Fordsierra.cz

Diskuzní fórum příznivců vozů Ford SIERRA
Právě je ned 17. pro 2017 13:53:49

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Generálka motoru 2,0 EFI 74kw N4B
PříspěvekNapsal: stř 23. kvě 2012 21:14:35 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. kvě 2009 0:00:00
Příspěvky: 72
Zdravím příznivce Fordů, provozuji Transita s výše uvedeným motorem a už není příliš v kondici (motor, auto zatím jo), tlaky kolem 8atm., tak jsem se rozhodl udělat poctivou generálku, nechce se mi kupovat jetý motor, přijde mi to jako sázka do loterie. Ale narazil jsem na silný odpor :-) , na tento motor mi nikde nejsou schopni nic nabídnout (poptával jsem výbrusové písty s kroužkama a šály na kliku). Řešil jste to tady někdo? Nejste schopni tyto věci sehnat? Připadá mi to nejrozšířenější motor v Sierrách, tak jsem čekal že nebude problém sehnat vše potřebné. Jo, Forda jsem nezkoušel, zaprvé, když jsem ho před léty jen "krožkoval", tak mi nebyli u Forda schopni dodat ani originál kroužky. Martin


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Generálka motoru 2,0 EFI 74kw N4B
PříspěvekNapsal: stř 23. kvě 2012 22:43:46 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6175
Bydliště: Kozomrdy
jde o to , chceš dělat rovnou výbrus + výbrusový písty ??? jde o to že každej z běžnejch prodejců náhradních dílů ti tyhle abnormální díly nebude schopnej sehnat protože to prostě nikdy nikdo nechtěl a nebude mít dodavatele , jinak se tyhle věci furt dají sehnat, uplně nejlíp se to schání v anglii , ale cesta tam nebo zpět neni kvůli pár věcem reálná a poštovný neni uplně zadarmo , daj se tam celkem za příznivý peníze koupit i spousty jinech a lepších dílů na OHC

ale to nejdůležitější je to jestli budeš dělat výbrus nebo ne , to samý kliková křídel , standartní šály a kroužky nejsou problém , já osobně jsem přímo výbrusový OHC nescháněl , a asi málokdo jo

obrátil bych se na nějakýho místního motoráře , kterej by ti ten výbrus přímo dělal , uplně nejlepší je když si ty díly sežene sám a blok ti rovnou složí

ale klidně koukni na stránky pro ladiče burtonpower.co.uk tam prodávaj na OHC uplně všechno

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Generálka motoru 2,0 EFI 74kw N4B
PříspěvekNapsal: stř 23. kvě 2012 22:46:02 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6648
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
Ještě ho navádej na burtonpower, tu bude lítat s transitem o 150 kw :-D

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Generálka motoru 2,0 EFI 74kw N4B
PříspěvekNapsal: stř 23. kvě 2012 22:54:45 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6175
Bydliště: Kozomrdy
některý věci z burtonu sou levnější jak standartní tady :-D takže proto 8-)

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Generálka motoru 2,0 EFI 74kw N4B
PříspěvekNapsal: stř 23. kvě 2012 23:39:19 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. kvě 2009 0:00:00
Příspěvky: 72
Samozřejmě jsem myslel udělat výbrus, jak válců, tak kliky. Nejde mi ani o nějaké "ladění" v podstatě jsem byl spokojený se seriovým motorem, když byl v kondici. Nepopírám, že by se nějaké koně navíc nehodily, ale není to priorita. Priorita je mýt motor v cajku, aby jel jak má a papal taky jak má a byl na něj spoleh. Pokud by někdo byl schopen mi udělat spodek motoru, včetně dodání dílů, budu jen rád, ale jsem z Brna a k místním motorářům to budu mít tuším dost z ruky. Jde také o to, za kolik, vím, že to něco stát bude, ale rád bych se vešel do rozmezí 10 až 15 tisíc (myslím teď jen ten spodek), hlavu už mám nachystanou, vačku novou a zbytek jsem zvyklej si dělat sám. I nějaký ten "spodek" jsem si už poskládal sám (skládal jsem kdysi starou J5 TD od Peugeota a nějakého staršího Opela, ale profík v tom nejsem). No a kdyby byl někdo zodpovědný schopný dodat jen díly, tak to také beru, pro výbrus vím kam a motorů se nebojím, ale s angličtinou jsem na štíru (to snad bych dal do kupy ještě nějaké to ruské slovíčko). Zatím dík za postřehy, M.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Generálka motoru 2,0 EFI 74kw N4B
PříspěvekNapsal: stř 23. kvě 2012 23:46:50 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6175
Bydliště: Kozomrdy
hele , tak v okolí brna fakt nikoho neznám , ale zkus se poptat na Fordeveru , podobný forum ale o starejch fordech , dost lidí z moravy a slovenska a OHC znaj taky velmi dobře , určitě budou o někom vědět kdo ti to převrtá 8-) 8-)

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Generálka motoru 2,0 EFI 74kw N4B
PříspěvekNapsal: stř 23. kvě 2012 23:58:59 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. kvě 2009 0:00:00
Příspěvky: 72
Dík za tip, o převrtání nejde, tady v Brně vím o několika možnostech, kde nechat udělat výbrus, ale díly mi tady nikdo není schopný dodat. Zkusím jak píšeš, dík.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Generálka motoru 2,0 EFI 74kw N4B
PříspěvekNapsal: čtv 24. kvě 2012 8:11:51 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: pát 06. lis 2009 1:00:00
Příspěvky: 6648
Bydliště: Mirotická 954/7 Praha4
Brno říkáš? napiš uživateli BOBO myslim že by ti mohl poradit případně i pomoct

_________________
Sierra combi MK II 1991, 2.0 DOHC .mega km
Sierra sedan MK II 1992, 2.0 DOHC 250 000 km
Sierra COSWORTH MKII 1991 4x4 186 000km
BMW E39 Touring 525i 145kW 2001
BMW E39 Touring 523i 125kW 2003
Fiesta MKII

A nějaký další mrdky o kterejch nemá ani cenu mluvit


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Generálka motoru 2,0 EFI 74kw N4B
PříspěvekNapsal: čtv 24. kvě 2012 9:03:55 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2539
Bydliště: Liberec
Podívím se u svýho dodavatele, já dělám motory DOHC ale jeden abnormální píst + 0.50 stojí cca 2500 Kč bez kroužků ...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Generálka motoru 2,0 EFI 74kw N4B
PříspěvekNapsal: čtv 24. kvě 2012 11:18:17 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. kvě 2009 0:00:00
Příspěvky: 72
Po pravdě, vzhledem k rozšířenosti těchto motorů jsem doufal že shánění dílů nebude takový problém a s cenou jakbysmet. Poslední G.O. co jsem dělal na Opela, tak stály písty 1500.- vč. kroužků a DPH, tak jsem počítal s něčím podobným, nicméně, pokud by se objevila solidní nabídka solidního zboží (ale předpokládam, ža na tento motor mě nejspíš "Čínu" nikdo, bohudík, nenabídne), tak jsem připraven cenu akceptovat. M.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Generálka motoru 2,0 EFI 74kw N4B
PříspěvekNapsal: čtv 24. kvě 2012 12:08:33 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2539
Bydliště: Liberec
:lol: tak to si trochu na omylu, sierra a scorpio byly svýho času nejvíc rozšířený policejní auta v Hong Kongu, Macau a vůbec i číně. Na sierry a škopky se v číně vyrábí absolutně všechno, stejně jako na škodovky :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Generálka motoru 2,0 EFI 74kw N4B
PříspěvekNapsal: čtv 24. kvě 2012 12:21:45 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 10882
Bydliště: Praha
...na Škodovky, Avie, Tatry, Zetory atd. Holt Čína :-D .
A občas jsou to dokonce téměř origo díly (tzn. padělky origo dílů :-) ) .

PS: 1500,- za sadu pístů z kroužkama??? Teda to je hodně levný kraj :-), já mám zkušennosti s mladoboleslavskou značkou a tam se za tyhle peníze rozhodně tyto díly snad na žádný typ motoru sehnat rozhodně nedaly a to v některých dílech patří právě domácí výrobce k těm levnějším...


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Generálka motoru 2,0 EFI 74kw N4B
PříspěvekNapsal: čtv 24. kvě 2012 12:29:45 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2539
Bydliště: Liberec
Na favorit motor jsem kupoval novu sadu na go včetně vložek čínskou za 1700 :smile:
Jinak když se zgenerálkuje DOHC z těch dílů co beru od čongů tak ten motor vydrží 450-600 tis km.
No jeden mi vydržel 3000 km a vyskočila ojnice :x


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Generálka motoru 2,0 EFI 74kw N4B
PříspěvekNapsal: čtv 24. kvě 2012 15:57:46 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. kvě 2009 0:00:00
Příspěvky: 72
Těch 1500.- bylo za jeden píst, ne za všechny, vyjádřil jsem se nepřesně, ale to je už mimo téma. S tou Čínou je to pro mě překvápko, ale pokud tak tomu je, proč je tedy problém sehnat díly? No nic, vypadá to, že budu nucen nakonec přecejen zvolit jinou cestu a koupím dobrý motor jako komplet, koukal jsem i na mobile.de , dala by se dovézt celá, pěkná, zachovalá Sierra, určitě lepší než pořád křísit ty neudržovaný šroty co jsou u nás.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Generálka motoru 2,0 EFI 74kw N4B
PříspěvekNapsal: čtv 24. kvě 2012 16:55:10 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. kvě 2009 0:00:00
Příspěvky: 72
Tak jsem se posunul přecejen trošku dál. Známý v autodílech pojal podezření (a nezávisle na něm mi to potvrdil další člověk co dělá motordíly), že můj motor pouze "vypadl" z tabulek (nikdo s kým jsem řešil díly, neměl v tabulkách motor N4B), ale že v podstatě jsou všechny dvoulitry stejné (N4B, NE5, NEJ, NRC, NET, N8D, NEL, NES, a kvantum dalších). Protože na ty další motory není problém sehnat díly co potřebuji, ale nikdo nic neví pouze o N4B, prostě jakoby na něj zapomněli při výpisu shodnosti. A cena je jak jsem předpokládal - 1400.- za píst vč. kruhů :-) . Dokáže mi to někdo odtud potvrdit? M.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Generálka motoru 2,0 EFI 74kw N4B
PříspěvekNapsal: čtv 24. kvě 2012 16:57:12 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2539
Bydliště: Liberec
Gratuluji k objevení ameriky :deejay:


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Generálka motoru 2,0 EFI 74kw N4B
PříspěvekNapsal: čtv 24. kvě 2012 17:07:08 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: pon 11. kvě 2009 0:00:00
Příspěvky: 72
Mám to chápat jako potvrzení mojí teorie? S tím, že se mohu bezpečně spolehnout? Pokud ano, tak na svoji obhajobu: " Kdo by sak.. čekal takový bor... na místech, kde je potřebe se vyjadřovat absolutně přesně!!?" Je to tedy tak, že všechny OHC dvoulitry jsou uvnitř stejné, i když mají jiný "kód motoru"? To by pro mě znamenalo konec hledání a začátek práce :-)) M.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Generálka motoru 2,0 EFI 74kw N4B
PříspěvekNapsal: čtv 24. kvě 2012 18:03:05 
Offline
SIERRA nadZávislák
SIERRA nadZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 10. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 4912
Bydliště: HRONOV
moje skušenost: NES má jiné kroužky než N4B , před časem jsem je koupil na celý motor (kod NES) a musel jsem je prodat, mají jinou tloušťku a v drážkách kloktaly. ale jak to je s ostatními kody, nevím. ale pokud by jsi scháněl písty i kruhy na jeden kod. tak to bude asi pasovat. klika je asi u všech stejná. 8-)

_________________
peugeot 206 1.1 44kw
ford sierra DOHC combi 1992
ford sierra cupé 1984 raplika cosworth Marlboro (po rekonstrukci ,již na značkách)
ford sierra 4x4 nelze specifikovat tip karoserie( Závodní sekačka) RIP
renault 12tl (né dacia)RIP
moskvich 412 RIP
škoda 100 RIP
octavia super RIP (ale doklady jsem si nechal na památku)


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Generálka motoru 2,0 EFI 74kw N4B
PříspěvekNapsal: čtv 24. kvě 2012 21:13:27 
Offline
SIERRA závislák
SIERRA závislák

Registrován: pon 24. říj 2011 11:44:44
Příspěvky: 2539
Bydliště: Liberec
No jasně, musí to přehodit celý včetně kruhů, když mu dodají píst s kroužkama tak není
problém. Já křížil karbecovej motor s efi a v pohodě. Jen na iS tuším že byly malinko jiný písty
ale když se dala cená sada tak se jen malinko zvýšila komprese, ale to je fuk :|


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Generálka motoru 2,0 EFI 74kw N4B
PříspěvekNapsal: čtv 24. kvě 2012 22:21:40 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6175
Bydliště: Kozomrdy
nevim jestli jsou rozdíly v Sierrách ale na oldfordech jsou jiný kroužky a tim pádem i písty , ale jde myslim jen o sílu (tloušťku) kroužku , co se týče Sierr a mladších aut tak jsou jen dva druhy pístů , maj jen jinou výšku od osy čepu ke dnu - vyšší/nižší , jde jen o kompresi

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Generálka motoru 2,0 EFI 74kw N4B
PříspěvekNapsal: ned 26. lis 2017 18:09:49 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: pát 31. bře 2017 14:10:09
Příspěvky: 60
Bydliště: Brno-střed
Zdarec, přispívám do této diskuse, páč mně čeká asi to stejný. Můj motor v Sieřře šel poslední dobou do háje, s 99% pravděpodobností mám zakarbonovaný kroužky. Motor jsem neuvařil, po diskusi se známým mechanikem jsme došli k závěru, že to je možná tím, že předchozí majitel do toho lil levnej humus olej z Lidlu (jinak dle obalu 15W-30, mám ho ještě doma), a já provedl výměnu za normální 10W-40, což když se to smíchalo, mohlo to nějak zreagovat a způsobit právě uvolnění některých úsad v motoru, následné spalování více oleje a zalepení kroužků. Za mně by to vysvětlovalo, proč jsem si toho všiml až teď, proč spotřeba benzínu i oleje stoupla postupně. Zkusím to teď ještě uvolnit petrolejem, ale moc už na to nesázím. Teď v podstatě přemýšlím co s autem - jestli provést generálku motoru, vyměnit motor (lákavě zní proměnit za N4A (85 kW) + nutné příslušenství, ale seženu ho???), nebo auto s vědomím závady prodat někomu, kdo si generálku bude ochotnej udělat nebo zaplatit a sám si našetřím na nějakej jinej "OldFord". Může mi tady někdo z vlastní zkušenosti napsat, na kolik ho tak celkem přišla kompletní oprava motoru, žádnej tuning, ale kvalitní uvedení do "takřka nového" továrního stavu? Když tedy měnit pístní kroužky, tak už udělat pořádně celej motor. S částkou tak nějak přes 10 tisíc počítám, ale jak moc..?

_________________
Ford Sierra 2.0 OHC EFi Ghia, vyroben roku 1988, poprvé prodán firmou Niedermair & Reich v Mnichově. S trochou nadsázky v podstatě bavorák...
ex: Ford Escort Turnier 1.6i Zetec


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Generálka motoru 2,0 EFI 74kw N4B
PříspěvekNapsal: ned 26. lis 2017 18:28:30 
Offline
SIERRA nejZávislák
SIERRA nejZávislák
Uživatelský avatar

Registrován: úte 07. říj 2008 0:00:00
Příspěvky: 6175
Bydliště: Kozomrdy
1. pokud je motor jen zakarbonovaný mohl by pomoct ten petrolej, nebo dobře funguje i motorová nafta, po ujetí 500 až 1000 km už by to mohlo být znát

2. jinej motor seženeš špatně, natož aby byl v super kondici a ještě k tomu iS 85kW (celkově nereálné)

3. pokud bys chtěl motor udělat opravdu kvalitně tak to přesáhne 20 000,- Kč bez problémů a to jen v dílech

_________________
'88 Fox Body Mustang GT - 5.0, GT40 heads, GT40 intake, 1/2" phenolic spacer, 65mm TB, Flowtech long tube headers, Proform 1.6 roller rockers, billet pulley, FRPP 9mm spark plug wires, cold air intake, B/W T5, 8.8" 4.10 w/ 5 lug, Royal Purple fluids, 26x10 M/T's, fiberglass hood

Professional G-point seeker.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Generálka motoru 2,0 EFI 74kw N4B
PříspěvekNapsal: stř 29. lis 2017 18:57:48 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: pon 07. pro 2015 21:30:57
Příspěvky: 53
Bydliště: Frýdlant n./O. - Ostrava
vit-burian píše:
Zdarec, přispívám do této diskuse, páč mně čeká asi to stejný. Můj motor v Sieřře šel poslední dobou do háje, s 99% pravděpodobností mám zakarbonovaný kroužky. Motor jsem neuvařil, po diskusi se známým mechanikem jsme došli k závěru, že to je možná tím, že předchozí majitel do toho lil levnej humus olej z Lidlu (jinak dle obalu 15W-30, mám ho ještě doma), a já provedl výměnu za normální 10W-40, což když se to smíchalo, mohlo to nějak zreagovat a způsobit právě uvolnění některých úsad v motoru, následné spalování více oleje a zalepení kroužků. Za mně by to vysvětlovalo, proč jsem si toho všiml až teď, proč spotřeba benzínu i oleje stoupla postupně. Zkusím to teď ještě uvolnit petrolejem, ale moc už na to nesázím. Teď v podstatě přemýšlím co s autem - jestli provést generálku motoru, vyměnit motor (lákavě zní proměnit za N4A (85 kW) + nutné příslušenství, ale seženu ho???), nebo auto s vědomím závady prodat někomu, kdo si generálku bude ochotnej udělat nebo zaplatit a sám si našetřím na nějakej jinej "OldFord". Může mi tady někdo z vlastní zkušenosti napsat, na kolik ho tak celkem přišla kompletní oprava motoru, žádnej tuning, ale kvalitní uvedení do "takřka nového" továrního stavu? Když tedy měnit pístní kroužky, tak už udělat pořádně celej motor. S částkou tak nějak přes 10 tisíc počítám, ale jak moc..?

Hele záměnou oleje to skoro určitě nebude, musel bys podle mě najet kvanta kilometru aby to bylo poznat nebo by se tam musel lít vyjetý friťák... vtip podle mě byl v tom, že 15W je hustší a tím ten olej žralo méně - dělá se to tak a já to třeba na motorce řeším obdobně. Jinak jak už jsme se bavili, budeš mít určo stejný problém jako já a to nebude stav jako takový, jen prostě v hajzlu gufera na ventilech a možná kruhy... takže tě garážová generálka bude stát hubičku a auto pojede jak víno.. :-) jediné co, zkus si prvně ještě někde přeměřit komprese..

_________________
Jawa 50/20 1967 zelená štětkolíza... cca 2xobjetá celá ČR hlavně díky Transpubliku :-D galerie
Manet M-90 1951 @ 125ccm karb. Bing 18 galerie video
Yamaha XJ600S Diversion 1992 galerie
Ford Sierra 2.0iS - 85kW, XR4i podvozek, samosvor...
Škoda Felicia Combi 1.3 50kW LPG Dailycar, pracovní název Flek :-D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Generálka motoru 2,0 EFI 74kw N4B
PříspěvekNapsal: čtv 30. lis 2017 12:56:08 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: pát 31. bře 2017 14:10:09
Příspěvky: 60
Bydliště: Brno-střed
Já jsem počítal s tím, že to jsou ventily, OHCčka na ně údajně trochu trpěly (aspoň ve starších verzích z Taunusů a tak), ale kouří to už tak moc, že jen ventily to prej nebudou. Já to nemůžu posoudit, holt jsem se s tím ještě nikdy nepotkal, tak nevím. Teď do toho půjde petrolej, udělá se znova výměna oleje, a pak se uvidí, co dál... Zítra budu vědět víc. Generálku asi dělat nebudu, ale pokud se budou měnit pístní kroužky, tak bych toho chtěl udělat co nejvíc, ať ten motor dlouho vydrží.

_________________
Ford Sierra 2.0 OHC EFi Ghia, vyroben roku 1988, poprvé prodán firmou Niedermair & Reich v Mnichově. S trochou nadsázky v podstatě bavorák...
ex: Ford Escort Turnier 1.6i Zetec


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Generálka motoru 2,0 EFI 74kw N4B
PříspěvekNapsal: pát 01. pro 2017 16:17:31 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: pon 07. pro 2015 21:30:57
Příspěvky: 53
Bydliště: Frýdlant n./O. - Ostrava
Tak můžeš mít ještě v háji kruhy nebo chycené těsnění pod hlavou... nic víc tam prakticky není a to bych stejně dělal všechno zaráz

_________________
Jawa 50/20 1967 zelená štětkolíza... cca 2xobjetá celá ČR hlavně díky Transpubliku :-D galerie
Manet M-90 1951 @ 125ccm karb. Bing 18 galerie video
Yamaha XJ600S Diversion 1992 galerie
Ford Sierra 2.0iS - 85kW, XR4i podvozek, samosvor...
Škoda Felicia Combi 1.3 50kW LPG Dailycar, pracovní název Flek :-D


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Generálka motoru 2,0 EFI 74kw N4B
PříspěvekNapsal: pát 01. pro 2017 17:36:51 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 289
Bydliště: Praha 4
Delal jsem taky Pinto, na to, co tyhle motory mají za sebou je neuveritelny, co vydrzi.Hlavni problém jsem mel v zapeceni krouzku, sice jsem menil první dva, ale nelibilo se mi provedeni stíracího, nebyl skladanej, takze jsem tam dal puvodni, jen dobře ocistenej.Ale dneska uz bych se asi nebal nechat puvodni, jen dobře vycisteny, chce to zmerit vule v drazce a zamku a podle toho resit. Pisty bejvai Mahle, to uz musí bejt, aby se musely menit.Ono navíc když by clovek menil pisty, tak narazi na vylisovani a zalisovani ojnicnich cepu, uhlovani ojnic atd.Navic je dobry mrknout na stav sten valcu, pokud tam nahore není vylozene hrana a na stenach je videt honovani, asi bych to neresil. Je teda mozny to lehce prehonovat.A když uz tohle delas, investoval bych do hlavnich a ojnicnich ložisek, pokud nejsou v klice vylozene drazky, tak to urcite neuskodi i když poctiva GO vypada jinak.Vzhledem k tomu, ze Pinta jsou haklivyna tlak oleje a ostrik vacky, investoval jsem do olejovy pumpy s vyssim tlakem, da se sehnat i s vyssim průtokem.Mozna tohle není uplne poteba,ale urcite bych dal novou sprchu na vacku, nebo perfektne vyčistit starou.Pochopitelne gufera na ventily a nejaky rozumny vule ve vodítkách.Dostal jsem se na kompresi lehce přes 11, investoval jsem asi 10-12 tis. do materialu,pochopitelne jsou v tom novy gufera na kliku, tesneni atd.Rekl bych, ze i urcita repase tohodle motoru, ne poctiva GO mu muze vrátit velkou část stada, prolejvani petrolejem sice muze trosku pomoct, ale moc tomu z dlouhodobějšího hlediska neverim, ono tam i něco zustane a chtelo by to olej menit několikrát pro jistotu. Navíc mam petrolej dnesni a stary, to je něco jako vodou reditelny antikoro a poctivej surik. Pokud to mam nejak shrnout, priklanel bych se ke kompletni rozborce motoru a podle stavu jednotlivých komponentu k cisteni, repasi nebo vymene za novy. Od toho se bude odvíjet i cena.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Generálka motoru 2,0 EFI 74kw N4B
PříspěvekNapsal: sob 02. pro 2017 12:17:36 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen

Registrován: pát 31. bře 2017 14:10:09
Příspěvky: 60
Bydliště: Brno-střed
Jo no, teď to vidím asi taky tak nějak. Ten petrolej toho moc nevyřeší. Strategie prozkoumat, vyčistit, vyměnit se mi zdá být nejrozumnější. S cenou okolo 10 - 15 tisíc jsem se tak nějak smířil, jen doufám, že v blízké době nenastane nějaký jiný velký problém. Nebo mám nabídku na jinej motor, ale zatím se spíš přikláním nechat motor původní, i přes to, že to bude stát víc. Díky za tipy, na co všechno mrknout. Jinak zatím žádný velký pokroky, auto bylo v pátek totálně zmrzlý...

_________________
Ford Sierra 2.0 OHC EFi Ghia, vyroben roku 1988, poprvé prodán firmou Niedermair & Reich v Mnichově. S trochou nadsázky v podstatě bavorák...
ex: Ford Escort Turnier 1.6i Zetec


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Generálka motoru 2,0 EFI 74kw N4B
PříspěvekNapsal: sob 02. pro 2017 12:23:28 
Offline
SIERRA člen
SIERRA člen
Uživatelský avatar

Registrován: stř 11. črc 2007 0:00:00
Příspěvky: 289
Bydliště: Praha 4
Pokud je ten další motor za hezkou cenu, vzal bych ho, dilu není nikdy dost a za chvili bude bida.Sice kupuješ zajice v pytli, ale nahoda je blbec, vnitrnosti muzou bejt hodne zachovaly a schopny dalšího pouziti. Z několika motoru se da vyberem dilu postavit celkem schopny agregat.


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
 Předmět příspěvku: Re: Generálka motoru 2,0 EFI 74kw N4B
PříspěvekNapsal: sob 02. pro 2017 13:20:02 
Offline
Moderátor
Moderátor
Uživatelský avatar

Registrován: úte 09. led 2007 1:00:00
Příspěvky: 10882
Bydliště: Praha
...když Sierry ubývaly (a že jich tu jezdilo), nebyl problém koupit díly nebo i celé auto na ND.
Pár jsem jich také rozebral... a některé věci jsem ani nezachovával, protože neměli v té době téměř žádnou cenu a stále byly k dispozici.
A dnes už i tyhle ND mám problém sehnat a dost lituji, že jsem toho neuskladnil více atd.

A podobné je to s motory... nebyl problém sehnat celý motor a byla i šance, že bude použitelný...
Dnes třeba sehnat OHC už není nic jednoduchého (často se používá i do starších Fordů, blok je použitelný i pro Csw. atd. a prostě docházejí...).


Nahoru
 Profil  
Odpovědět s citací  
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 29 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz