Fordsierra.cz
http://www.fordsierra.eu/phpBB3/

Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX
http://www.fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=16&t=12146
Stránka 1 z 3

Autor:  BiggI [ ned 27. srp 2017 23:01:27 ]
Předmět příspěvku:  Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Tak tady je moje Sierra a zároveň první auto. Jak jsem se k ní dostal, rozepíšu detailně později (je to vážně dlouhé čtení).

Po neúspěšné domluvě na nákup modrého kupé z Polska (někdo na facebooku viděl) jsem sehnal tady tu červenou krásku, také v Polsku. Koupil jsem ji ve čtvrtek.

Ford Sierra 2.0 CLX sedan
vyrobená 1991
120 koní
najeto 226 000 km
Posledních 13 let prožila u jednoho majitele

Výbava:
Originál Ford radio s polofunkčním displejem, všechny okýnka na klučky, manuální nastavování zrcátek, šíbr, centrál.

Dodatečně: LPG (bomba místo rezervy), Křídlo (potřebuje už přelakovat), nějaký hlučnější výfuk – novej komplet, asi nerez.


Auto je momentálně na polských značkách a majitel to už odhlásil, já musím na dovozovou STK a přihlásit to.. jenže teď bych STKčkem neprošel, níže napíšu proč:

Kde všude neprojdem na STK:
(seřazeno dle vážnosti)

1) Majitel jezdil dlouho jen na plyn, takže benzín v tom autě nebyl několik let. Nicméně když to majitel zkusil s benzínem teď, tak se auto strašně dusilo a vynechávalo. Já doufám jen v bordel v nádrži..... AUTO JEZDI MOMENTALNE JEN NA PLYN

2) Uchycení sedaček zespod - prorezivělé (chystám se vyvařit).

3) Brzdové kotouče už při brždění dost kopou do volantu, takže přední brzdy jsou komplet na výměnu:

Kde všude má sierrka různé bebí:
Poškrábaný okýnka od stahování
Chybí mi ručka od kastlíku před spolujezdcem - doteď jsem to neotevřel
Křídlo potřebuje přestříkat
Prahy budou potřeba udělat po zimě
Přední nárazník je takový opravovaný a v jednom místě prasklý (nemáte někdo? )
Volnej tapecír ve dveřích
Prasklá palubovka v jednom místě (asi tak 2 cm dlouhá praslinka)
Chybí mi 12 V zapalovač

První dojmy z jízdy:
Řídil jsem už několik starších i novějších aut, ale vždy mi bylo líp v těch starších. První věc co zaujalo je zvuk (asi i díky výfuku). Když jsem přijel večer domů, probudil jsem asi pár lidí :-D .
Auto neskutečně táhne a výkon je znát. Zadní náhon je neuvěřitelně návyková věc a já si užíval každý kilometr cesty domů Řízení je přesné, dráhy řazení dlouhé a to je paráda, jízda pohodlná.

Takhle vypadala v inzerátu:
Příloha:
ford-sierra-20-clx-sedan-dolnoslaskie-klodzko-464272800.jpg
ford-sierra-20-clx-sedan-dolnoslaskie-klodzko-464272800.jpg [ 178.28 KiB | Zobrazeno 19183 krát ]


První ohledání:
Příloha:
21081750_2009063442452830_260594392_o.jpg
21081750_2009063442452830_260594392_o.jpg [ 171.41 KiB | Zobrazeno 19183 krát ]


Rozhodnuto, že kupuju:
Příloha:
21125152_2008990272460147_1341835850_o.jpg
21125152_2008990272460147_1341835850_o.jpg [ 164.87 KiB | Zobrazeno 19183 krát ]


Na parkovišti s taťkovým focusem:
Příloha:
21082119_2009067545785753_2105770921_o.jpg
21082119_2009067545785753_2105770921_o.jpg [ 127.41 KiB | Zobrazeno 19183 krát ]


Interiér:
Příloha:
21124914_2009759229049918_1919404930_o.jpg
21124914_2009759229049918_1919404930_o.jpg [ 140.53 KiB | Zobrazeno 19183 krát ]



Video - zvuk:
https://www.youtube.com/watch?v=SWxb8gtSSqs


Můj celkový dojem - já ji prostě miluju. Je to takový chuligánský auto :grin: . Zadní náhon je pecka, jízda je taková plavná, hlasitější výfuk, občas si na ten plyn zaskáče při rozjezdu, dlouhý dráhy řazení.... Už jsem říkal, že ji miluju? :grin:

Je na ní ještě dost práce, ale snad se brzo podaří ji dostat na české značky - zítra se jdu poprvé mrknout pod auto a snad začnem vyvařovat a taky pročistit tu nádrž...

Su zvědavej, co na ni řeknete.. Jinak su od Zlínska, kdyby byl někdo poblíž :).

Autor:  hadXR [ pon 28. srp 2017 0:16:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Zdar, jsem rád že vidím nový přírůstek.
Takhle na fotkách vypadá pěkně.

Jestli pár let nejela na benzín tak ten zbytek co byl v nádrži natáh vlhkost a proto to na něj nejede. Takže ideálně sundat nádrž, vylejt zbytek, kouknout jak to tam vypadá s korozí a natankovat novej pak by to mělo běžet.
Pak je otázka co tam je za ten výfuk, jestli z něj někdo vyhodil katalyzátor tak to bude na té stk taky problém.
A jestli je koroze jen u uchycení sedaček tak je to celkem výhra, tam to není těžký opravit.

Autor:  djangi [ pon 28. srp 2017 14:58:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Z fotek leštěnka, popisu nevěřím :-D Co jsi za ní dal není-li to tajné a na jakém polském webu jsi na to narazil? :-)

Autor:  BiggI [ pon 28. srp 2017 16:25:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

noo dohodli jsme se na 820 €
Z mého úhlu pohledu je toto auto více než dobrý základ prostě :)
Auto jsem našel na www.sprzedajemy.pl a celou dobu si s majitelem psal přes google translator :grin:

Autor:  BiggI [ úte 29. srp 2017 19:19:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Tak konečně po několika letech možu sesumírovat, jak jsem se dostal ke svému prvnímu autu :).

Je mi 22, takže řidičák už mám víc jak 4 roky. V té době se na bazoši objevila sirrka, modrá MK1 2.3 V6 z a 25 000 Kč. Tahleta Sierra mě naprosto učarovala a od té doby jsem po Sieřře tak nějak toužil. Jenže problém byl v tom, že v té době jsem byl přijat na studium v Anglii, tak na co by mi bylo auto tady v Česku. Nemusím dodávat, že byla rychle pryč…. Potom se ještě objevil modrej MK4 Ford Escort, taky za 25 tisíc, než jsem se stihl s majitelem domluvit, tak si ho někdo odvezl na díly.
V Anglii jsem pak byl už 2 a půl roku, našetřil jsem nějaké peníze a vzhledem k tamním cenám, jsem začal uvažovat o koupi auta.
Nutno zmínit, že jsem tam byl členem místního klubu retro aut, takže jsem se pořád pohyboval okolo aut roku 1995 a starší.
Prvního angličana jsem uvažoval Lexus IS200, zadní náhon, cena okolo 1000 liber a v blízkosti velká komunita.
Nějak to nedopadlo, přišlo mi to moc moderní a tíhnul jsem k Fordu.
Druhý angličan byl Ford Focus ST170, taky kolem 1000 liber byly k mání a už to byl Ford. K ST170ce se přidal Saab 9.3 kabrio, který se občas dal sehnat taky za slušnou cenu.
Auto jsem chtěl koupit těsně před odjezdem domů a mezitím se všecky Focusy a Saaby prodaly. Nicméně jsem měl pořád vyhlídnuté 2 kousky na které jsem se měl jet podívat.
V rychlosti, nedopadlo to kvůli pojištění auta na cestu - mohl by být problém, kdyby se něco stalo a domů jsem letěl letadlem s přítelkyní.
V tu dobu byla na prodej ve Zlíně vínová Ghia hatchback 5dv na bazoši s cenou nabídněte a já než se stihl rozhoupat, tak byla pryč.

V červenci jsem se vrátil do Česka a šel jsem rovnu hledat sierru. Tady se nic nenabízelo, krom bílého kombíka s automatem v Praze.
Zvažoval jsem i jiná auta - Corolla G6, Ford Puma, Lancia Lybra nebo Mercedes C180. Vše to byla ale jen slabá náplast za sierru a já si řekl, že i kdybych měl kterékoliv ze zmíněných aut, tak bych stejně koukal po Sierrách. Hledal jsem jak na mobile.de tak na autoscoutu. Nic slušného nebylo a uchýlil jsem se k poslední variantě, a to bylo Polsko. Portál sprzedajemy.pl nabízel spoustu sierr za pochybné ceny, tak jsem uvažoval jen o těch dražších. Do oka mi padlo modré coupé s cenovkou lehce nad 45 tisíc kč. Sierra byla jakš takš pěkná, s prodejcem jsme si vyměnili dost zpráv a on zaslal fotky - auto měl rozdělané zrovna. Nicméně 45 mi přišlo celkem dost. V tu dobu se objevila v Česku u Příbrami Puma 1.7 s koženým interiérem a já byl rozhodnutý jet pro Pumu. Puma se rozbila při testovací jízdě zájemci, co přijel přede mnou a já byl zpět u Sierr. Chtěl jsem to modré coupé ukecat na 39 tisíc, ale s tím prodejce nesouhlasil. Den na to, mi taťka ukazuje, že se jen tak mrknul na sprzedajemy a našel tam červený DOHC sedan za poloviční cenu, co to coupé. Auto vypadalo velice dobře, majitel ho měl 12 let a bylo to jen 170 km daleko. Ten den jsme se s majitelem domluvili a po obědě vyrazili.
Na příjezdové cestě stála na prodej červená Astra a dál se objevovalo více aut na prodej. Výčtem 2 toyoty Rav4, pak tam byl Mercedes ještě s německou SPZ a uprostřed dvorku stála naleštěná červená sierra. Už na první pohled jsem byl lehce zamilovanej.

Majitel Adam by si vzhledem nezadal s Vinem Dieselem, o autě mi řekl téměř vše. První s ním jezdil jeho otec, pak sám majitel a pak jeho manželka. Sierru jsme s taťkou obešli ze všech stran a když jsme se shodli, že vypadá velice dobře, šli jsme ji projet. První řídil majitel a autu dával celkem za uši. Pak si vyměnili sedačky s taťkou. Taťka jel o poznání pomaleji a snažil se vycítit co nejvíc z jízdy. Po návratu na pozemek majitele, jsme začali zkoumat zda fungují všechny světla atd.

Vše fungovalo jak mělo a auto na nás dělalo velice dobrý dojem. Majitel se nám eště svěřil, že auto jede jen na plyn. Na benzín se dusí a vynechává, ale na plyn jede špičkově. Je to asi tím, že jezdil několik let jen na plyn. Auto mělo lakované oba přední blatníky, kvůli kolizím se srnama.

V domě jsme pak vyplnili kupní smlouvu a já zaplatil 820 € na kterých jsme se dohodli. Adam si prohlížel moji občanku a ptal se, že jestli su svobodný. Říkám, že jo… jeho odpovědí byl smích a konstatování, že s takovým autem dlouho svobodný nebudu. (zdravím přítelkyni, která mě ukecávala na koupi Mini Coopera).

Už jsem chtěl s autem odjet, ale Adam šel ještě do svého skladiště (rozuměj přilehlý les u domu) kde vyhrabal přední masku na sierru ve vínové barvě, protože ta na autě má jednu mřížku prasklou. Jeho otec ještě přišel s takovým ochranným bazmekem na šíbr. Adam nevěřícně koukal na ten kus plexiskla a nevěděl, že něco takového k autu bylo. Dal mi i tohle. Pak jsem já konstatoval, že sirrka má poškrábaný přední okynka od stahování. Adam opět odešel do svého lesíka a za chvilku přitáhl černé dveře z řidičovy strany, že okynko je fajne a ještě mám náhradní dveře, které sice byly porostlé lišejníkem, ale jinak dobré. Po naložení všech součástek jsme se rozhodli odjet. Adam zamáčkl slzu a já se chystal nastartovat – nešlo mi to. Ten jen zkušeně přišel a řekl „ gazu ji musíš dat“. Pak sierra naskočila a já mohl odjet. Jel jsem pomalu za taťkovým focusem a zvykal si na své první auto.

Co mě uhranulo jako první věc byl zvuk sierry díky přivařené koncovce výfuku, která byla dost hlasitá a sierra měla takový plechovější a syrovější zvuk. Další věc byla spojka, která má neuvěřitelně dlouhou dráhu stejně tak jako dráhy řazení. Nic, co by mi vadilo, ba naopak, jen to chtělo zvyk. Naopak na zadní náhon jsem si zvykl hned. Zatáčky jsem mohl projíždět uplně jinak, že s předním náhonem. Výkonu sierra poskytovala dostatek – resp. Celou cestu domů jsem měl banán na tváři a občas se jen tak začal smát, když jsem podřadil a přidal plyn.

Cesta dlouhá 170 km uběhla jako voda a já byl příjemně unavený, ale hlavně, měl jsem své první auto a ještě k tomu to byla už dlouho vysněná Sierra.

Co bude následovat:

Auto musím připravit na dovozovou STK, takže sierra musí jet na benzín + je potřeba komplet vyměnit přední brzdy a vyvařit 3 prorezivělá místa v podlaze.

Autor:  sts [ stř 30. srp 2017 9:41:02 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Gratuluju ke krásné vysněné Sieře, ať máš radost z každé jízdy :grin:

Autor:  burak [ stř 30. srp 2017 20:41:03 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

pekna palubku mam na pude v top stavu jen vrchni dil a zapalovac taky najdu kdybys chtel

Autor:  nebema [ čtv 31. srp 2017 15:41:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Gratuluji a přeji dlouhou zamilovanost. Vzhledem k tomu, že Sierry jsou úžasné držáky, dlouhá bude.
Mně to už drží 12 let po 15 letém platonickém toužení. Zatím není důvod nic měnit a po pravdě řečeno netuším, co by Sierru mohlo nahradit.

Autor:  BiggI [ ned 03. zář 2017 13:35:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Zatím to je holka problémová. Během dneška a zítřka namontuju zpět nádrž, novej palivovej filtr a zkusím ji nastartovat na benzín.

Předběžně se ptám, kdyby na ten benzín nenaskočila:

Řešil jste někdo sehnání nových/funkčních vstřiků? Já našel na netu za 3000 kč jeden. Možná potřeba nebudou, ale ptám se dopředu :). Díky

Autor:  djangi [ ned 03. zář 2017 13:43:35 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

A co takhle vstřiky vytáhnout a zkusit zda "cvakají" případně je hodit do ultrazvuku? Ale pozor, pokud ultrazvuk, tak leda s pulzním napájením vstřiků... už jsem se s tím taky vydrbal, když jsem ho tam vrazil jen tak a natvrdo sepnul... Bordel ho zaseknul v otevřené poloze, takže bylo po vstřiku a jelo to jen na fullgas jinak se to hned totálně zalilo benálem :-D :-D :-D

Autor:  BiggI [ čtv 07. zář 2017 9:33:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Byl se mi na auto podívat elektrikář.
Máme 2 názory, co s autem je.

Názor 1:
Sierra v minulosti špatně jela na benzin, tak tam polák hodil plyn a víc se o benzin nestaral a jezdil tak doteď.

Názor 2:
Ten plyn tam někdo nainstaloval takovým způsobem, že znásilnil celý auto.

PROTOŽE:
V pojisktové skříňce bylo natvrdo čerpadlo zapojený tak, aby prostě jelo furt.
Do relé na čerpadlo nejde elektrika ani žádný signál z řídící jednotky (tady je možná příčina, že odešla řídící jednotka a proto tam polák dal plyn). Možná jsou ještě špatný ty vstřiky, což může ale nemusí být výsledek teho, že auto jezdí jen na plyn.

Volnoběh auto drží jen na plyn, ale na benzin vůbec, protože ten volnoběžnej motorek má zaslepenou jednu díru a přestříhaný dráty a celý je to tam nějaký dokurvený. Navíc od něj nejde jedna hadice, jak by měla....

Takže..... je to pěkně v prdeli. Budu se snažit sirrku dovézt k jednomu sierra specialostovi co má i certifikaci na dělání plynu, snad potom budu vědět víc....

TZN možná budu poptávat kabeláž na DOHCčko a pojistkovou skříňku.

Termín, kdy auto bude na silnici se tím pádem odkládá na neurčito, protože dokud nejede na benzin, tak se nebude ani vyvařovat.

Autor:  Tomin [ čtv 07. zář 2017 11:34:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Zacni stahnutim schemat k DOHC. Je to celkem trivka.
Aby se zapla pumpa, musi se zatocit motor = projit signal od snimace kliky do ECU.
A samo. musi byt ok napajeni ECU. Vic netreba.

Autor:  Xixao [ čtv 07. zář 2017 11:52:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Měl jsem kdysi Sierru na plyn a taky jsem řešil volnoběh, resp. starty na benzín a na plyn.
Původní majitel jezdil jen na plyn.
Vyměnil jsem pro dobrý pocit svíčky a trošku se v tom vrtal a pak jsem měl veliký problém vůbec nastartovat.
Nakonec co si vybavuju, tak jsme zkusmo "seřizovali předstih" za běhu motoru.
Na benzín a na plyn bylo ideální různé nastavení. "Seřídili" jsme to na plyn a už jsem se v tom radši nikdy nevrtal. :-)
Takže (můj) problém spočíval v rozhozeném předstihu.
Měl jsem 2,0 OHC s katalyzátorem, r.v. tuším 1989.
...třeba to trošku pomůže.

Každopádně držím palce, auto vypadá pěkně.
Pevné nervy!

Autor:  Tomin [ čtv 07. zář 2017 11:54:53 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

U DOHC je predstih dany. Tam se nic nesteluje.

Autor:  Xixao [ čtv 07. zář 2017 12:02:34 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Tomin píše:
U DOHC je predstih dany. Tam se nic nesteluje.

Aha, tak to jsem nevěděl, DOHC už je pro mě moderna. :smile:
Každopádně co jsem věděl, to jsem radši napsal.
LPG je dobrý sluha, ale zlý pán. :(

Autor:  BiggI [ čtv 07. zář 2017 12:11:27 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Já su ochotnej nechat celej plyn vyhodit ven a ať to jede dobře jen na benzín. Mimochodem, strýc co je mechanik, tak říkal, že se mu nějak celkově nelíbí zvuk teho motoru. Má někdo tak nějak odhad co stojí GO motoru ? :)

Nervy jsou zatím pevný, jen s časem to bude horší. Je to moje první auto a jsem skálopevně rozhudnutý, že budu v této sieřře jezdit :grin:

Autor:  Tomin [ čtv 07. zář 2017 12:27:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Nějak nelíbí zvuk = generalka ? :-) Zná zvuk DOHC fakt dobře ? Klepe to na klice ?
Generálka není levná nikdy. (nové těsnění, nové šrouby hlavy, nové šrouby ojnic, atd. atd.) Navíc riziko že ten co to bude stavět něco podělá ...
Lépe někde koupit celej motor za pár litrů.

LPG bych netrhal, pokud to není nějakej super bastl a jezdí to na něj. Spíš jen najít člověka kterej se
neštítí voltmetru a dát to prostě do cajku.

Autor:  djangi [ čtv 07. zář 2017 12:32:04 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Hele ma.to platne polske doklady porad? Kdyby ti to nejak pomohlo, tak bych ti byl asi schopny zaridit dovozovou STK v tom stavu v jakém to je...

Autor:  BiggI [ čtv 07. zář 2017 13:12:12 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

djangi:
Platné polské doklady to má, mám techničák, smlouvu o koupi, kartu pojazdu a má to technickou nějak do června 2018. Akorát pojištěný to už není. Bylo by super získat český čísla aspoň někam jet do servisu :mad:

Tomin:
Nevím jestli zná zvuk DOHC, sierru nikdy neměl, ale nebojím se říct, že mu týdně rukama proje 10 aut různých značek.
Variantu jiného motoru nezavrhuju... ale to je až poslední možnost. N9C, 88 kW.
No na LPG to jezdí, ale bastl to bude asi slušnej.
Momentálně to je rozdělaný tak, že to nejede na nic. Má ještě jednou přijít elektrikář a poskládat to zpět, aspoň ať to jede na něco a já to možu aspoň pojistit a jet někam to nechat dát do kupy.

Autor:  djangi [ čtv 07. zář 2017 14:06:57 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

BiggI píše:
djangi:
Platné polské doklady to má, mám techničák, smlouvu o koupi, kartu pojazdu a má to technickou nějak do června 2018. Akorát pojištěný to už není. Bylo by super získat český čísla aspoň někam jet do servisu :mad:

Takze co? Mam zjistovat, zda to zvladnu? :-D muselo by to nejak dojet do Brna :-D

Autor:  BiggI [ čtv 07. zář 2017 14:12:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Zkus to zjistit prosímtě.. jako ono to na něco pojede :) jen uvidíme na co a jak :D každopádně děkuju už dopředu za snahu

Autor:  Ales007 [ stř 20. zář 2017 16:31:30 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Další červenka... :wink:

Autor:  BiggI [ čtv 28. zář 2017 13:20:56 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Nemáte někdo funkční TPS prosím? Asi ho budu potřebovat
To moje chudák auto je uplně domrdaný tim plynem....
Naměřil jsem na TPS při zavřené klapce 1.81V a při otevřené 4.73V

Takhle to "jede" na benzin....
Zvlášť se zaměřit na to, jak se změní zvuk nad 3 tisíce otáček a taky jak to jde pak tak hrubě.
https://www.youtube.com/watch?v=Rzhx0dXdMR4

Co je udělaný a zkontrolovaný:

1) nový svíčky
2) nový kabely od svíček
3) rozvody OK
4) tlaky ve valcich 13-14
5) novej palivovej a vzduchovej filtr
6) vyměněný prasklý hadice (za klikovkou) - už ale praská znova
7) vyčištěná nádrž a nalitej novej benzín
8) zkontrolovanej rozdělovač - dle moma se vyplatí koupit nový víčko a palec
9) vstřiky kontrolovaný a taky OK

Jakoukoliv radu ocením... Už nevím co s tím (auto je už víc jak měsíc v garáži a nic nepomáhá).

Děkuju

PS: Když ani tohle nepomože, tak jedu nechat vyndat komplet plyn... když ani to ne, tak do servisu to dát někemu a když ani to ne, tak jinej motor.....

Autor:  Tomin [ sob 30. zář 2017 11:24:49 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Na TPS se vykasli. Zbytek jsem Ti popsal na facu. Rozdelovac taky.
Pak zkusit jinou civku a zesilovac pod ni (co ji spina)
Doufam ze ten plyn se nehrabe do zapalovani a neridi jiskru on. To by mohla byt pricina trablu tez.

Autor:  BiggI [ sob 14. říj 2017 11:49:00 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Tak:
Mám v autě jiný MAP, jiný TPS, nový svíčky (Ford) a nový kabely ke svíčkám, prostříkal jsem kontakty a auto jelo jak švýcary na 4 válce. Při testovací jízdě chvilku jelo krásně ale pak zas 3 válce a dokonce to vůbec ani pak nechtělo jet. :P
Poklepali jsme rozdělovač, pohýbali s káblama a zas to pak jelo...takže jsme se rozhodli koupit nový víčko a palec.

Po výměně palce a víčka auto pořád jede jen na 3, špatně se sbírá z nízkých otáček a prostě to je špatný.

Ukázka:
https://www.youtube.com/watch?v=Et9IgSVoyI8

Nějaká rada? Tak nějak tipuju, že to bude ve elektrice, ale už nevím po čem šáhnout. Dneska prostě projdu všecky kábly a prostřiknu a zkontroluju. Dál už nevím.

:help:

Autor:  djangi [ sob 14. říj 2017 20:46:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Počkat... takže s novým palcem a rozdělovačem to jede hůř jak na starý?

Autor:  prochy [ sob 14. říj 2017 21:10:58 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Zkus jestli neni povystrceny konektor motorove kabelaze. 2 jsou u silentbloku drzaku motoru na strane spolujezdce a dalsi konektory za baterkou. Pri vyndavani baterky se muze stat, ze se konektor za baterkou odaretujena povytahne.

Autor:  BiggI [ ned 15. říj 2017 12:01:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

djangi:
Ano, ono to jelo hůř, ale on ten problém asi nebyl a nebude v tom rozdělovači.
Takhle to vypadalo po výměně:
https://www.youtube.com/watch?v=f5pI6uEJaY4
:savle:
Pak jsem pročistil veškeré elektronické konektory - rozpojil, vyčistil, prostřiknul, zapojil a jisté zlepšení bylo vidět:
https://www.youtube.com/watch?v=o_LPIIanDpc
důležité je všimnout si, že když přidám jemně, tak to jakš takš valí na 4 válce, když přidám hruběji tak to jede na 3
Pak jsem tedy šel po vstřikách, resp. jejich el. konektorech, který jsou na můj vkus dost volný:
https://www.youtube.com/watch?v=YUCLzgy0ATA
:P
Prostě jsem je jen tak dotlačil, co to šlo a tady he výsledek:
https://www.youtube.com/watch?v=eHJ2bTYnrGQ

Krásně na 4, jen se to hůř sbírá z volnoběhu, ale rozdíl tam je teda :wink:

Zjištění na těch konektorech - nemají žádné zajišťovací pružinky, prostě tam jsou jen tak nacvaklý, ale je to dost volný. Je možné, že to jsou ty konektory nebo se "chytla" ta pročištěná elektrika, zatím auto jede furt na 4.

Autor:  Tomin [ úte 17. říj 2017 20:04:50 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Sepis co si uz zkousel.

Civku si zkousel jinou ?
(Zapalovani je seriovy obvod. Vse co je po ceste ma vliv na silu jiskrt. Civka+ kabely+ rozdelovac+ svicky.

Autor:  BiggI [ stř 18. říj 2017 10:36:51 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Vyměněný:
Svíčky
Kabely ke svíčkám
palec a víčko rozdělovače
palivovej filtr
vzduchovej filtr
regulátor tlaku paliva na liště
benzín v nádrži - nádrž vymytá, očištěná, novej benzín....
TPS
MAP

Zkontrolovaný že je OK
Rozvody
Vstřiky
tlaky ve válcích
volnoběžnej motorek

Cívku jsem jinou nezkoušel, ale je nutno podotknout, že tam je hodně elektriky navíc (skrz ten plyn) i přímo na cívku, různý relátka atd.. :P
Klidně nafotím, pokud to pomože.

Stránka 1 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/