazovali všechny pevnostní šrouby, ale jen část) a do středu se usadili kroužky a pak hlava a složit.
A protože šlo o motor s vložkami, bylo důležité měřit a srovnávat (usazení vložek se muselo provést opravdu dobře a měření úchylkoměrem bylo nutné), ale zase se dobře dělalo na vršek vložky osazení na kroužek (ale nemuselo být, šlo to složit i bez).

Autor:  RISAK [ ned 28. čer 2015 9:48:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

No mrzí mě že sem s nedostal na sraz, budu muset počkat na zabíjačku..

Jinak závod v mostě nám utekl, auto je ted bez motoru, přestrojuju jiný tds. Rozběhne se na malý turbíně, když bude držet, dostane větší, už n ale holseta ale kkk k26, který zatím nemůžu sehnat, kdybyste někdo věděl, dejte mi zprávu, montovalo s do Mannu L2000. Pokud to nebude fungovat dle mých představ, proběhne vástavba benzínu v8 nebo v12, aneb cesta nejmenšího odporu :grin: Chci něco co bude jezdit a nejenom stát. Na blbnutí si koupila moje paní tds, tak bych vývoj pokračoval u ní.

Přílohy:
dilna tds.jpg
dilna tds.jpg [ 79.28 KiB | Zobrazeno 11770 krát ]

Autor:  Swamp [ ned 28. čer 2015 22:10:23 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

Měl jsi vzíte 34er od Marca, za ty prachym i to přišlo dobrý, ikdyž nevim, v jakym stavu je to teď.

Autor:  RISAK [ pon 29. čer 2015 17:53:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

Taky si to ted vycitam trochu... o vikedndu sem se bavil s nynejsim majitelem, ten sikula tam trefil pangejt a udelala se trhlina v bloku, takova skoda, to auto uz pamatuje dost, ale je to spis kosmetika, funguje porad dobre. Kdyz bych fakt chtel, postavim si to taky.

Autor:  rvvd [ pon 29. čer 2015 22:32:17 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

k26 naky tady mam ale vpíííííííí musim se podivat co tady vlastne mam
jinak se jeste davalo do fiat croma thema
a v benzinu se davalo do audi 2.2t

Autor:  Eddie [ úte 30. čer 2015 10:51:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

Slovy Járy Cimrmana, "Rišák je pionýrem slepých uliček" (aneb projekt "turbonaftochrocht" dospěl do slepé uličky, ale i tak mě překvapilo, co to TDSo všechno vydrželo, já mu dával v předpovědi o hodně méně života).

Autor:  RISAK [ úte 30. čer 2015 18:56:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

Eddie, neboj, takovou radost ti neudělám :smile: ještě zdělám tds motory co mám skladem, a třeba to do tý doby fungovat bude ;)

Autor:  RISAK [ úte 30. čer 2015 18:57:29 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

ano do cromy, audi i porsche, ale ta verze z mana se trochu liší, a na tdsu funguje nejlépe

Autor:  Eddie [ úte 30. čer 2015 19:22:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

RISAK píše:
Eddie, neboj, takovou radost ti neudělám :smile: ještě zdělám tds motory co mám skladem, a třeba to do tý doby fungovat bude ;)


A já už si skoro myslel, že jsi dostal rozum... tak nic, třeba časem :-) .

Autor:  RISAK [ stř 01. črc 2015 21:52:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

šel jsem proti proudu odmala a vždycky půjdu.... to tds fungovat bude, jen musím pochopit že méně je někdy více a zvolit vhodný turbo a sázím boty, že do roka si z cds ponesu pohár ;) je to jen o práci a penězích

v sosnový jsme zakouřili i se sériovým turbem

Přílohy:
kouř.jpg
kouř.jpg [ 59.07 KiB | Zobrazeno 11653 krát ]

Autor:  hadXR [ stř 01. črc 2015 22:04:05 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

Je pravda, že ať už si o naftovym závoďáku myslím cokoliv, tak tenhle přístup a vytrvalost uznávám.

Autor:  momo [ stř 01. črc 2015 22:26:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

já tomu fandim, Rišákovi fandim ať to dotáhne k obrazu svýmu, už teď je celkem daleko :)

pro mě byla vždycky neuvěřitelná darda OM606 co s ní dokázali :wink:

Autor:  RISAK [ pon 13. črc 2015 18:24:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Rišákův Dailyrat

přes Redyho objednáno menší, zato ale osvědčné turbo K26( ještě jednou díky :-) )

ideální pracovní tlak bude okolo 3 barů, pak bysme měli dosáhnout těchto hodnot, kdo ví, třeba i více :)
přez zimu komplet polyuretany, lak a polepy... ;)
https://www.youtube.com/watch?v=Ae4Jdrih1MY

Přílohy:
kkk k26.jpg
kkk k26.jpg [ 44.74 KiB | Zobrazeno 11598 krát ]

Stránka 37 z 41 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/