Ahoj, rozhodl jsem se přes zimu šetřit na benzínu a ušetřené peníze investovat do opravy kastle. Ale abych řekl pravdu, když jsem hledal možnosti, z nabídky nejsem úplně nadšený a vlastně možná nevím, co hledat. Obracím se proto na Sierráckou základnu pro rady a tipy. Jednak prvně bude potřeba spravit promáčklý bok (na to bych možná někoho měl, a nebo bych to rovnou nechal udělat danou firmu). Tím se na místě určitě poškodí lak. Jinak bych se novému lakování chtěl co nejvíc vyhnout. Dále by to chtělo vyspravit hromadu důlků, škrábanců a oděrek, co se na autě za 30 let objevila. Lak je na hodně malých místech odstraněn na základ (od kamínků, dveří jiných aut atp.), kolikrát už jsou místa i lokálně povrchově zarezlá. Nejhorší je to na kapotě motoru. No a na závěr by bylo asi fajn lak rozleštit, myčky taky zanechaly na autě svůj podpis. Výše uvedené zní fakt hrozně, ale tak špatné to není. Hlavně je lak původní, včetně hromady detailů (vínová linka, reklamní nálepky ještě od dealera atd.), takže bych ho rád uchoval co nejdéle. Do opravy chci investovat samozřejmě nějaké tisíce, ale samozřejmě v rozumné míře cena-kvalita. (Člověk nikdy neví, co přijde a vzhledem k tomu, že se Sierrou jezdím ne moc často, ale jezdím, k nehodě může dojít kdykoliv a auto bude na odpis.) Nabídka firem je různá, otázka je, kterých služeb využít, aby se mi to nejvíce vyplatilo. Ideálně svěřit práci se vším jedné firmě (max. opravu promáčklin svěřím už osvědčenému autoklempíři). Popř. kdyby někdo věděl o solidní firmě tady na Jižní Moravě nebo rovnou v Brně, děkuji za tip. A díky za všechny rady, zkušenosti a podobně. P.S.: Pokud by byl zájem, poskytnu detailní fotky atd.
_________________ Ford Sierra 2.0i OHC Ghia hatchback 1988 Mercedes-Benz 124 230TE 1988 ex: Ford Sierra 1.6i CVH turnier 1990 ex: Ford Escort Turnier 1.6i Zetec 1998
|