Fordsierra.cz
http://www.fordsierra.eu/phpBB3/

Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX
http://www.fordsierra.eu/phpBB3/viewtopic.php?f=16&t=12146
Stránka 3 z 3

Autor:  BiggI [ sob 02. pro 2017 22:41:31 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Zapomněl jsem to sem napsat :) vypadá to, že skutečně ano....

Vymontoval jsem si z motoru, co jsem koupil od moma lištu, vstřiky a regulator tlaku paliva.. namontoval do mého auta a světe div se.. ono to vrčí jak má :)

https://www.youtube.com/watch?v=o0Ko-pTto3g

(hrubší zvuk je skrz takovou koncovku co je na vyfuku)

Teď mě čekají věci jako:
brzdy
servo co teče
přední náprava - silentbloky
motor co teče

Autor:  djangi [ sob 02. pro 2017 22:45:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Co si pamatuju z facebooku, tak prý bude měnit motor... Což je sice dle mě zbytečné, ale co už...

Autor:  hadXR [ sob 02. pro 2017 23:13:13 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Tak super, to bylo jasný, že to bude něčím v té palivové soustavě.

Autor:  BiggI [ sob 16. pro 2017 13:58:47 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Další info:
Přední náprava už je ok
Zatěsněn chladič (časem koupím novej)
Výměněn dekl motoru, kterej byl prasklej
Vyměněno čidlo na teplotu pro budíky, takže teplota už taky ukazuje jak má

Zbývá:
Navařit katalyzator
Vyřešit úniky oleje mezi převodovkou a motorem
Vyřešit tekoucí servo - objednané gufera, tak snad výměna pomůže

Pak se snad možu ukázat na STK

Dotaz pod čarou


Když dojíždím na křižovatku, mám vyřazeno a dobržďuji, tak občas motor zdechne, občas si sám lehce vyhodí otáčky výš. Setkal se s tím někdo prosím?
Je fakt, že budu muset poštelovat ten šroubeček, kterým se ladí volnoběh na klapce, ale pochybuju, že to je tohle.
Děkuju

Autor:  Tomin [ sob 16. pro 2017 15:41:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Na klapku nesahej, pokud tesni jak ma. Klapka se ma zavirat az na doraz, tesne pred bod kde by se uz zadrela do hliniku.
To ma chytat ten sroubek.
Reseni volnobehu klapkou neni oprava problemu, ale obchazeni.

Take Ti muze nekde trochu prisavat vzduch a pak se to take muze takhle projevovat.
Co odvetrani klikove skrine ? Je v cajku ta hadice a kolinka za motorem ?
(to zpusobuje chudou smes na volnobehu a obcasne tendence ke schcipnuti)

Pak tam muze byt pristupny sroubek na obtok kolem klapky, ale tim se take volnobeh nesteluje. Je to jen na doladeni
bohatosti smesi / CO.

Volnobeh se ridi volnobeznym ventilem. Muzes ho vyndat, vycistit, pak vyprat v nejakem "cistici vstriku" apod.
a pak trosku namaznout treci pouzdro v nem nejakym kvalitnim olejem.

Autor:  BiggI [ sob 17. úno 2018 22:23:15 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Po nějaké době zase napíšu co se na autě udělalo :wink: .

To s tím dojížděním na křižovatku bylo zapříčiněno "špatným" benzínem - a pak že Benzina je nějaká kvalita, tfuj :P

Na auto jsem dlouho nemohl ani sáhnout, protože děda měl v garáži toyotu, kterou vyvařoval, takže sierra strávila měsíc venku a já nemohl udělat nic. Jakmile byla garáž volná, tak se vyřešilo tohle:


1. úniky oleje mezi motorem a převodovkou


> Střední díl výfuku dolů
> Kardan dolů
> Převodovka dolů
> Spojka dolů

Vyměněno gufero a vše namontováno zpět

Koupeny Recaro sedačky :!:

Koupeny přední světla s elektrickým naklápěním, zadní plast mezi světla a nějaké další blbosti, co mi na autě chyběly nebo byly rozbité - zapalovač, kastlík pod radio, záslepky na šrouby.

Koupen katalyzátor

2. drobné opravy

> opraven prasklý rámeček kolem řadící páky
> prasklý plast mezi zadními světly vyměněn
> doplněn zapalovač a vyměněn rozbitý kastlík pod radiem za nerozbitý

3. pokus o namontování katalyzátoru

Chtěli jsme namontovat katalyzátor, ale nějak se nedokáže napojit - rozuměj zadní tlumič je nějaký hajzl, co leze šejdrem a předchozí "neKat" byl udělán na míru.

>objednán výfuk od katalyzátoru dozadu, snad se teda příští víkend podaří namontovat

V plánu je taky vyměnit to gufero v řízení, aby to neteklo.

Pokud se vše tohle podaří, tak snad bych pak mohl na STK.. po půl roce co jsem majitel sirrky :paneboze:

Dotaz na konec :idea:

Už jsem zmiňoval, že palivové čerpadlo je zapojené natvrdo a že do pojistkové skříně, tam kde má být čerpadlo zapojené, nejde šťáva. Tudíž po otočení klíčkem čerpadlo jede furt. Může to nějak souviset tady s těma drátama co lezou pod rezervu, co jsou šmiknutý ? (modrej a hnědej) Neví někdo kam to vede prosím?

Příloha:
28208475_2261183337240838_1206018013_o.jpg
28208475_2261183337240838_1206018013_o.jpg [ 122.5 KiB | Zobrazeno 8316 krát ]

Autor:  cosworth [ ned 18. úno 2018 9:52:40 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

to mel nekdo udelanej vypinac na cerpadlo paliva

Autor:  BiggI [ ned 18. úno 2018 22:18:54 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Dráty furt nevím od čeho jsou, ale zkusím si pohrát s tím čidlem, co to bude dělat/nedělat, když do teho praštím, zamačknu tlačítko atd.

Autor:  BiggI [ sob 21. dub 2018 20:33:52 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Tak pro ty co nesledují facebook nebo ho nemají...

prošel jsem na dovozové STK, mám SPZtky a auto mám legálně registrované :!:

Příloha:
30652618_2351276664898171_964018951619084288_n.jpg
30652618_2351276664898171_964018951619084288_n.jpg [ 170.55 KiB | Zobrazeno 7959 krát ]


Neskutečně mě teda oškubali co se týče eko poplatku. Za papír z dekry chtěli 2000 kč a nevyjeli mi na něm nic zajímavého - žádná euro norma, žádné rozměry kol, nic.
Eko jsem byl tedy nucen zaplatit 10 000 kč, ikdyž auto je Euro 1 a měl jsem platit 5000 kč :roll: .

Další věc je to, že mi tam napsali jen 1 rozměr kol a to ten, na kterých jsem přijel. Psal jsem do Forda, kolik by stálo dopsání dalších rozměrů do TP :| (klidně stačí jen origo, stejně na to auto nechcu nějaký hrůzně velký kola).

Co se projevilo při nějakém ježdění:

1) brzdy = vše špatně, kotouče kopou do volantu jak blázen, nebrzdí to. Pakny taky v háji a ručka je slabá na PZ kolo. Takže jsem objednal přední kotouče, destičky. Dále dozadu pakny a prasátka, protože to je vytečený.

2) zadní tlumiče jsou vytečený, objednal jsem Sachs

3) nejdou mi sahary :shock: Tohle ještě nevím jak vyřešit

4) při přeřazování auto dost kope :debil:

5) autu se nechce odspodu, vypadá to že něco do 2-2500 ot/min. je to takové línější a pak se to probudí. Může to být tím, že do jezdilo delší dobu na plyn nebo něco, možná ventily, těžko říct. Tohle zatím řešit nebudu, uvidíme za pár tisíc km.

V autě je už utopená několikrát kupní cena a to číslo se bude navyšovat, jelikož jsme se dnes byli objednat na vyvařování podlahy a nosníků

Příloha:
31045353_2366777930014711_8582860690669174784_n.jpg
31045353_2366777930014711_8582860690669174784_n.jpg [ 135.59 KiB | Zobrazeno 7959 krát ]

Autor:  hadXR [ sob 21. dub 2018 22:30:38 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Ty sahary budou čidlem na chladiči.

S tou emisní normou je to v hajzlu no, za Scorpio sem taky platil 10k a E1 plní a v Říši dostane zelenou plaketu. Ale ber to s té lepší stránky, nějakému milionáři si přispěl na novou Teslu :)

Jinak to ber sportovně, koupil sis youngtimer za pár korun a to je vždy krom radosti i starost. Já teď chtěl taky jen vyměnit motor a už sem uříz půl prahu :)

Autor:  djangi [ ned 22. dub 2018 16:33:22 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

BiggI píše:
Co se projevilo při nějakém ježdění:

1) brzdy = vše špatně, kotouče kopou do volantu jak blázen, nebrzdí to. Pakny taky v háji a ručka je slabá na PZ kolo. Takže jsem objednal přední kotouče, destičky. Dále dozadu pakny a prasátka, protože to je vytečený.

2) zadní tlumiče jsou vytečený, objednal jsem Sachs

3) nejdou mi sahary :shock: Tohle ještě nevím jak vyřešit

4) při přeřazování auto dost kope :debil:

5) autu se nechce odspodu, vypadá to že něco do 2-2500 ot/min. je to takové línější a pak se to probudí. Může to být tím, že do jezdilo delší dobu na plyn nebo něco, možná ventily, těžko říct. Tohle zatím řešit nebudu, uvidíme za pár tisíc km.

Se divím, že sis těch sahar nevšiml už když si to ladil a zahříval.. :-)
Jinak mi to trochu připomíná moji Sirku... Nevím jestli to "kopání" není normální... Když je člověk hoodně jemný ke spojce, tak je to v pohodě, ale většinou v tom člověk skáče no...
Mě to pod 2tis nejede vůbec, jen to otřesně vibruje, od 2-2,5tis se tomu dá přidávat plyn, u 3,5 - 4tis teprve dochází k probrání všech mrtvol :-D

Autor:  vit-burian [ ned 22. dub 2018 17:04:18 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Jj, při řazení to kope i u mně. Nevím, jestli je to normální, ale je to o zvyku, když se člověk na spojku soustředí, zvykne si. I tak to občas nenačasuji dobře a kopne mně to. Někde jsem četl v nějaké staré recenzi mezi zápory "příliš citlivá spojka", možná je tím myšleno právě tohle.

V kolika to začíná táhnout mně říkat nebudu, jednak protože mám Pinto a jednak proto, že mi nejede otáčkoměr správně ;)

Autor:  momo [ ned 22. dub 2018 22:55:21 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

vit-burian píše:
Jj, při řazení to kope i u mně. Nevím, jestli je to normální, ale je to o zvyku, když se člověk na spojku soustředí, zvykne si. I tak to občas nenačasuji dobře a kopne mně to. Někde jsem četl v nějaké staré recenzi mezi zápory "příliš citlivá spojka", možná je tím myšleno právě tohle.

V kolika to začíná táhnout mně říkat nebudu, jednak protože mám Pinto a jednak proto, že mi nejede otáčkoměr správně ;)



dělá to i mě... přisuzuju to k vyměklým tlumícím pružinám v lamele který už nepoberou prudší puštění spojky

Autor:  BiggI [ sob 12. kvě 2018 22:00:36 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Další novinky na mém sedanu:

1. brzdy - vyměněné koutouče, destičky, prasátka, pakny. Vyměněné brzdové hadičky a kapalina. Brembo/TRW
2. zadní tlumiče - vyměněno, máme Sachs Supertouring
3. ALU kola - po dlouhém vybírání a rozmýšlení jsem konečně koupil, jen je musím nechat zrenovovat a přelakovat
Snažil jsem se nechat je zapsat do TP, ale jsme v České Republice a všecky oficiální a neoficilání postupy selhaly, takže na ně seru a v TP nebudou
4. přední světla - vypálené a rozbité no name náhrady jsem vyměnil za origo BOSCH s elektrickým naklápěním, komplet rozebrané a vyčištěné, opravené ***
5. připravujeme se na vyvaření, takže rozebírám interiér
6. čekám až přijde čidlo na sahary a zrovna se bude měnit i termostat
7. čekám až přijde plynové lanko, protože se mi třepí (nevěřil bych, jak těžký je sehnat plynový lanko na DOHC)

Příloha:
32169007_2392537534105417_7228898432725811200_n.jpg
32169007_2392537534105417_7228898432725811200_n.jpg [ 162.44 KiB | Zobrazeno 7815 krát ]


Zjišťuju, že to auto bylo fakt těsně před smrtí... tolik věcí co tam je rozbitých :cry:

Příloha:
31952629_2390226981003139_4852713471340445696_n.jpg
31952629_2390226981003139_4852713471340445696_n.jpg [ 134.84 KiB | Zobrazeno 7815 krát ]


***
K těm světlům, mám zapojený konektory do motorků na naklápění, ale světla nenaklápí když otáčím ovladačem v interiéru, neragují na pohyb ovladače. Nicméně když otočím klíčkem a zapnu světla, tak motorky zavrčí a dají se do nějaké polohy. Pokud zapojuju různě dráty do konektoru, tak to i reaguje ty motorky, ale na otáčení ovladačem vůbec. ZKoušel jsem 2 ovladače a nic. Motorky i zavrčí, pokud ovladač odpojím/zapojím Věděl by někdo co s tím? :|

Autor:  Tomin [ ned 13. kvě 2018 20:45:33 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Koukal jsem do schematu a vypada to, ze ten ovladac je jen promenny odpor. Pripoj na nej ohmeter a omer zda se mu meni odpor a v jakem rozsahu. Kdyz to udelas, omerim ten muj pro srovnani.

Autor:  BiggI [ ned 13. kvě 2018 23:12:32 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

děkuju, zkusím, nejdřív se k temu dostanu v sobotu

Autor:  BiggI [ sob 02. čer 2018 21:14:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Auto je momentálně v karosárně, bude asi další 2-3 týdny. Výměna prahů, dost děr v podlaze. Taky kola už jsou zrenovovaná a nalakovaná. Pomalu se z teho stává kompletní renovace.

Příloha:
34193100_2428799377145899_3499601853144891392_n.jpg
34193100_2428799377145899_3499601853144891392_n.jpg [ 123.67 KiB | Zobrazeno 7607 krát ]


Příloha:
32929772_2408504075842096_5567981137084547072_o.jpg
32929772_2408504075842096_5567981137084547072_o.jpg [ 112.11 KiB | Zobrazeno 7607 krát ]

Autor:  BiggI [ úte 17. črc 2018 22:16:07 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Na pár týdnů jsem se odmlčel, protože pochopitelně byla práce na autě, takže opět přidám co se udělalo.

Auto je komplet vyvařené a nalakované, znovu jsem utopil v autě kupní cenu za to vyvaření. Aspoň že už mám i vystříkané dutiny a taky ochranu podvozku...

Pár fotek jak to vypadalo:

Příloha:
Poznámka: Podlaha
32912968_2408091452550025_6169435115832213504_n.jpg
32912968_2408091452550025_6169435115832213504_n.jpg [ 148.08 KiB | Zobrazeno 7324 krát ]


Příloha:
Poznámka: Podběhy zevnitř auta
32266993_2399643516728152_6050880695474061312_n.jpg
32266993_2399643516728152_6050880695474061312_n.jpg [ 137.58 KiB | Zobrazeno 7324 krát ]


Příloha:
Poznámka: Něco málo v kufru
32475309_2399619533397217_7559545111323869184_n.jpg
32475309_2399619533397217_7559545111323869184_n.jpg [ 273.56 KiB | Zobrazeno 7324 krát ]


Příloha:
Poznámka: Podlaha na druhé straně
32844005_2408092402549930_6901741887502155776_n.jpg
32844005_2408092402549930_6901741887502155776_n.jpg [ 130.27 KiB | Zobrazeno 7324 krát ]


Příloha:
Poznámka: Výměna prahů a vyvařování
35386373_2452456631446840_6097428683444715520_n.jpg
35386373_2452456631446840_6097428683444715520_n.jpg [ 152.84 KiB | Zobrazeno 7324 krát ]


Pokračování níže

Autor:  BiggI [ úte 17. črc 2018 22:21:37 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Příloha:
Poznámka: Po vybroušení a nástřiku
36382821_2482302788462224_8313117893868912640_n.jpg
36382821_2482302788462224_8313117893868912640_n.jpg [ 173.11 KiB | Zobrazeno 7324 krát ]


Tady už vnitřek po nástřiku, jsou udělané i nosníky a nějaké další věci zespod, ale to jsem teď nemohl najít, asi to mám v telefonu.

Dále jsem sehnal nepopraskanou šedou palubku ve fajn stavu:
Příloha:
36087692_2469474906411679_2256775670736617472_n.jpg
36087692_2469474906411679_2256775670736617472_n.jpg [ 161.01 KiB | Zobrazeno 7324 krát ]


Mno a taky jsem si koupil další Sierru na díly (opět kupní cena mého auta znovu utracena)

Příloha:
Poznámka: XR
36772185_2496540160371820_1259692600584044544_n.jpg
36772185_2496540160371820_1259692600584044544_n.jpg [ 185.16 KiB | Zobrazeno 7324 krát ]


Příloha:
Poznámka: XR předek
36737940_2496539880371848_142265203927547904_n.jpg
36737940_2496539880371848_142265203927547904_n.jpg [ 146.34 KiB | Zobrazeno 7324 krát ]


S tím se pojí ještě taková příhoda, pro auto jsme jeli tak, že nemělo technickou (nabourané) ale pojištěné bylo. Tak že ho těch pár kilometrů odtáhneme Focusem.
Co se nestalo na Focusu... uvolnila se vodní pumpa a sjel řemen, takže ještě chlápek od kterého jsme ji koupili mě felicií odtáhl ten kousek. Focus zůstal s taťkou na místě. Já se pak vrátil k Focusu a volali jsme dědu ať přijede odtáhnout Focuse. V obou případech jsem vždy řídil tažené auto...

V dalším příspěvku rozeberu to, jak jsme XRko s kamarádem rozebírali :shock:

Autor:  djangi [ stř 18. črc 2018 2:03:42 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Nestalo by to XRko za opravu...?

Autor:  momo [ stř 18. črc 2018 8:57:28 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

djangi píše:
Nestalo by to XRko za opravu...?


pozdě :-D

Autor:  BiggI [ stř 18. črc 2018 9:36:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

djangi:

1) už je pozdě, píšu tohle retrospektivně. XRko je rozebraný na prvočinitele a už je na cestě do šrotu

2) nestálo za záchranu. Bylo shnilé víc než moje červená, navíc bourané a vše co bylo opravované bylo jen tak nějak na oko, protože majitel to měl jako takové auto na zimu na vyblbnutí. Zadní nosníky téměř neexistovaly. Motor bez tlaků, zralej na GO.

3) bylo v ní spousta fajn dílů co jsem si vzal, pak ukážu fotky.

Autor:  BiggI [ stř 29. srp 2018 23:42:06 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Můj červenej sedan už asi nebaví nikeho krom mě. Zase napíšu pár řádků co se udělalo. XRko jsem měl uložené u kamaráda kde jsem jej jezdil soustavně rozebírat 4 dny. Takhle dopadlo:
Příloha:
Poznámka: XR
36975153_2504150076277495_8828789775008792576_n.jpg
36975153_2504150076277495_8828789775008792576_n.jpg [ 158.31 KiB | Zobrazeno 6971 krát ]


Příloha:
Poznámka: XR2
37000469_2504150166277486_7052576882625085440_n.jpg
37000469_2504150166277486_7052576882625085440_n.jpg [ 150.67 KiB | Zobrazeno 6971 krát ]


Obral jsem co šlo a na co jsem věděl, že mám doma místo. Díly jsme museli naložit do Tranzita a já je pak měl po celé garáži, dvorku a pak i v pokoji, než jsem to roztřídil. Roztřídení mi trvalo skoro 2 dny.
Několik dalších víkendů jsem se bavil tím, že jsem vyndával elektriku ze své Sierry takovým způsobem, abych nic neponičil, jelikož do mého sedanu přijde elektrika z XRka.

Příloha:
Poznámka: elektrika
38420945_2021615211501557_6001989515080630272_n.jpg
38420945_2021615211501557_6001989515080630272_n.jpg [ 274.33 KiB | Zobrazeno 6971 krát ]


Momentálně jsem v procesu nandávání XR elektriky do sedana
Příloha:
Poznámka: elektrika 2
38392139_451972575320038_5675619339714166784_n.jpg
38392139_451972575320038_5675619339714166784_n.jpg [ 142.95 KiB | Zobrazeno 6971 krát ]


Jo a už jsem říkal, že bych chtěl v řijnu vyrazit na cesty? :debil:

Autor:  burak [ čtv 30. srp 2018 18:54:09 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

ses do toho pekne pustil :potlesk: jen tak dal

Autor:  BiggI [ pon 03. zář 2018 23:56:48 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Aspoň někdo to ocení :). Já se pokusím napsat další progres, ale pořád to píšu retrospektivně a trošku se v tom ztrácím. Natahat XRkovou elektriku do sedana mi trvalo 4 víkendy, když počítám i nějaký rozumný uspořádání těch káblů ať to nějak vypadá. Mezi těma elektrikama pár rozdílů je a hodně mě to zmátlo (viz třeba konektor na startér který vede uplně jinama). Kuba mi musel pomoct ji definitivně zprovoznit ale Sierra s novou elektrikou nastartovala, což byl jeden z milníků, abych mohl pokračovat dále. Po úspěšném nastartování tedy následovalo uspořádání kabeláže jak v motorovém prostoru tak v kabině. Mezitím jsem přistoupil asi k nejdražší věci na autě... Byl jsem navštívit čalouníka a bude provedeno:
Kompletní přečalounění Recaro sedaček (přední i zadní) - zastáncům originálu se omlouvám, ale origo látka se už nedala zachránit.
Doplnění a dotvarování sedaček.
Manžeta na řadící páku
Oprava RS volantu
Přečalounení dveřních panelů
Přečalounení loketní opěrky
Vyčištění stropnice
Gumy na pedálech mám totálně na sračku, takže jsem objednál černé kovové Sparco, ať to tolik nebije do očí.
Barevnou kombinaci uvidíte až na fotkách, chápu, že né každému se to bude líbit, ale o tom to je aj v životě...

Dále tu máme výměnu repro za něco kvalitnějšího.
Bude vyměněno rádio za stejný a funkční kus s origo zesilovačem.
Vyměněná palubní deska za nepopraskanou (složená ze 3 palubovek).
Ještě jsem objednal červené lišty po obvodě auta a do nárazníků.
Bude taky výměna chladiče.

Auto směřuju stylem, že uvnitř bude veškeré vybavení na "kličku" a elektronické blbosti v autě nechci. Proto celé auto je laděné do stylu forma následuje funkci.
Zbývá dořešit nějaké elektronické vrtochy, pak už můžu skládat interiér do auta...

Příloha:
Poznámka: Uspořádání kabeláže a nasazená palubovka
40556944_2621757871183381_6552452697197379584_n.jpg
40556944_2621757871183381_6552452697197379584_n.jpg [ 116.56 KiB | Zobrazeno 6870 krát ]

Autor:  BiggI [ úte 25. pro 2018 11:48:08 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Tohle je stav pár měsíců nazpět, Sierra kompletní a funkční. Interiér - cosworth mk2 volant, přečalouněné recaro sedačky (přední i zadní), loketní opěrka, nová manžeta na řadící páku. Sparco černé pedály.

Příloha:
Poznámka: Interiér
44525080_2715525918473242_7710732173505986560_n.jpg
44525080_2715525918473242_7710732173505986560_n.jpg [ 181.38 KiB | Zobrazeno 5209 krát ]


Příloha:
Poznámka: Auto
44240114_551727305260373_6989084123390279680_n.jpg
44240114_551727305260373_6989084123390279680_n.jpg [ 135.01 KiB | Zobrazeno 5209 krát ]


Auto momentálně vypadá trošku jinak, dost bídně, ale o tom někdy jindy. Teď si zavzpomínám jak hezký jsem to měl, když jsou ty svátky.

Autor:  djangi [ úte 25. pro 2018 11:58:24 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Takze klempirska zatim nic moc..? :-/ nad tim volantem (pokud je to normal 3raminko mk2) jsem taky hodne uvazoval :-D tak uvidim jeste :-D

Autor:  BiggI [ úte 25. pro 2018 12:14:01 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Není to normál 3ramínko mk2, je to kožený 3ramínko cosworth mk2, má i menší průměr oproti normálnímu :).
Klempířinu po bouračce už mám hotovou (blatník, auto srovnané, ještě vyvařený lem zadní - objevila se rez celkem znenadání. Dokonce už mám i nové nárazníky nachystané (tady bude menší vylepšení oproti předchozímu stavu). Jen čekám na lakovnu a pak ji můžu zase složit. :debil:

Autor:  djangi [ úte 25. pro 2018 12:19:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Ajooo :-) no tak to uz je dobry relativne :-)

Autor:  BiggI [ ned 03. úno 2019 22:33:16 ]
Předmět příspěvku:  Re: Moje první auto: Červený sedan 2.0 CLX

Skládáme auto po bouračce, Sierra dostala přední nárazník pro mlhovky z Anglie. Bože, na tom autě se sáhnulo snad na vše a má díly možná už z víc jak 10ti Sierr. Srovnaný to je po havárce dost pěkně, mezery sedí. To auto nikdy nebude pěkný jak origo Sierra, ani nemá výbavu, ale je moje :tuli:

Příloha:
X.jpg
X.jpg [ 509.18 KiB | Zobrazeno 4405 krát ]

Stránka 3 z 3 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
https://www.phpbb.com/