Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je ned 21. dub 2019 20:13:22

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: zastavba RS 2000 do Sierry
PříspěvekNapsal: pon 07. lis 2011 12:14:52 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 30. pro 2009 1:00:00
Příspěvky: 35
chcem sa opytat co vsetko to obnasa, cisto mechanicku robotu by sme s kolegom zvladli, skor by ma zaujimali veci okolo elektirky co vsetko by trebalo prerobit, nad tymto projektom rozmyslam uz asi rok a teraz viem zohnat slusny motor za slusnu cenu tak by som sa do toho pustil cez dlhe zimne veceri, inac povodne mam v sierre motor 2,0 DOHC za konkretnu odpoved vopred dakujem :)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: zastavba RS 2000 do Sierry
PříspěvekNapsal: pon 07. lis 2011 17:18:55 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte 03. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 926
Hodněkrát probíraný, ale základní problém je celá motorová elektronika, ta je jiná. Dál pak termostat a sání jsou směrem k přepážce, takže tam je potřeba impro. Lepší by bylo sehnat 2.0 16V motor nebo jen hlavu ze Scorpia a koupit tady celou elektriku, co prodává Ladis


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: zastavba RS 2000 do Sierry
PříspěvekNapsal: pon 07. lis 2011 23:51:54 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 30. pro 2009 1:00:00
Příspěvky: 35
to mi je jasne ze to treba prerobit ale konkretne tu elektriku co s nou teba tam pridat nejake cidla alebo ako?


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: zastavba RS 2000 do Sierry
PříspěvekNapsal: pon 07. lis 2011 23:56:24 
Offline
SIERRA Úchylák ale Administrátor
SIERRA Úchylák ale Administrátor
Uživatelský avatar

Registrován: stř 03. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 12927
Bydliště: Ostrava (Ludgeřovice)
zasadni rozdil je v ECC IV oproti ECC V ....

_________________
Sierra '92 sedan 2,0i DOHC RSIII
Wilík Cosworth 4x4 2.0T, ex Jirkakingův, ex Willyho
420 spících poníků, shit happens ...
S-MAX 2,0TDCi 180k Titanium '16


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: zastavba RS 2000 do Sierry
PříspěvekNapsal: úte 08. lis 2011 0:06:59 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 2527
Bydliště: Třebíč
těch zásadních rozdílů je tam, kucí, víc......schválně si postav N9C a N7A vedle sebe a postupně si je kuchej a porovnávej.Nebyl by problém použít spodek z N9 a nehrábnout na to, ale já jsem na to skeptickej a nemůžeš čekat, že ti to nějak dlouho vydrží.Blok N9 a střeva z N7A...
Normálně tam flákni celej motor.nebo všechno na blok ze sierry a pak se trap s elektrikou.Ta elektrika je tam úplně jinak a hlavně celá jiná....

_________________
já chcu mít taky něco drsnýho v podpisu jako ostatní....

Les, kde roste bez, běhá pes bez ABS.....


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: zastavba RS 2000 do Sierry
PříspěvekNapsal: úte 08. lis 2011 2:34:32 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 29. led 2011 1:00:00
Příspěvky: 907
Bydliště: Plzen, Plzensky kraj a D5/D1
El_barto EEC IV ma i RS2000. EEC V ma az v mkVII a to az uplne ke konci vyroby.

_________________
Být kretén není zločin proto prezident* není za mřížemi...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: zastavba RS 2000 do Sierry
PříspěvekNapsal: úte 08. lis 2011 10:56:10 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 11399
Bydliště: Praha
Klucí... kdyby jste někdo měl chvbilku času a nebyl líný hledat, tak tady na tohle téma bylo spousty již napsáno a dokonce do podrobna popsáno s odkazen na galeriie, kde byla tahle zástavba do detailu (od daytony).

Mě se principílně tahle zástavba líbí... RS 2000 se dnes dá sehnat relativně levně, protože spousta Escortů prostě shnila a agregát bývá často "použitelnej". Šel bych určitě cestou koupě shnilého nebo jinak poškozeného celého auta, kde motor hezky vrčí a má v pořádku tlaky.
Líbí se mi i ta varianta použití bloku motoru (nebo polomotoru) N9 (na něm je vyražené výr. č. motoru a typ motoru a ten bude vždy zajímat techika na STK) a při skládání zrepásnout 16V hlavu atd.
Daytona měl v té fotogalerii, krásný návod na sání, domeček termostatu, výfuk atd. - vše řešitelné věci.
Když jsem viděl, jak Frenk za spolupráce s Aniii vyřešil u RISAKa svazek na BOBa, tak ani tohle není pro šikovného elektrikáře jistě problém.
Přeci jen, je to jistá cesta ke koním (a to celkem slušnému stádu) a jiné charakteristice celého motoru.

Takže hledejte, přemýšlejte atd :-) .


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: zastavba RS 2000 do Sierry
PříspěvekNapsal: úte 08. lis 2011 23:09:35 
Offline
Kmenový člen
Kmenový člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 2240
Bydliště: Želiezovce
Hodim sem link znovu:

https://picasaweb.google.com/111263140802193395175

letos to kamos kompletne predelal. Puvodni kastle sla do kytek, vse prestrojil do nove kastle, nektere veci vylepsil. Letos z casovych duvodu jsem se nezucastnil prestavby.

_________________
Ford Taunus Knudsen 1975
Ford Sierra XR4i 1983
Fiat 125P 1977
Honda CB500T


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: zastavba RS 2000 do Sierry
PříspěvekNapsal: čtv 17. lis 2011 21:49:12 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: sob 22. bře 2008 1:00:00
Příspěvky: 390
Bydliště: Nový Bydžov
omlouvám se sdr.kazic, že jsem na SZ neodpověděl, vzpomněl jsem si na to až teď, když pročítám toto téma.
jedný odlišnosti RS2000 a N9C jsem si všiml ... poloha snímače otáček je o pár stupňů jinde, nevím zda je k tomu uzpůsobené i trigerrové kolo na klice, ale pokudy by se to stavělo do N9C bloku tak by mohl být problém s posunutým předstihem.
jinak nevidím v ničem problém.

moje zásoba RS dílů se tenčí. to nejzajímavější je pryč - elektrika, zbyla mi tu jen ECU a lišta se vstřiky
jinak spodek motoru, sání s klapkou a spojka. možná bych i časem pustil vačky, protože tu mám jedny přebrusový co přijdou do mýho motoru.

_________________
http://www.falcon-racing.cz - Měření výkonu Vašeho vozu

Ford Sierra DOHC Turbo 4x4 - ve vývoji
Ford Capri MKIII - renovace v plánu
Ford Sierra RS2300Kompresor - není moje, ale nechal jsem na ní kus života


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: zastavba RS 2000 do Sierry
PříspěvekNapsal: úte 15. led 2019 13:48:42 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte 04. pro 2018 21:20:51
Příspěvky: 19
Jaká je teď reálná cena motoru N7A? Bez spojky, jen sáni, altík, servo. Nebo prostě s věcma které nejdou použít z DOHC?
Dík!

_________________
--BEE FREE--
--REAL DREAM--
--KEEP FUN--


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: zastavba RS 2000 do Sierry
PříspěvekNapsal: úte 15. led 2019 14:52:46 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 941
Bydliště: Kladno, Praha
Jestli to chces do Sierry, tak je snazsi cesta N3A (Scorpio 16v). Bude jich i vic na vrakacich.
Vacky ma stejne, porty na vyfuk stejne, hlava je technicky "stejna", ale ma vyvod termostatu na spravne strane.
Tento motor mel ve Scorpiu uz EEC 5 s vahou vzduchu (RS2000 mel MAP).
Pokud by to clovek jinak dal neupravoval, muze vzit komplet el.ze Scorpia a hodit to tam.
Diky te vaze vzduchu i nejake male upravy (napr. lepsi svody z RS2000) nebudou, predpokladam, delat problem v chodu/bohastosti.

Poloha cidla, jak o nem tady psal Ladis, je na 16v motorech skutecne posunuta, ale to jak na klice, tak v bloku.
Vysledny offset je tedy stejny (90 stupnu pred horni uvrati).
Tedy pokud se pouzije blok + klika z N9 a elektrika pak treba z N3A, nemel by
byt problem se zapalovanim.
(Ford to primo popisuje v jednom z PDF o rozdilech 8V vs. 16V kde upozornuje ze se nesmi michat klika a blok z 8v/16v)

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: zastavba RS 2000 do Sierry
PříspěvekNapsal: stř 16. led 2019 0:47:03 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte 04. pro 2018 21:20:51
Příspěvky: 19
Ano chci to do sierry.
No na fb me lidi odpuzovali ze n3a je dost poruchovej. Zakladni vykon u N7A je take hezky a to je to jen 2.0...
Motor bych chtel nechat tak jak je, jen ho swapnout...
El. ze scorpia jde tedy plung and play do sierry vc jednotky? Kdyby ano zatim by mi to stacilo. Jinak tam dam stejnak karbce, nebo ITB a vlastni zapalovani. Jde mi spis o to co ma lepsi vykonovy potencial a spolehlivost... s motorem planuji 180 - 200PS

Jinak priblizne ceny:
N7A a N3A ?

Dik.

_________________
--BEE FREE--
--REAL DREAM--
--KEEP FUN--


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: zastavba RS 2000 do Sierry
PříspěvekNapsal: stř 16. led 2019 11:49:35 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 941
Bydliště: Kladno, Praha
Ohledne motoru doporucuji pokracovat spise tady, at se to netristi:
viewtopic.php?f=12&t=2111&p=141774&hilit=rs2000#p141774

Ceny si najdes na Bazosi. Je to kus od kusu. Ja n3a koupil za 2000,- i s jednotkou, a sanim, vahou, jen bez kabelaze.

N3A je to same co N7A. Neni tam vetsi rozdil nez ten co jsem popsal vyse.
Problemy s "motorem" ve Scorpiu nepochazi od motoru sameho, ale od elektriky.
Scorpio MK2 melo kabel.svazky ktere se rozpadaly a tak ....

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: zastavba RS 2000 do Sierry
PříspěvekNapsal: stř 16. led 2019 12:58:14 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte 04. pro 2018 21:20:51
Příspěvky: 19
OK, takže je vcelku fuk jaký motor použiju. Postupem času naštuduji a až vyseknu garáž vrhnu se na swap.
dík.

_________________
--BEE FREE--
--REAL DREAM--
--KEEP FUN--


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: zastavba RS 2000 do Sierry
PříspěvekNapsal: pon 04. úno 2019 12:04:47 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pát 10. úno 2012 12:47:27
Příspěvky: 941
Bydliště: Kladno, Praha
Pekne provedena zastavba, dle meho.
2.3 16v + svody Nissan (SR20??) + Speeduino ECU
https://www.youtube.com/watch?v=pq-x-CezwtE
https://www.youtube.com/watch?v=ty4mcMUGbuY

kovane zakazkove pisty
https://www.youtube.com/watch?v=iesuX0gf0d0


Přílohy:
45474968_10158457159153973_2773832799088541696_n.jpg
45474968_10158457159153973_2773832799088541696_n.jpg [ 86.41 KiB | Zobrazeno 409 krát ]

_________________
Sierra '90 DOHC N9C - Siri (viewtopic.php?f=16&t=9351)
Mondeo MK4 2.5T I5 + nejakej cvoklej chip
Mondeo MK2 1.8 zetec
bylo Scorpio '92 DOHC, Sierra '92 DOHC N9C, Sierra XR4i '90 DOHC N9A, Taunus 2.3V6 '79
Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: zastavba RS 2000 do Sierry
PříspěvekNapsal: úte 05. úno 2019 21:20:29 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: úte 04. pro 2018 21:20:51
Příspěvky: 19
Az na cinske turbo ktere zkurvi celej prubeh a vydrzi tak tyden to nevypada zle...

_________________
--BEE FREE--
--REAL DREAM--
--KEEP FUN--


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz