Fordsierra.cz
http://www.fordsierra.eu/phpBB3/

redy
http://www.fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=16&t=173
Stránka 3 z 25

Autor:  REDY [ sob 17. dub 2010 23:16:06 ]
Předmět příspěvku: 

jo prasklé to je na obou stranách ale zejtra už to bude bez praskliny a bez děr po šroubech (už tvrdne pryskyřice) 8-) .
v laku je jen vnitřek a spodek auta. venek ještě není dodělaný.

Autor:  kubas18 [ ned 18. dub 2010 10:36:47 ]
Předmět příspěvku:  odp

Čau jak jsi upevnitl to křídlo??? Mám to samé origo coss a nevím jak to narvat na vrata a čím to přidělat páč mám nožku dělanou na to malé spodní křídlo co maj coss. Díky jinak krásná práce mě čeká to samé jen s jinou motorizací. :twisted:

Autor:  REDY [ pon 19. dub 2010 19:45:55 ]
Předmět příspěvku:  Re: odp

kubas18 píše:
Čau jak jsi upevnitl to křídlo??? Mám to samé origo coss a nevím jak to narvat na vrata a čím to přidělat páč mám nožku dělanou na to malé spodní křídlo co maj coss. Díky jinak krásná práce mě čeká to samé jen s jinou motorizací. :twisted:

no připevněné ještě není ale přípravu mám hotovou. jelikož to nemám originál od forda tak to musím připevnit zkrz vrata. do bočních nohou jsem napustil něco pryskyřice aby se to zpevnilo a hlavně tam bylo děr jak po kulometu. vrata jsou dvojité , takže jednu přístupovou díru větší a jednu menší připevňovací. na každou boční nohu 3 díry pro 3 šrouby. tu středovou jen nalepím .

Autor:  Bobo [ úte 20. dub 2010 12:25:06 ]
Předmět příspěvku: 

čus Redy....hel jak jsi sháněl tu nádrž na benál za těch super necelých 400k......má ona dole bočně vývod a vracečku na čerpadlo umístěný venku u nádrže nebo je to nádrž určená pro čerpadlo dovnitř?

Autor:  bobeš [ úte 20. dub 2010 16:05:03 ]
Předmět příspěvku: 

To je nádrž za 352 kč a je to na diesel, což znamená že je vývod paliva vyveden zespod nádrže a vracečka je přes palivoměr. Zrovna jsem takovou nádrž napojoval na benzínové auto a není to žádný problém. Nádrž na benzín tam stojí asi 3300. Obě tyto nádrže jsou pro čerpadlo mimo nádrž.

Autor:  REDY [ úte 20. dub 2010 18:33:40 ]
Předmět příspěvku: 

JÁ MĚL TUTO:
Obrázek
Obrázek

Autor:  REDY [ úte 20. dub 2010 18:38:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: odp

kubas18 píše:
Čau jak jsi upevnitl to křídlo??? Mám to samé origo coss a nevím jak to narvat na vrata a čím to přidělat páč mám nožku dělanou na to malé spodní křídlo co maj coss. Díky jinak krásná práce mě čeká to samé jen s jinou motorizací. :twisted:

takto je to dělané u originálu:
Obrázek

Autor:  REDY [ úte 20. dub 2010 21:32:35 ]
Předmět příspěvku: 

tak blok je na svém místě.
Obrázek
Obrázek

Autor:  el_Barto [ úte 20. dub 2010 22:01:36 ]
Předmět příspěvku: 

budes to mit fakt moc pekne .....

Autor:  RISAK [ úte 20. dub 2010 22:07:05 ]
Předmět příspěvku: 

Týýjo krásná práce 8-) 8-)

Autor:  Bobo [ stř 21. dub 2010 7:53:59 ]
Předmět příspěvku: 

REDY: to bude kurňa krasavica, jinak promiň trochu za OT

bobeš píše:
To je nádrž za 352 kč a je to na diesel, což znamená že je vývod paliva vyveden zespod nádrže a vracečka je přes palivoměr. Zrovna jsem takovou nádrž napojoval na benzínové auto a není to žádný problém. Nádrž na benzín tam stojí asi 3300. Obě tyto nádrže jsou pro čerpadlo mimo nádrž.



.......jojo BOBEš, takže mám příp objednat za ty 352 kč nádrž pro naftu jo?.....protože tu co tady nafotil REDY ta vývody spodem nemá a tu objednal za těch 352 kč jako nádrž na bezína........pač jestli mi přijde pak nádrž bez vývodu zespod, tak mě :mad: :mad: :mad:

pošli kdyžtak BOBEšu pls link a kod nádrže kterou jsi objednal ty s bočním vývodem, ať to je sichr ...dík 8-)

Autor:  REDY [ stř 21. dub 2010 14:36:42 ]
Předmět příspěvku: 

No to je právě ono . já to musel řešit přes plovák, kurňa do prčic já snad objednám ještě jednu (tu s těmi vývody bokem). ať to je jak má být.

Autor:  bobeš [ stř 21. dub 2010 16:06:19 ]
Předmět příspěvku: 

Tak ono je v tom jak pozoruji dost nejasností. Já právě potřeboval nádrž bez spodního a ono to bylo s. A jak vidím Redy právě opačně. Ale každopádně na 2,3 diesel je ten vývod spodem. Oni to v tom výprodeji a za tu cenu asi neřeší. Bobo pošlu link po SZ. Tak se podívej
Anebo s tím bočním už třeba došly.

Autor:  Piro:cz [ stř 21. dub 2010 17:34:02 ]
Předmět příspěvku: 

Redy fakt ti nad tim slintam :-) Vypadá to moc hezky těšim se až to budeš mít celý hotový.

Autor:  bobeš [ stř 21. dub 2010 17:56:19 ]
Předmět příspěvku: 

REDY píše:
No to je právě ono . já to musel řešit přes plovák, kurňa do prčic já snad objednám ještě jednu (tu s těmi vývody bokem). ať to je jak má být.

Znova jsem se díval a ty levné nádrže tam jsou dvě. Jedna za 318 benzín a pak ta za 359 diesel. Kterou jsi objednal ty? Pokud jsi to udělal správně, tak ještě záleží jestli to rozlišují oni. Pro nezasvěceného to vypadá stejně a v tom může být problém.

Autor:  REDY [ stř 21. dub 2010 20:21:15 ]
Předmět příspěvku: 

bobeš píše:
REDY píše:
No to je právě ono . já to musel řešit přes plovák, kurňa do prčic já snad objednám ještě jednu (tu s těmi vývody bokem). ať to je jak má být.

Znova jsem se díval a ty levné nádrže tam jsou dvě. Jedna za 318 benzín a pak ta za 359 diesel. Kterou jsi objednal ty? Pokud jsi to udělal správně, tak ještě záleží jestli to rozlišují oni. Pro nezasvěceného to vypadá stejně a v tom může být problém.

no já objednával na benzín, páč mám jen benzíny.

Autor:  REDY [ úte 13. črc 2010 21:15:44 ]
Předmět příspěvku: 

Tak jsem měl v ruce trochu tmelu a základovky a kam s tím ? :-D už vím :smile:
Obrázek
Obrázek
no a ještě pár drobností a bílá barva a bude jak nová 8-)

Autor:  Piro:cz [ úte 13. črc 2010 21:19:51 ]
Předmět příspěvku: 

Koukam Pata kabely sis chipset, ale už nějakej "lepší zdroj" vidi mšestipin napájení pro VGA, sakra co to zas mel utady se řeší sierra :-D pěnej kousek dobře si to udělal :-)

Autor:  dave [ ned 12. zář 2010 20:39:12 ]
Předmět příspěvku: 

tak co redy jak si pokrocil nahod aktualni foto uz se tesim 8-)

Autor:  REDY [ ned 12. zář 2010 22:34:48 ]
Předmět příspěvku: 

no ještě nic moc v pokroku, stále mi něco chybí :cry: Obrázek

Autor:  Gemini [ úte 14. zář 2010 23:40:50 ]
Předmět příspěvku: 

sakra redy , netušil sem že stavíš takovejhle peklostroj , a docela sem na tebe i zapoměl když sem se už "zbavil" tý zásilky pro tebe a ani sem už nezjišťoval kde se nachází , už si to všechno dostal nebo jak ??? já hadice mam ale furt sou v tom samym pytli :-D

Autor:  REDY [ ned 26. zář 2010 19:46:12 ]
Předmět příspěvku: 

tak zásilka od Geminiho je již namontovaná a s drobnými ůpravami to funguje jak má 8-) . motor je spojený se zadní nápravou 8-) . teď nastalo laborování s karburátorama :mad: . ten dvojitý webr mi moc nechodí a tak zatím tam momentálně sedí karb. značky polmo :P , ale aspoň to vrčí. :-)
na ten webr to nechce běžet na volnoběch.

Autor:  Gemini [ ned 26. zář 2010 21:14:02 ]
Předmět příspěvku: 

tak to sem rád že to šlape , a spokojenost doufam , setrvák si stáhnul ???

no hele to Polmo to neni nic moc , už s tim mam zkušenost , je to nějaká licence Wébru ale nešlape to moc dobře - já musel zase měnit polmo za Wébra a šlapalo to hned 8-) máš DGAV viď ???

Autor:  Bobo [ ned 26. zář 2010 22:08:53 ]
Předmět příspěvku: 

REDY píše:
zatím tam momentálně sedí karb. značky polmo :P , ale aspoň to vrčí. :-)
na ten webr to nechce běžet na volnoběch.


odlož mi ten Weber bokem, jak budu v Hájnici, mužeš se stavit na to kafe a vem ho s sebou a ja ti z něj do jara udělám šlapajcí hodinky jako švýcary....co ty na to? chceš?

Autor:  Gemini [ ned 26. zář 2010 22:31:51 ]
Předmět příspěvku: 

a kde ty hodinky bude natahovat ??? :-D stáčí když z toho uděláš zase karburátor :smile:

Autor:  Bobo [ ned 26. zář 2010 23:23:48 ]
Předmět příspěvku: 

natahovat je bude jako jako hodinky automaty = každým pohybem ruky.........áááá tady teda nohy na pedálu plynu 8-) 8-)

PS: njn geny mých předků ze strany otce se nezapřou = dědek byl zlatník, jemný mechanik - hodinář, nejmenší hodinky co jsem u něj viděl na pracovním stole rozebraný jako malej pdr byly dámský náramkový minihodinečky ve velikosti pětníku a dědek do nich vyráběl ulomenou hřídelku o průměru 0,15 mm.....výsledný obrobek byl teňounký skoro jako vlas

takže takovej dvoukomorovej Weber je pro mě maximega hodinový soustrojí :smile: :smile: :smile:

Autor:  Gemini [ ned 26. zář 2010 23:32:48 ]
Předmět příspěvku: 

to aby ti toho wébra dovezl tatrofkou :-D a složíte ho ve dvouch ?? :-D

Autor:  REDY [ pon 27. zář 2010 12:29:09 ]
Předmět příspěvku: 

Bobo - no to by bylo skvělí, ale bude s tím jen asi nějaká hovadinka páč před pekonstrukcí na ten samej karb a ten samej motor (se starejma komponentama) bježel jak švícary. ale byl tam jiné sání s větším prutokem.

Autor:  Bobo [ úte 28. zář 2010 8:25:24 ]
Předmět příspěvku: 

tím sáním to nebude, pokud to nesálo někde faleš

hele mrkni si sem k Drawovi, co vše měl se svý Webrem a volnoběh byla katastrofa = neobstál by v........ říkám tomu "kafový test"
(motor musí mít kásný hlaďoučký volnoběh bez škubání, třepání se a houpání otáček a když na něj při volnoběhu postavím šálek s kávou nesmí mi ji pacholek vylít)

popis, co Webra u Drawa bolelo je tu a je to druhej příspěvek odemne.

http://www.fordsierra.eu/modules.php?na ... 3&start=30

takže domluveno, jak budu zase v Hájnici (někdy na podzim tam určo pojedem) tak mi toho tvýho Webra dovalíš a dáme to kafčo a pokecáme déle, pač minule to bylo dost nahonem

Autor:  REDY [ čtv 30. zář 2010 20:50:23 ]
Předmět příspěvku: 

tak BOBO, už je to v pohodě , bylo to falešným vzduchem (těsnění v prčici)pod karbcem a odpojil jsem i přisávání z klikovky. a najednou to je vrčák. jo dal jsem tam zpátky ten weber. 8-)

Stránka 3 z 25 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/