Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je pon 15. říj 2018 21:02:51

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: výztuha
PříspěvekNapsal: stř 05. dub 2017 16:35:48 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11182
Bydliště: Praha
Celkem zajímavé řešení výztuhy:


Přílohy:
s-l1600.jpg
s-l1600.jpg [ 111.61 KiB | Zobrazeno 974 krát ]
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výztuha
PříspěvekNapsal: čtv 06. dub 2017 9:28:13 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 291
Bydliště: Praha 4
Docela hezky reseni, ale asi je dobry ten klobouk vyztužit.Pri velkym namahani se to nejradši trha v miste napojeni do podbehu.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výztuha
PříspěvekNapsal: čtv 06. dub 2017 11:24:55 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: čtv 11. bře 2010 1:00:00
Příspěvky: 6707
Bydliště: Trutnov
jak bys to provedl??

nějak podobným způsobem jako je na fotce uchycení do blatníku?? tj, zeshora třeba protahnout výztuhu dopředu a dozadu po podběhu a pak ještě směrem dovnitř k podélnýmu nosníku?
to by imho mohlo být dostatečný až až :-)

_________________
Ford Sierra combi 2.0 DOHC N9A Ghia "Amy"

bylo:
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC daily
Ford Sierra sedan 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra sedan 1.6 CVH daily
Ford Sierra combi 2.0 DOHC na díly
Ford Sierra combi 1.8TD
Peugeot 205 1.1
Š Felicia 1.3 combi
Opel Ascona C 1.8 hatch


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: výztuha
PříspěvekNapsal: pát 07. dub 2017 22:50:43 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 926
Tyhle výztuhy se většinou prošroubovávaj k druhýmu kusu, kterej je pod blatníkem. Vede od hrnce ve tvaru trojúhelníku a šroubuje se k pantům dvěří. Sváže to lépe kastli a zpevní podběh. S tvrdym podvozkem se u soutěžních sier trhal podběh od předního nosníku, tovární set 909 výztuh to řešil přeplátovánim podběhu zevnitř.
Escorty už měly vnější výztuhu z továrny, využívaly výztuhu FWD kastle proto na soutěžních escortech je hrnec většinou provázanej s podběhem.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 4 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz