Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je pon 22. črc 2019 22:50:57

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 90 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: stř 18. říj 2017 13:52:26 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11436
Bydliště: Praha
A co ŘJ a její konektor?
Už jsem zažil auto, které taky nefungovalo, jak by mělo a stačilo dotáhnout šroub na konektoru u ŘJ a vše bylo OK.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 18. říj 2017 15:39:03 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 25. srp 2017 8:39:51
Příspěvky: 68
na ŘJ se podívat možu, ale když to auto zvládlo dojet víc jak 170 km na plyn, tak by ŘJ měla byt OK, ne? :grin:

_________________
Červený polský peklo - sedan 2.0 DOHC 1991


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 18. říj 2017 20:03:23 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 948
Bydliště: Kladno, Praha
Nafocení asi nemá smysl. Oměř jen že na jednom pinu cívky je poctivých cca 13Volt
a pokud bude, tak pak bez osciloskopu už nemá cenu nic řešit a rovnou cívku zkusit vyměnit.
Nemusí byt ani ze Sierry, vem "jakoukoliv" z něčeho co má samostatnou cívku a už elektronické zapalování.

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 18. říj 2017 20:25:19 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 948
Bydliště: Kladno, Praha
BiggI píše:
... tak by ŘJ měla byt OK, ne? :grin:

Úvahy tohoto typu bych fakt nepoužíval. Teď to nechodí a tak podezírej vše co lze, jinak to taky nemusíš najít.
Špatné kostry jsou obecně mrchy na hledání a rozhodně u nich nemusí platit takováto "selská logika".

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 18. říj 2017 21:26:11 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 25. srp 2017 8:39:51
Příspěvky: 68
zítra proměřím a mrknu na tu ŘJ, děkuju za každou radu :)

EDIT:

Řj - dost zoxidovanych konektoru, tak jsem pročistil a prostříkal..... chvilku to pak vypadalo, že dobrý, ale zas to dnes nejde jak má :mad:

Cívku jsem proměřil - pri klicku ve 2. poloze dává 11.7 V
Pri zapnutem motoru dava 12.96V

"Posun" - už neudrží ani volnoběh :nono:

_________________
Červený polský peklo - sedan 2.0 DOHC 1991


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 22. říj 2017 19:19:03 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 25. srp 2017 8:39:51
Příspěvky: 68
Aktuálně

Zkusím popsat problém co nejdetailněji

Za studena:

Auto nastartuje třeba až napodruhé - napoprvé jen točí a nic
Po nastartování hodně kolísají otáčky a auto se klepe (500 - 1500 ot/min) pak se ustálí asi na 900 ot/min
Auto reaguje opožděně na pedál plynu - lehká prodleva tam je
Když se otáčky ustálí a já lehce šlápnu na plyn, tak auto jde do otáček jak má a má i zdravý zvuk... DULEŽITÉ - když přidám pak i plnej plyn než spadnou otáčky do volnoběhu, tak auto má zdravej zvuk a reaguje jak má
Když přidám hruběji plyn tak se auto dusí a nechce se mu do otáček, nemá zdravý zvuk
Z volnoběhu a celkově z nízkých otáček se temu nechce

Zahřáté
Lehká prodleva po přidání plynu tam je neustále, ale auto má zdravý zvuk a víceménně se chová jak má ať dělám cokoliv

Podotýkám, že "zahřáté" u mě znamená že na ukazatelu teploty jak je "NORM" tak se dostanu do půlky M a víc to nevyleze

Vážně nevím kam směřovat podezření..... řídící jednotka? :debil:

Příští týden budu mít nachystanou diagnostiku, tak si vyblikám kody a snad se k něčemu dostanu, ocenil bych ale nějakou reakci na popis mého problému - za studena vše špatně a zahřáté jakš takš.

Děkuju
:help:

_________________
Červený polský peklo - sedan 2.0 DOHC 1991


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 23. říj 2017 9:57:42 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 948
Bydliště: Kladno, Praha
Tlak benzinu je kolik ?

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 29. říj 2017 17:56:08 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 25. srp 2017 8:39:51
Příspěvky: 68
Tlak paliva (měřen na palivovem filtru, protože nemam jiné šroubení) je 3,7 - 3,8.
Včera večer auto vypadalo, že už pojede dobře..... prostě po nastartovani to drželo otačky na 1500, pak to krásně klesalo na 900. Auto se neklepalo, hladkej chod.. po přidání plynu i za studena vše OK.
Vypnul jsem, zhasnul v garáži a šel spát. Ráno auto zkusím a jede hrozně špatně.. Celý se třepe, nejde za plynem.. no prostě problém, který přetrvává. Taky když přidám plyn a otáčky klesnou do volnoběhu, tak se jakoby propadnou a má to tendenci chcipnout... Přitom diagnostika blikala vše OK.

:plac:

Ještě takovej poznatek - když jsem pak odmontoval vzduchovej filtr a celou tu soustavu až po klapku... tak vzduchovej filtr byl od benzinu a z klapky kapal benzín...Benzin šel taky z regulátoru tlaku paliva - když jsem na něm nahoře oddělal hadici a chvilku podržel prst a pak ho oddělal - vystříklo to. To asi normální nebude co?

Začínám být zoufalej takovým způsobem, že mám chuť sehnat prostě novej motor a vyměnit ho.... :debil:

_________________
Červený polský peklo - sedan 2.0 DOHC 1991


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 29. říj 2017 18:09:53 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: pon 07. pro 2015 21:30:57
Příspěvky: 150
Bydliště: Frýdlant n./O. - Ostrava
Hele a zkousel jsi to nekde piradne protahnout? Ono uz to muze byt jen nejaky rozesrany z vecnych startu a zadneho jeti treba :) poradne propalit svice a vsechno :)

_________________
Jawa 50/20 1967 zelená štětkolíza... cca 2xobjetá celá ČR hlavně díky Transpubliku :-D galerie
Manet M-90 1951 @ 125ccm karb. Bing 18 galerie video
Ford Sierra 2.0iS 1986 - 85kW, XR4i podvozek, samosvor... galerie
Ford Sierra 1,8TD 1990 - vínová socka s kopou dodělávek :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 29. říj 2017 18:14:13 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 25. srp 2017 8:39:51
Příspěvky: 68
Zkoušeli jsme to už asi 2x cca ... 14 dni zpět...při jízdě se občas chytla, jakože dobrý na chvilku a pak zas špatný do puvodniho stavu, že to cukalo a nejelo, 1x dokonce chcipla uplně, že jsme to museli odstavit na krajnici

_________________
Červený polský peklo - sedan 2.0 DOHC 1991


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 29. říj 2017 18:16:56 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: pon 07. pro 2015 21:30:57
Příspěvky: 150
Bydliště: Frýdlant n./O. - Ostrava
14dni... To tam toho bylo jeste dost na ho*no ne? :) Jinak moje stala 14dni a taky nechtela mrcha.. po městě ok, vyjedu na rychlostku pridam a dusi se... Tak podradim, dam ji napit, pokuckala a od te doby zas lita jak vino :D

_________________
Jawa 50/20 1967 zelená štětkolíza... cca 2xobjetá celá ČR hlavně díky Transpubliku :-D galerie
Manet M-90 1951 @ 125ccm karb. Bing 18 galerie video
Ford Sierra 2.0iS 1986 - 85kW, XR4i podvozek, samosvor... galerie
Ford Sierra 1,8TD 1990 - vínová socka s kopou dodělávek :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 29. říj 2017 18:25:35 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 25. srp 2017 8:39:51
Příspěvky: 68
Se podívej co to dělá:
https://www.youtube.com/watch?v=GOj69dGqrBw
https://www.youtube.com/watch?v=DsfdV9DXMpQev
Třepe se celý auto, zvuk to má jak traktor, opožděná reakce na plyn, nejde za plynem
Nevěřím, že by důkladné projetí nějak pomohlo.. Ono to ani není tak jednoduchý - musím vždy půjčit převozní značky, který nejsou vždy k dispozici :roll:

_________________
Červený polský peklo - sedan 2.0 DOHC 1991


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 29. říj 2017 22:52:10 
Offline
Globální moderátor
Globální moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 15. srp 2007 0:00:00
Příspěvky: 5095
Bydliště: Hořepník
Když si měřil tlak paliva na filtru tak to bylo měřeno natvrdo do měřáku, bez průtoku, tedy max. tlak co dokáže čerpadlo udělat, viz. foto:

Obrázek

Nevím jak u DOHC, ale u V6 má zdravé čerpadlo dát min. 5 bar, pracovní tlak na liště musí udržet 3 bar.

Z toho regulátoru ti stříká benzín z jaké hadičky? Jestli tě dobře chápu tak z podtlakové, což je samozřejmě špatně, bude v něm prasklá membrána.

Prvně bych zkusil dát jiný regulátor a sehnat si něco čím budeš moci změřit pracovní tlak na liště. po té bude asi třeba i vyměnit čerpadlo.
Shánět jiný motor je nesmysl jestli ten tvůj má komprese a nežere více provozních kapalin než benzín.

_________________
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987.
Ford Scorpio 2.9i Ghia 1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Ford Sierra XR4x4 1985, Sierra 2.0i CL 1992.
EX: Ford Scorpio 24V Cosworth Ghia 1994, Scorpio 2.9i GL 1992.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, Peugeot 309 GTi 1986, Škoda Rapid 130 1986.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 29. říj 2017 22:55:37 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: pon 07. pro 2015 21:30:57
Příspěvky: 150
Bydliště: Frýdlant n./O. - Ostrava
Pokud je ta membrána v kelu, tak to i odpovídá, že se to zalívá a dělá to bordel (dusí se to, žere to jak prokoplé)... (Je mokrá klapka atd atd.)

_________________
Jawa 50/20 1967 zelená štětkolíza... cca 2xobjetá celá ČR hlavně díky Transpubliku :-D galerie
Manet M-90 1951 @ 125ccm karb. Bing 18 galerie video
Ford Sierra 2.0iS 1986 - 85kW, XR4i podvozek, samosvor... galerie
Ford Sierra 1,8TD 1990 - vínová socka s kopou dodělávek :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 30. říj 2017 17:29:54 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 948
Bydliště: Kladno, Praha
djangi: ad protahovani nemocneho motoru - to je teda rada. Tak mozna na jeho odsmazeni ... :oO

BiggI: jestli to tece z regulatoru podtlakem, tak je stopro spatnej/prasklej.

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 30. říj 2017 17:51:15 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: pon 07. pro 2015 21:30:57
Příspěvky: 150
Bydliště: Frýdlant n./O. - Ostrava
Problém je, ze často se něco tváří nemocně a ve skutečnosti to nemocné neni :) a ver, ze praxe mluvi jasně :-)

_________________
Jawa 50/20 1967 zelená štětkolíza... cca 2xobjetá celá ČR hlavně díky Transpubliku :-D galerie
Manet M-90 1951 @ 125ccm karb. Bing 18 galerie video
Ford Sierra 2.0iS 1986 - 85kW, XR4i podvozek, samosvor... galerie
Ford Sierra 1,8TD 1990 - vínová socka s kopou dodělávek :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 30. říj 2017 17:59:51 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 948
Bydliště: Kladno, Praha
Jasne. On se ten motor trepe jak drahej pes, dle majitele to az chcipe, ale vubec tomu nic neni. A pokud tomu neco "je", tak tomu pomuze plny plyn. :smile:

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 30. říj 2017 18:16:21 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: pon 07. pro 2015 21:30:57
Příspěvky: 150
Bydliště: Frýdlant n./O. - Ostrava
Taky nepopsal kdy... Pise většinou jemne nad volnoběhem, takze otazka ie co to dělá dale... a nikdo nerikal plny plyn, ale proste to protahnout...Ale to je fuk nechme toho...

_________________
Jawa 50/20 1967 zelená štětkolíza... cca 2xobjetá celá ČR hlavně díky Transpubliku :-D galerie
Manet M-90 1951 @ 125ccm karb. Bing 18 galerie video
Ford Sierra 2.0iS 1986 - 85kW, XR4i podvozek, samosvor... galerie
Ford Sierra 1,8TD 1990 - vínová socka s kopou dodělávek :-)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 30. říj 2017 19:49:58 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 25. srp 2017 8:39:51
Příspěvky: 68
cením si vaší pomoci :)
Dneska jsem vyměnil ten regulátor tlaku paliva... Z tehototo co tam je teď danej teda nic neteklo (seshora), takže zdá se být dobrej a víte co? :D to auto jde ještě hůř. Se to nemože vyhrabat z nízkých otáček ani za nic, třepe se to ještě víc, málo výkonu a střílí to do sání.
Jinak na autě je teď namontovaný TPS, který se na diagnostice tváří, že má nízké napětí, ale pochybuju, že by to dělalo až takovej bordel...

Video po výměně regulátoru tlaku paliva:
https://www.youtube.com/watch?v=dVoqEr8V7oQ

Vyhlašuju tímto konkurz, kdo přijede výlečí moje auto, teho nemine odměna v podobě několika papírů, kde jsou vyobrazení mrtví lidé...

Z těch rad zbývá už jen změřit tlak paliva na liště, ale to jen tak nebude... nemožu vykoumat kde to změřit (nemám příslušné vybavení)

_________________
Červený polský peklo - sedan 2.0 DOHC 1991


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 31. říj 2017 11:14:50 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 948
Bydliště: Kladno, Praha
BiggI píše:
9) vstřiky kontrolovaný a taky OK

Jak si je kontroloval ? Meril se prutok ?
Na omereni tlaku musis mit vybaveni.

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 31. říj 2017 12:05:07 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 25. srp 2017 8:39:51
Příspěvky: 68
Průtok jsem neměřil, ale zapojil jsem si lištu tak, aby vstřiky stříkaly směrem nahoru....Já pak seděl v autě a otáčel klíčkem a druhej člověk kontroloval ty vstřiky - dal si proti nim kus desky a díval se jak každý stříká - takhle proběhla kontrola. Je fakt, že jsme jen koukali, jestli stříkají... K autu mám ještě druhou lištu se vstřikama, tak je můžu zkusit poměnit, to je pravda. :debil:

_________________
Červený polský peklo - sedan 2.0 DOHC 1991


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 01. lis 2017 0:31:45 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 02. srp 2013 1:36:07
Příspěvky: 426
Bydliště: Beroun
Když to tak čtu.... Vyměnil bych celej motor :smile: :mad:

_________________
Aktuálně:
Volkswagen Passat B4 1.8 Highland ( 1994 )
Ex:
Ford Sierra Turnier 2.0 GT DOHC (1992 )
Ford Sierra Sedan 1.8 TD CLX ( 1991 )
Ford Scorpio Turnier 2.3 16v Ghia ( 1995 )


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 01. lis 2017 10:51:06 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 948
Bydliště: Kladno, Praha
Tu civku zkus. Muze byt treba z Favorita, pokud to napasujes na draty.

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 04. lis 2017 12:55:44 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 25. srp 2017 8:39:51
Příspěvky: 68
vyměnil jsem vstřiky a je to trošku lepší, ale né o moc... zvláštní je, že po nastartování jde chviličku krásně hladce a pak jakoby řídíci jednotka něco přečetla a pak jde špatně
tlak na liště jsem nakonec změřil, 3,5 - 3,6 (zkoušel jsem několik měřáků)
cívku zkusím nějakou snad zítra, ale už mi dochází nápady :|

Takhle běží teď (mi přijde, že to je furt stejně špatný, řadička se dost třepe, motor taky, je tam slyšet aj jakoby střelba do vyfuku)
https://www.youtube.com/watch?v=ZL9WZfo ... e=youtu.be

_________________
Červený polský peklo - sedan 2.0 DOHC 1991


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 04. lis 2017 16:19:54 
Offline
Globální moderátor
Globální moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 15. srp 2007 0:00:00
Příspěvky: 5095
Bydliště: Hořepník
A na ten plyn to běželo jak? Pokud dobře tak je mi divný, že by byl problém jinde než v dodávce paliva.

Na liště si tlak měřil jak? S průtokem, tlakoměr zapojen na "Téčko" tj. něco jako pátý vstřik, aby byl zachován průtok přes regulátor do zpátečky nebo tak že jsi z něj vytvořil jakovy ucpávku okruhu?
Pokud tou první variantou tak je těch 3,5 bar moc, pokud druhou tak málo.
Dle Haynesu by pracovní tlak na liště měl být 2,5 nebo 3,0 bar. První údaj mám z Haynesu pro Scorpio Mk. I všechny motorizace a druhý z Haynesu pro Sierru V6.
A čerpadlo by bez průtoku mělo zvládnout natlačit min. 5 bar.

Ty díly co jsi měnil, čerpadlo, regulátor, vsřiky tak máš jistotu, že jsou dobré tedy nové nebo vyzkoušené na jiném funkčním autě?

Případně ještě zkus vyměnit tu jednotku jestli jí teoreticky nemohla ta plynová nějak dokurvit.
Co tam bylo za plyn, podtlak nebo vstřik?

_________________
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987.
Ford Scorpio 2.9i Ghia 1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Ford Sierra XR4x4 1985, Sierra 2.0i CL 1992.
EX: Ford Scorpio 24V Cosworth Ghia 1994, Scorpio 2.9i GL 1992.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, Peugeot 309 GTi 1986, Škoda Rapid 130 1986.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 04. lis 2017 16:41:54 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 25. srp 2017 8:39:51
Příspěvky: 68
na plyn to běželo asi takto:
https://www.youtube.com/watch?v=SWxb8gtSSqs
to je jediné video co mám
Když jsem s autem jel na plyn - tak vše se zdálo ok, jen občas škubla, protože tam bylo vadné TPS - ukazuje to i na diagnostice

Na liště byl tlak měřen na regulátoru tlaku paliva (spodní hadice) to je vše co jsem dokázal vymyslet... ( vím, není to ideální).

Čerpadlo jsem neměnil, regulátor tlaku paliva i vstřiky jsou z druhé lišty, kterou mi dal ex-majitel k autu, žádná záruka, že to je funkční tam není.
Řídící jednotku druhou vážně nemám a druhé auto kde bych to vyzkoušel taky ne..

Plyn tam byl nejspíš podtlak..Ale přišlo mi to nějaké fakt podomácku udělané, protože byl odstavený volnoběžný motorek /dráty přestříhané a byl vypojený/ + tam byla zapojená ta tlustá hadice s těma objímkama a tam kde je připojený volnoběžný motorek byl zaslepen jeden otvor.... Na obrázkuje to tak, že v tom otvoru je zapojená hadice aby to fungovalo na benzin a plyn je defakto odstavený.
Příloha:
23224834_2102920173067156_206510941_o.jpg
23224834_2102920173067156_206510941_o.jpg [ 568.17 KiB | Zobrazeno 13255 krát ]

_________________
Červený polský peklo - sedan 2.0 DOHC 1991


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 04. lis 2017 21:58:53 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11436
Bydliště: Praha
... jasně, takže klasický LPG "restriktor" v sání.
Taky mě zaujaly ty klapky kvůli zášlehu plynu v sání a filtru.
No, takže i na plyn to muselo jet hůř, zato i něco málo levněji...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 05. lis 2017 19:32:24 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 25. srp 2017 8:39:51
Příspěvky: 68
update:
Znova jsme přeměřili tlaky ve válcích pořádným půjčeným měřákem, protože mi to nedalo:

studené
1. válec = 12,5
2. válec = 13
3. válec = 13,7
4. válec = 10,7 :!:

zahřáté
1. válec = 13,2
2. válec = 14
3. válec = 14,2
4. válec = 14

Zahřáté s troškou oleje:

1. válec = 15
2. válec = 15,7
3. válec = 17
4. válec = 17

Dle mě to je dost rozházený.... zítra jde na vyndání plynu kompletně a pak to budu nejspíš řešit novým motorem :)

_________________
Červený polský peklo - sedan 2.0 DOHC 1991


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 05. lis 2017 22:17:48 
Offline
Globální moderátor
Globální moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 15. srp 2007 0:00:00
Příspěvky: 5095
Bydliště: Hořepník
Ty komprese jsou cajk.
Já mám na Bílí OHC cca 8 bar za studena a ještě jezdí celkem bez problému.
Předpokládám, že si s tím asi nějak moc nenajezdil, takže jestli ten motor žere olej nebo vodu vypozorované nemáš, ale podle těch kompresí je blbost měnit celý motor s největší pravděpodobností koupíš horší.

Ten plyn co tam máš je podtlak, ten stříbrnej bazmek co máš na sání mezi tím plastovým kolenem a klapkou je směšovač a zároveň jak psal Eddie i restriktor.
Nicméně i ten podtlak ti musí odpojit při běhu benzínové vstřiky a když to montoval nějaký domácí kutil tak je otázka co tím mohl zkurvit.

Jako ideální řešení bych v tvém případě viděl vyškubat z toho vše od toho plynu, pak si dle schémat projít kabeláž kde je do toho co dobastlené odstranit a pak se domluvit s někým kdo má pojízdné funkční auto ať máš jistotu, že vše je funkční a pak zkusit prohodit ty díly palivové soustavy.

A ještě k tomu měření tlaku paliva ať se bavíme o tom samém.

Obrázek

_________________
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987.
Ford Scorpio 2.9i Ghia 1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Ford Sierra XR4x4 1985, Sierra 2.0i CL 1992.
EX: Ford Scorpio 24V Cosworth Ghia 1994, Scorpio 2.9i GL 1992.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, Peugeot 309 GTi 1986, Škoda Rapid 130 1986.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: sob 02. pro 2017 22:38:32 
Offline
Globální moderátor
Globální moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 15. srp 2007 0:00:00
Příspěvky: 5095
Bydliště: Hořepník
Takže vyřešeno?

_________________
Ford Sierra 3.7i CLX 4x4 1992, Ford Sierra 2.0i GL 1987.
Ford Scorpio 2.9i Ghia 1991, Audi 80 B4 1.9 TDi 1992, Honda CB 500 1998.
EX: Ford Sierra XR4x4 1985, Sierra 2.0i CL 1992.
EX: Ford Scorpio 24V Cosworth Ghia 1994, Scorpio 2.9i GL 1992.
EX: Alfa Romeo 155 2.5 V6 1996, Alfa Romeo 145 2.0 QV 1996, Peugeot 309 GTi 1986, Škoda Rapid 130 1986.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 90 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz