Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je úte 14. kvě 2024 18:55:42

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 71 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
PříspěvekNapsal: sob 27. dub 2013 21:34:24 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6178
Bydliště: Kozomrdy
určitě 8-)

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 28. dub 2013 7:11:22 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
Gemini píše:
určitě 8-)



jasně že ano 8-)

pro LPG blahodárný....já mám třeba pro jízdu na LPG předstihu řádně přidáno....stroboskop mi na volnoběh ukazuje se zapojeným podtlakem regulace předstihu někde hooodě před rysky na řemenici kdy se nedá přesně určit kolik je to stupňů.....dle odhadu je tam zákl předstihu tak někde kolem 20st.před HU = tzn. na BA s tím jde jet jen tak že šolicháš pedál a víc ani mrk, jinak hned okamžitě nastává detonační hoření....a pro LPG je to fajnový lehce zadetonuje až při cca 4,5tis RPM a pedál na podlaze .......pro běžý provoz je toto ideální seřízení, kdy se doatanu v pohodě i na 8l LPG/100km při kombinovaným provozu 8-)

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 28. dub 2013 17:43:39 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: úte 02. dub 2013 20:25:12
Příspěvky: 28
Tak to zkusím udělat a uvidíme.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 28. dub 2013 21:34:17 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 990
Bydliště: Kladno, Praha
Jako ze chces prepnout od snimace ze setrvaku na jiny snimac na remenici ?
Musis ale dodrzet pocet zubu.

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 28. dub 2013 21:45:10 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: úte 02. dub 2013 20:25:12
Příspěvky: 28
Tomin píše:
Jako ze chces prepnout od snimace ze setrvaku na jiny snimac na remenici ?
Musis ale dodrzet pocet zubu.



Jo přidělám magnety na řemenici na klice a přidám ještě jeden snímač pozice a na lpg pojedu na něj.
Jaký počet zubů musím dodržet?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 28. dub 2013 21:53:10 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
aha, ty ani nevíš jak se snímá poloha kliky,co se na to vykašlat a dát motor spíš do pucu a třeba nainvestovat aspon do nějakého primitivního vstřikování LPG?

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 29. dub 2013 7:03:55 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
zamek píše:
Jo přidělám magnety na řemenici na klice a přidám ještě jeden snímač pozice a na lpg pojedu na něj.
Jaký počet zubů musím dodržet?



to fungovat nebude....snímač na klice nepracuje na magnety ale jen na rozdíl přítomnosti kovovýho = ne-magnetu těsně u snímače a pak nepřítomnosti = prohlubeň v hřebínku co běží kolem snímače

když tam dáš někam magnety:
1) rozdílem teplot motoru za chvíli upadnou
2)když i to ne, snímač z toho bude ŠTEFAN :mad:

to by jsi musel vyrobit přesnou kopii hřebenu co běží momentálně kolem snímače, tu pak namašlit na kliku na jiný místo s dalším stejným čidlem a tak to mezi sebou pak přepínat....jinak je to vše k ničemu :mad:

a uznej že to je bastlení na pííču-milu.... :debil:

njn, musíš se srovnat s tím že máš DOHCo :-?

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 29. dub 2013 7:51:26 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: úte 02. dub 2013 20:25:12
Příspěvky: 28
[quote="Bobo"][quote="zamek"]
to by jsi musel vyrobit přesnou kopii hřebenu co běží momentálně kolem snímače, tu pak namašlit na kliku na jiný místo s dalším stejným čidlem a tak to mezi sebou pak přepínat....jinak je to vše k ničemu :mad:






Jo tak to zkusim udělat, myslel jsem že tam je magnetický snímač.Ten hřeben je na klice napevno?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 29. dub 2013 9:14:31 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
jelikož je to celé nesmysl překopávat, tak ti řeknu jednu drobnost, za 12l lpg v tranzitu mohl původní majitel jezdit tak max z kopce, při aerodynamice tranzita bych reálně viděl spotřebu 14-16l, a jelikož máš před klapkou motoru difuzor na lpg a máš tím pádem sníženou zž tak mizernou kapacitu sacího traktu, tak prostě musíš šlapat na plyn výrazně víc než bys normálně musel.
řešit spotřebu plynu předstihem neni podle mě cesta k uspěchu tuplem u dohc

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 29. dub 2013 15:13:28 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 990
Bydliště: Kladno, Praha
Samo souhlasim s Cowlley s tim ze se musi dat motor do cajku a pak ma smysl neco dalsiho.
Predstih ale u LPG, a tuplem pak u E85, udela hodne. Predstih velmi silne urcuje kvalitu spalovani a tak i ucinnost motoru.
Nekde jsem videl udelatko (tusim Polske) ktere umi posouvat predstih tim ze se zapoji mezi snimac kliky a ECU a ono pak oblbuje ECU. Daji se tam nastavovat primo mapy predstihu. Ale netusim kde to bylo.
Jeden clovek s LPG na Zetecu to na nej narouboval a je s tim dost spokojeny. Rikal 1-2 litry, ale to zas muzou byt ruzovy bryle. ;)

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 29. dub 2013 17:31:49 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: úte 02. dub 2013 20:25:12
Příspěvky: 28
nevite někdo kde by se ta krabička na změnu předstihu dala sehnat?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 29. dub 2013 19:05:43 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
stále nepochopil princip cviku sále nepochopil, máš podtlak kterej ti sebere odhadem 20-30% výkonu, ted ti ten patrně vydechlej motor s bejvalejma 110koněma tahá skřín o váze cca 1600kg takže taková sympatická 75koňová nádhera, 75 koní bez kroutáku na tu váhu prostě potřebuje palivo, ve tvém případě patrně i rozladěný LPG prostě žádný kouzla dělat nebude, pokusy s šulenim předstihu ok ale kdybys aspon pořádně seřídil system a přišel na to jak to vlastně funguje tak bys třeba přišel na to že tvá noha bude ten problem s palivem, podle mě 12 l LPG u tranzita v civilizovanym provozu je utopie. Jo a jen tak mimochodem v jakym stavu máš reduktor?

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 29. dub 2013 21:30:15 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: úte 02. dub 2013 20:25:12
Příspěvky: 28
Reduktor má nový membrány, je tam blos ,takže sání je seškrcený minimálně.Ten motor šlape jak hodinky, nevim kde jsi vzal že mám vydechlej motor.Na plyn jezdím 20let za tu dobu o tom už taky něco vím.V současný době mám na lpg 3 auta.Tak jak to je naštelovaný ted tak si myslím že je to ok.Chytá to na první otočení jede i s tunovým přívěsem a jede to stejně jak na benzín bere to cca 14-15litrů lpg,jen si myslím že by se to tím předstihem mohlo ještě trošičku vylepšit.Ten tranzit byl původně diesel.Povedlo se mi koupit benzínovýho s lpg který byl sežranej na prach ,ale měl papíry kde je že vin a typ motoru je ražen náhradní technologií, tak jsem to všechno přehodil do kastle toho dieslu a mám z něj benzín+lpg.Strávil jsem s tím 3 týdny.Mám s tím ted najeto od začátku března cca 3000km a zatím vše ok není problém s tím jet 300km v kuse.S dieslem který měl 51kw se to nedá vůbec srovnat


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 30. dub 2013 9:05:27 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
jak píše Kaulíí.....s 1600kg pohotovostky a koeficientem oporu vzduchu Tranzita kdy Cx je někde u čísla 5 oproti sieře která má tuším Cx něco kolem 3,8 nebudeš jezdit za 12l Lpg/100km kombinovaný

....jo možná 90kou ustálený rychlosti po rovině by ti okamžitá ukazovala 8l LPG/100km ale jakmile zabředneš s tou krabicí na okrsky a do norm. provozu město + okrsky vidím to taky tak nějak když dobře na 14l LPG/100km

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 30. dub 2013 11:33:18 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
Tak to mě unikla informace že jedeš už za 14, pak si myslim že už moc možností jak uspořit nebude:-)

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 30. dub 2013 11:37:05 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 990
Bydliště: Kladno, Praha
No, pak zbyva ten predstih. :grin:

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 30. dub 2013 11:38:31 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
ty tomíno, a nedal by se ošulit přímo v jednotce? dyt DOHC má ten přepínač oktanů v kabeláži ne? to bude ten samej princip ale jinej odpor nebo je to jinak řešený?

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 30. dub 2013 12:05:40 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 990
Bydliště: Kladno, Praha
Pinem lze prepinat jen mezi dvema hodnotami. Tyto hodnoty jsou napevno nadefinovane v kalibraci / softu ECU.

Vse dalsi uz spada do oblasti "tuneni":
U EEC IV je pamet ROM (nebo EPROM), tedy nelze jednoduse prepisovat.
Resi se to chipem ktery se nabodne na systemovy konektor ECU zezadu (special. konektor Fordem urceny pro test a ladeni, nazvany J3).
Pres tento konektor lze pak menit ! dokonce i za chodu jednotky/motoru ! jakykoliv udaj v kalibraci.
Problemu je ale nekolik:
- potrebujes na to hardware (resitelne)
http://www.google.cz/imgres?client=oper ... 74&bih=859
https://www.google.cz/search?client=ope ... el=suggest

nebo
http://dirtydirtyracing.com/zc/index.ph ... x&cPath=66 (tusim umi jak EEC IV, tak EEC V)

- software (resitelne)
https://www.google.cz/search?client=ope ... el=suggest

- a pak to nejdulezitejsi - definici te kalibrace kterou mas prave v ECU
Tato definice rika kde presne v ECU lezi ktery parametr (napr. ta tabulka predstihu).
A v tom bude zakopany pes - myslim ze nikdo v USA a ani v Evrope netunil 2.0DOHC :-),
(a jestli ano, tak EEC IV vyndal a vrazil na ni neco jineho)
a tak k nemu neni tato definice udelana. Vytvorit ji je prace na mnoho a mnoho hodin.

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 30. dub 2013 12:20:53 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 990
Bydliště: Kladno, Praha
Tady se nekdo snazil s 2.0DOHC + EEC4
http://eectuning.org/forums/viewtopic.p ... harging%3F

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: ned 19. kvě 2013 18:55:53 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: úte 02. dub 2013 20:25:12
Příspěvky: 28
Tak jsem dnes zrealizoval druhý čidlo pozice.Ted můžu mechanicky měnit předstih, tak uvidíme co to udělá


Přílohy:
Transit1.jpg
Transit1.jpg [ 185.45 KiB | Zobrazeno 11880 krát ]
transit.jpg
transit.jpg [ 167.07 KiB | Zobrazeno 11880 krát ]
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 20. kvě 2013 14:58:05 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
zamek píše:
Tak jsem dnes zrealizoval druhý čidlo pozice.Ted můžu mechanicky měnit předstih, tak uvidíme co to udělá


šikovnej je to ten chlapec...dobře ty 8-)

ja mám třeba teď předstih na PINTU na LPG tak voroštovanej do +su, že i na dost ochuzenou směs LPG to má tendenci při plným knedlíku na 4ku nebo 5ku a otáčkách od 4.500 vejš chvílemi lehce zacvrdlikat...ale jinak to jede na usmolený PINTO jak z praku a když tam dám předstih továrně předepsaný je to líný jak veš a spotřeba jde nahoru cca o 1/5tinu/100km :wink:

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 20. kvě 2013 16:49:18 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 990
Bydliště: Kladno, Praha
Tak drzim palce.
Jen doplnim as-post odkaz na ten variator predstihu (kdyby nekdo hledal):
http://autodily.lkauto.cz/LPG-komponent ... vku-tap-01
http://www.ac.com.pl/en/produkt/317/tap-01
a video
http://www.youtube.com/watch?v=VmpHIEHc-lU

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 21. kvě 2013 21:09:53 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: úte 02. dub 2013 20:25:12
Příspěvky: 28
Tak první dojem po ujetí cca 250km je že to je strašně znát,ručička klesá daleko pomaleji a jede to výrazně líp, ale uvidíme až vyjedu nádrž. :-D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: úte 21. kvě 2013 21:13:49 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2542
Bydliště: Liberec
hm, já jsem na úsporným a úžasným blosu jezdil vždycky o 2-3 litry víc než na klasika mixeru :-?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 22. kvě 2013 6:30:25 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
LPG píše:
hm, já jsem na úsporným a úžasným blosu jezdil vždycky o 2-3 litry víc než na klasika mixeru :-?


tady se pane neřeší blos,ale přidání zákl. předstihu při provozu na LPG u DOHCa, kde to nejde pořešit jak u SOHCčka ppouhým pootočením rozdělovače

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 22. kvě 2013 9:58:39 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2542
Bydliště: Liberec
ano, děkuji za upozornění četl jsem to celý


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: stř 22. kvě 2013 13:44:15 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: pát 01. led 2010 1:00:00
Příspěvky: 5367
Bydliště: Moravák od té Hané
LPG píše:
ano, děkuji za upozornění četl jsem to celý



no to je fajn.....to jsem rád :smile: :tuli:

_________________
Sierra z 84,5dv,2.0 OHC aut.
Sierra z 85,5dv,2.0 OHC aut.,LPG
Sierra z 85,5dv,2.8 MFi V6,GHIA v man.
Sierra z 83,XR4i,GHIA,zatím s 2.0 OHC,LPG
Sierra z 86,4dv,2.0 OHC,man.,LPG
Sierra z 87,4dv,2.0 OHC,man.
Sierra z 89,4dv,2.0 dOHC,man.
Chevrolet Camaro z 87,2.9-V6 MPi,aut.
BMW 750iL,z 88,5.0-V12,aut.
Ford Ranchero rv.78,6.6-V8,aut.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 27. kvě 2013 19:07:56 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: úte 02. dub 2013 20:25:12
Příspěvky: 28
Tak po ujetí 370 km aktualni spotřeba 12,45l lpg, to už jde. :-D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 27. kvě 2013 22:56:14 
Offline
Fru Fru
Fru Fru
Uživatelský avatar

Registrován: ned 15. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 3750
Bydliště: Plzeň
tak v tom případě se pičba vyplatila, osobně jsem tomu moc nevěřil ale pěkný, pokud je to dlouhodobý průměr pak super

_________________
Sakrblé, kdo mi sežral avatar?

FUCK OFF TUNING!!!
Obrázek


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
PříspěvekNapsal: pon 27. kvě 2013 23:16:17 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: úte 02. dub 2013 20:25:12
Příspěvky: 28
Tak moc dlouhodobý průměr to není , mám to teprve týden, ale zkoušel jsem to pro zajímavost přepojit na původní snímač pozice a je to strašný rozdí, sám bych tomu nevěřil, jede to o moc líp.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 71 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz